Dzisiaj jest: 16.2.2019, imieniny: Danuty, Daniela, Juliany
Ogłoszenie:

Przetarg Prowadzenie warsztatów w ramach akcji Tu i teraz oraz ot

dodano: 2019.02.10 ważne do: 2019.02.18 wyświetleń: 15
Szczegóły ogłoszenia:

Krempna przetarg na Usługi

Ogłoszenie nr 505227-N-2019 z dnia 2019-02-08 r.

Magurski Park Narodowy

Prowadzenie warsztatów w ramach akcji "Tu i teraz" oraz otwartych prelekcji i warsztatów w 2019 roku w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0168/16

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację do projektu POIS.02.04.00-00-0168/16 "Ochrona zasobów przyrodniczych Magurskiego Parku Narodowego".

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

NAZWA I ADRES:

Zamawiający: Magurski Park Narodowy

Regon: 180789309

ulica: Krempna

Numer domu: 59

Numer mieszkania:

Kod pocztowy: 38-232

Miejscowość: Krempna

Województwo: podkarpackie

Państwo: Polska

Numer telefonu: 134 414 099,

e-mail: zamowienia@magurskipn.pl,

Fax: 134 414 440

Adres strony internetowej (URL): http://www.magurskipn.pl/

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny (proszę określić):

państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):

Tak

http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Tak

http://www.magurskipn.pl/index.php?d=przetargi&sk=1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać

Elektronicznie

Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak

Inny sposób:

Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

Adres:

Magurski Park Narodowy z siedzibą w Krempnej, 38-232 Krempna 59

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie warsztatów w ramach akcji "Tu i teraz" oraz otwartych prelekcji i warsztatów w 2019 roku w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0168/16

Numer referencyjny:

ZF-370-3-3/19

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

6

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia. Część 1: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Nietoperze w Beskidzie Niskim. Czy chronić i jak chronić ?" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w marcu 2019 roku. Część 2: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Łąka i jej bioróżnorodność" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Zamawiający zapewnia mieszankę nasion roślin łąkowych do przeprowadzenia warsztatów. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącu: czerwiec, 2019 r. Część 3: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Tradycyjne sady owocowe Beskidu Niskiego" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego, podczas których uczestnicy nauczą się szczepić drzewa owocowe. Zamawiający zapewnia podkładki do szczepień. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: sierpień - wrzesień, 2019 r. Część 4: Przeprowadzenie 3-5 godzinnych warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Nietoperze w Beskidzie Niskim". Czy chronić i jak chronić ?" na terenie gminy/gmin leżących w sąsiedztwie Magurskiego Parku Narodowego. Termin wykonania usługi: Warsztaty planowane są do zorganizowania w miesiącach: wrzesień - październik 2019 roku Część 5: Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. "Magurska łąka". Edukacyjny spacer przyrodniczy powinien zostać wcześniej przygotowany merytorycznie przez osobę prowadzącą z założeniem, że odbędzie się on w udostępnionych miejscach na obszarze Magurskiego Parku Narodowego i skierowany będzie do ok. 20 osób w różnym wieku (dzieci i osoby dorosłe). Spacer powinien trwać 1 - 2 godziny. Osoba prowadząca powinna podczas spaceru w interesujący i przystępny sposób przybliżyć uczestnikom informacje na temat magurskich łąk, wybierając najlepsze miejsce do ilustracji wybranych zagadnień. Spacer edukacyjny planowany jest do zorganizowania w miesiącach: sierpień 2019 roku w sobotę lub niedzielę, w ustalonym wcześniej przez Zamawiającego terminie. Część 6: Przeprowadzenie edukacyjnego spaceru przyrodniczego p.n. "Tradycyjny sad owocowy". Edukacyjny spacer przyrodniczy powinien zostać wcześniej przygotowany merytorycznie przez osobę prowadzącą z założeniem, że odbędzie się on w udostępnionych miejscach na obszarze Magurskiego Parku Narodowego i skierowany będzie do ok. 20 osób w różnym wieku (dzieci i osoby dorosłe). Spacer powinien trwać 1 - 2 godziny. Osoba prowadząca powinna podczas spaceru w interesujący i przystępny sposób przybliżyć uczestnikom informacje dotyczące tradycyjnych sadów owocowych, wybierając najlepsze miejsce do ilustracji wybranych zagadnień. Spacer edukacyjny planowany jest do zorganizowania w miesiącach: wrzesień - październik 2019 roku, w sobotę lub niedzielę, w ustalonym wcześniej przez Zamawiającego terminie.

II.5) Główny kod CPV:

80400000-8

Dodatkowe kody CPV:

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia 2019-03-312019-06-01 2019-06-302019-08-01 2019-09-302019-09-01 2019-10-312019-08-01 2019-08-312019-09-01 2019-10-31

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:

lub dniach:

lub data rozpoczęcia:

lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji zamówienia: Dla części 1 - do 31 marca 2019 r. Dla części 2 - od 1 czerwca do 30 czerwca 2019 r Dla części 3 - od 1 sierpnia do 30 września 2019 r Dla części 4 - od 1 września do 31 październik 2019 r Dla części 5 - od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2019 r Dla części 6 - od 1 września do 31 października 2019 r

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która: dla części 1: - posiada wykształcenie minimum średnie; - posiada odpowiednią wiedzę przyrodniczą - chiropterologiczną i umiejętności techniczne do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: . uwarunkowania chiropterologiczne MPN i Beskidu Niskiego; . nauka rozpoznawania nietoperzy; . ekologia i zagrożenia nietoperzy w Beskidzie Niskim; . metody monitoringu chiropterologicznego; . zajęcia praktyczne nt. budowy i instalacji budek i schronów dla nietoperzy. (jednym z zadań realizowanych podczas warsztatów będzie nauka budowania budek dla nietoperzy - połączona z ich rozdawaniem wśród uczestników). dla części 2: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: . znaczenie roślin łąkowych w ekosystemie . znaczenie roślin dla człowieka i ekosystemu . rozpoznawanie roślin leśnych i łąkowych . różnorodność roślin łąkowych w MPN i otulinie . znaczenie i sposoby ochrony zbiorowisk roślinnych . charakterystyka i zwalczanie roślin inwazyjnych dla części 3: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: . tradycyjne odmiany drzew owocowych . praktyczna nauka rozpoznawania drzew owocowych . walory tradycyjnych odmian drzew owocowych . zanikanie tradycyjnych odmian drzew owocowych i znaczenie tego zjawiska dla dziedzictwa kulturowego . posiada doświadczenie w szczepieniu drzew i potrafi zaprezentować jego technikę uczestnikom, dla części 4: - posiada wykształcenie minimum średnie; - posiada odpowiednią wiedzę przyrodniczą - chiropterologiczną i umiejętności techniczne do przeprowadzenia warsztatów na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: . uwarunkowania chiropterologiczne MPN i Beskidu Niskiego; . nauka rozpoznawania nietoperzy; . ekologia i zagrożenia nietoperzy w Beskidzie Niskim; . metody monitoringu chiropterologicznego; . zajęcia praktyczne nt. budowy i instalacji budek i schronów dla nietoperzy. (jednym z zadań realizowanych podczas warsztatów będzie budowa budek dla nietoperzy - połączona z ich rozdawaniem wśród uczestników). dla części 5: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia spaceru na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: . różnorodność roślin łąkowych w MPN i otulinie . znaczenie roślin łąkowych w ekosystemie . znaczenie roślin dla człowieka i ekosystemu . rozpoznawanie roślin leśnych i łąkowych . znaczenie i sposoby ochrony zbiorowisk roślinnych Podczas spaceru zaprezentowane zostaną jego uczestnikom w atrakcyjny i przystępny sposób informacje dotyczące magurskich łąk. dla części 6: - posiada wykształcenie wyższe przyrodnicze, - posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia spaceru na wskazany temat, z uwzględnieniem następujących zagadnień: . zanikanie tradycyjnych odmian drzew owocowych i znaczenie tego zjawiska dla dziedzictwa kulturowego . walory tradycyjnych odmian drzew owocowych . tradycyjne odmiany drzew owocowych . praktyczna nauka rozpoznawania drzew owocowych Podczas spaceru zaprezentowane zostaną jego uczestnikom w atrakcyjny i przystępny sposób informacje dotyczące tradycyjnych sadów owocowych.

Tak

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

Nie

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wypełniony formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5.1 SIWZ; 3) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów ; 4) oświadczenie w zakresie RODO - na formularzu oferty; 5) pełnomocnictwo - (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego; 7) informacje o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP- w terminie określonym w art.24 ust. 11 ustwy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

KryteriumZnaczenieCena brutto60,00Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data:

godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT. 3. Zmiany nieistotne nie wymagają aneksu do Umowy. Zmianą nie wymagającą zmiany do umowy jest, w szczególności: a) zmiana siedziby którejkolwiek ze stron, b) zmiana personelu odpowiedzialnego za wykonywanie niniejszej Umowy, c) zmiana osób upoważnionych do czynności związanych z realizacją przedmiotu Umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

2019-02-18

godzina:

11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:

okres w dniach:

30

(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 2Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych pod tytułem "Łąka i jej bioróżnorodność"

W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.

Przetargi

Aktualne Przetargi Krempna
Kontakt
Magurski Park Narodowy
ul. Krempna, 38-232 Krempna, woj. podkarpackie ( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się:
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.