Dzisiaj jest: 7.11.2025, imieniny: Antoniego, Kaliny, Przemiły

Budowa drogi publicznej gminnej 26a KD

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów

Budowa drogi publicznej gminnej (26a KD-D) na odcinku od ul. Tramblanki do ul. Kądziołeczki.

Data utworzenia: 2020-01-09T13:21:16.297

Data publikacji: 2020-01-09T13:33:52.343

Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów

Ulica: al. Komisji Edukacji Narodowej

Numer domu: 61

Numer mieszkania:

REGON: 15259640000000

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-777

Państwo: Polska

Województwo: mazowieckie

Telefon: 22 443 71 01

Fax: 22 443 71 02

E-mail: zam_publ@ursynow.pl

Biuletyn: 510004025-N-2020

Pozycja: 510004025-N-2020

Strona WWW: www.ursynow.pl

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 627287-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Budowa drogi publicznej gminnej (26a KD-D) na odcinku od ul. Tramblanki do ul. Kądziołeczki.

Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.125.2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Budowie drogi publicznej gminnej (26a KD-D) na odcinku od ul. Tramblanki do ul. Kądziołeczki. 1) Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. Rozbiórek nawierzchni jezdni, ciągów pieszych i ogrodzenia; 2. Wycinki drzew i krzewów (wykonawca winien dysponować co najmniej jednym pilarzem). 3. Przebudowy jezdni istniejącej – szerokości 5,5 m, nawierzchnia z kostki brukowej gr 8 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego warstwa górna 0/31,5 - 10 cm, warstwa dolna 0/63 – 15 cm, podsypka z kruszywa naturalnego – pospółka 15 cm; krawężnik betonowy 15x30 cm na podsypce cem.-piask. gr.4 cm i ławie bet. C12/15; 4. Chodnika o szerokości 2,0 m z płyt betonowych szarych 50x50x7 na podsypce cem. – piask. gr. 5 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grub. 10 cm, warstwie z pospółki grub. 15 cm; obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej; 5. Zjazdów dostosowanych do szerokości bram od 3,5 m do 5,0 m: nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grub. 10 cm, warstwie z pospółki grub. 15 cm. 6. Oznakowania poziomego: farba chlorokauczukowa, elementy odblaskowe. 7. Oznakowania pionowego: tablice znaków drogowych średnie z folią odblaskową II generacji; bariery betonowe 8. Wymiana ramy i pokrywy studni teletechnicznej typu SK-2 9. Regulacja pionowa studzienek zaworów wodociągowych i gazowych; 10. Budowa oświetlenia ulicznego: układanie kabli wielożyłowych o masie do 3.0 kg/m w rurach ochronnych, ustawianie słupów oświetleniowych wraz z wykonaniem fundamentu, montaż wysięgników rurowych oraz opraw do lamp LEDo. 2) Wymagania dotyczące zastosowania klauzul społecznych : 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w pkt. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności związane z budową jezdni, chodników i zjazdów oraz robót oświetleniowych. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 1 pkt 9) i 10) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) dokumentacja projektowa – załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; d) przedmiar robót – załącznik nr 8c do SIWZ; e) Wzór materiałów informacyjnych – załącznik nr 8d do SIWZ stanowiące jednocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy.

CPN główny przedmiot: 45000000-7



Warszawa Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.