Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
Budowa drogi Lubichowo - Wda
Data utworzenia: 2020-01-02T07:59:16.467
Data publikacji: 2020-01-02T08:47:29.113
Nazwa zamawiającego: Gmina Lubichowo - Urząd Gminy Lubichowo
Ulica: ul. Zblewska
Numer domu: 8
Numer mieszkania:
REGON: 53720800000000
Miejscowość: Lubichowo
Kod pocztowy: 83-240
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Telefon: 585 885 226
Fax: 585 885 340
E-mail: wojt.lubichowo.gst@gminypolskie.pl
Biuletyn: 510322873-N-2020
Pozycja: 510322873-N-2020
Strona WWW: bip.lubichowo.pl
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 624618-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: 540260382-N-2019
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Budowa drogi Lubichowo - Wda
Numer referencyjny: ZPP.271.2.14.2019
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: 1.0 Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „zaprojektowanie i wybudowanie” odcinka drogi gminnej nr 226017G /zadanie II/ km 3+376,40 do km 5+853,37 z mieszanki bitumicznej łączącej miejscowość Lubichowo z miejscowością Wda w powiecie starogardzkim w gminie Lubichowo. 2.0 Zakres zamówienia: 2.1 Etap I / projektowy/ - zaprojektowanie i zbudowanie odcinka drogi klasy KD z mieszanki bitumicznej, kategoria ruchu KR2, o szerokości jezdni 5,00m.; pobocza utwardzone, zjazdy indywidualne, chodniki z kostki betonowej, oświetlenie przejścia dla pieszych, odwodnienie powierzchniowe drogi, remont i poszerzenie istniejącego przepustu pod drogą w m. Wda oraz wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej. Długość odcinka planowanej inwestycji 2476,97m. - Opracowanie projektu budowlanego branży drogowej i elektroenergetycznej (oświetlenie przejścia dla pieszych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2. Marca 1999 ws. Warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie / Dz.U. z 1999r nr 43 póź. 430 z póź. zm./ - Opracowanie projektów branżowych usunięcia kolizji; - Wykonanie inwentaryzacji zieleni w pasie drogowym z przeznaczeniem do wycinki i uzyskanie stosownych decyzji w wypadku występowania jej; - Opracowanie projektów docelowej i tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami; - Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych dla wszystkich realizowanych elementów; - Uzyskanie pozwolenia na budowę; Dokumentacja projektowa w swojej treści nie może określać technologii robót, rodzajów materiałów i innych warunków w sposób utrudniający uczciwą konkurencję oraz ma być przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 462 z późn. zm.). Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzony jeden komplet projektów w wersji papierowej i na nośniku CD wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę. 2.2 Etap II/ wykonawczy/ - Zrealizowanie robót zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę w oparciu o projekt Budowlany; - Przygotowanie rozliczenia końcowego - Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami ze strony projektantów; - Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu powstałego w wyniku realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres, założenia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Program Funkcjonalno –Użytkowy. Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, które stanowią integralną część SIWZ Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania prac. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową Szczegółowy zakres, założenia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1- Program Funkcjonalno –Użytkowy, który stanowi integralną część SIWZ. Główne kody CPV: CPV – 45000000 – 7 – Roboty budowlane CPV – 71000000 – 8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne CPV – 71320000 – 2 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania CPV – 45233161 – 5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych CPV – 71323100 – 9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną CPV – 45233200 – 1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni CPV – 45311200 – 2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV – 45111200 – 0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV – 45111291 – 4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu CPV – 45233290 – 8 - Instalowanie znaków drogowych CPV – 31527200 – 8- Oświetlenie zewnętrzne UWAGA: Obmiar robót mają charakter pomocniczy i służy Wykonawcy do właściwego skalkulowania ceny swojej oferty. UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. 1. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania prac. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 2. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia winny być wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) (przynajmniej na okres realizacji zamówienia): osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli operatorów sprzętów do robót ziemnych. Powyższe wymagania dotyczą w szczególności: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynność (przez cały okres realizacji zamówienia) wykonywana będzie przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
CPN główny przedmiot: 45000000-7

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach