Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Budowa chodnika wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1712 O Ozimek – Przywory w m. Raszowa ul. Ozimska – IV etap
Data utworzenia: 2020-01-02T07:53:14.077
Data publikacji: 2020-01-02T08:14:46.183
Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Ulica: ul. Książąt Opolskich
Numer domu: 27
Numer mieszkania:
REGON: 53142158400000
Miejscowość: Opole
Kod pocztowy: 45-005
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Telefon: 77 4414069
Fax: 77 4414071
E-mail: zamowienia@zdp.opole.pl
Biuletyn: 510322820-N-2020
Pozycja: 510322820-N-2020
Strona WWW: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 618948-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Budowa chodnika wraz z przebudową kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1712 O Ozimek – Przywory w m. Raszowa ul. Ozimska – IV etap
Numer referencyjny: DT.261.22.2019
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Przedmiotem zmówienia jest przebudowa kanalizacji deszczowej na odc. ok 50 m i wykonanie chodnika na odc. ok. 90 m w Raszowej przy ul. Ozimskiej - droga powiatowa Nr 1712 O ( szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia w Tomie III ). Etap IV obejmuje roboty: - budowa chodnika i roboty drogowe, w tym m.in.: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne i rozbiórkowe, - koryto z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, - podbudowy, - krawężniki i obrzeża na ławach, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej i kolorowej (chodnik i zjazdy), - skropienie asfaltem podłoża, - warstwa wzmacniająca z siatką zabezpieczającą przed spękaniami odbitymi, - nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych; - kanalizacja deszczowa, w tym m.in.: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe nawierzchni, podbudowy i elementów kanalizacji, - roboty ziemne dla kanalizacji deszczowej, - budowa kanałów z rur PCV śr. 200 do 315 mm, - studnie rewizyjne i studzienki ściekowe, - regulacja studzienek dla zaworów, włazów i kratek ściekowych, - odtworzenie nawierzchni, - oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu; - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarze Robót oraz w Specyfikacjach Technicznych (ST). Wykonawca będzie sporządzał dokumentacje fotograficzną z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą ). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowania harmonogramu robót, - opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), - opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem) - zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i zaklauzulowanej, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej. Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót. Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa (DP), - Przedmiar robót (PR), - Specyfikacje techniczne (ST). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Ilości robót podane w kosztorysie ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
CPN główny przedmiot: 45232130-2

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach