Dzisiaj jest: 28.11.2023, imieniny: Jakuba, Stefana, Romy

Budowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Wadowice w mi

Gmina Wadowice Urząd Miejski

Budowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Wadowice w miejscowościach Jaroszowice, Chocznia, Kaczyna oraz Stanisław Górny w roku 2018

Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane

Ogłoszenie nr 516648-N-2018 z dnia 2018-02-09 r

Zamieszczanie ogłoszenia Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)


SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie

przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych

Informacje dodatkowe

NAZWA I ADRES:

Zamawiający Gmina Wadowice Urząd Miejski

Regon 000526423

ulica pl Jana Pawła II

Numer domu 23

Numer mieszkania

Kod pocztowy 34-100

Miejscowość Wadowice

Województwo małopolskie

Państwo Polska

Numer telefonu +48 33 873 18 11

e-mail zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl

Fax +48 33 873 18 15

Adres strony internetowej (URL) www.wadowice.pl

Adres profilu nabywcy

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL)

Tak

www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak

www.wadowice.pl, http://bip.malopolska.pl/umwadowice

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać

Elektronicznie

Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób

Nie

Inny sposób

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób

Tak

Inny sposób

Osobiście, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego

Adres

Urząd Miejski Wadowice, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL)

SEKCJA II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Budowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Wadowice w miejscowościach Jaroszowice, Chocznia, Kaczyna oraz Stanisław Górny w roku 2018

Numer referencyjny

IR.271.3.1.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części

Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane

Budowa sieci oświetleniowej na terenie Gminy Wadowice w miejscowościach Jaroszowice, Chocznia, Kaczyna oraz Stanisław Górny w roku 2018", w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania:CZĘŚĆ I - obejmująca zadanie 1, zadanie 2 i zadanie 3. Zadanie 1 - Budowa napowietrznej sieci oświetleniowej typu AsXSn-0,6/1 kV 2x25 mm2. Obręb ewidencyjny Jaroszowice (rejon od ostatnich budynków do cmentarza) dz. nr 666,3180/1. Zakres Sieć oświetleniowa przewodem napowietrznym izolowanym typu AsXSn-0,6/1kV 2x25mm2 dł. ok. 420/444 m.. Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/6 - 2 szt Słupy żelbetowe ŻN-10 - 2 szt Oprawy LED 39W - 10 szt. Zadanie 2 - Budowa napowietrznej sieci oświetleniowej typu AsXSn-0,6/1 kV 2x25 mm2. Obręb ewidencyjny Chocznia - (ul Zawale), dz. nr 817/4, 819/4, 904/3, 907/3, 908/1, 910/3, 915/4, 915/5, 947/5, 6731/1, 6744/6, 6747. Zakres Sieć oświetleniowa przewodem napowietrznym izolowanym typu AsXSn-0,6/1kV 2x25mm2 dł. ok. 268 m.. Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/4,3 - 7 szt Oprawy LED 39W - 6 szt. Zadanie 3 - Budowa napowietrznej sieci oświetleniowej typu AsXSn-0,6/1 kV 2x25 mm2. Obręb ewidencyjny Kaczyna - (Grzędzielówka), dz. nr 8110, 8112, 11660. Zakres Sieć oświetleniowa przewodem napowietrznym izolowanym typu AsXSn-0,6/1kV 2x25mm2 dł. ok. 186/204 m. Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/4,3 - 5 szt.. Oprawy LED 39W - 6 szt CZĘŚĆ II - obejmująca zadanie 4, zadanie 5, zadanie 6 i zadanie 7 Zadanie 4 - Budowa napowietrznej sieci oświetleniowej typu AsXSn-0,6/1 kV 2x25 mm2. Obręb ewidencyjny Stanisław Górny - (rejon skrzyżowania drogi powiatowej z drogą na Sosienki), dz. nr 296/3, 303/26, 3548/4, 3595. Zakres Sieć oświetleniowa przewodem napowietrznym izolowanym typu AsXSn-0,6/1kV 2x25mm2 dł. ok. 135 m. Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/4,3 - 4 szt Oprawy LED 39W - 3 szt Zadanie 5 - Budowa napowietrznej sieci oświetleniowej typu AsXSn-0,6/1 kV 2x25 mm2. Obręb ewidencyjny Stanisław Górny - (droga gminna od remizy OSP do Lizarówki), dz. nr 466/5, 466/6, 466/7, 474/1, 583/8, 593/5, 971, 972/12, 1006/2, 1007/1, 1007/2, 3563/1. Zakres Sieć oświetleniowa przewodem napowietrznym izolowanym typu AsXSn-0,6/1kV 2x25mm2 dł. ok. 410 m. Sieć oświetleniowa kablowa YAKXS 4 x 35 mm2 dł. ok. 74 mb.Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/2,5 - 2 szt Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/4,3 - 8 szt Oprawy LED 39W - 10 szt Zadanie 6 - Budowa napowietrznej sieci oświetleniowej typu AsXSn-0,6/1 kV 2x25 mm2. Obręb ewidencyjny Stanisław Górny - (droga gminna na przysiółku Lizarówka), dz. nr 1017/9, 1019/3, 1019/4, 1019/6. Zakres Sieć oświetleniowa przewodem napowietrznym izolowanym typu AsXSn-0,6/1kV 2x25mm2 dł. ok. 82 m. Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/4,3 - 2 szt Oprawy LED 39W - 2 szt Zadanie 7 - Budowa napowietrznej sieci oświetleniowej typu AsXSn-0,6/1 kV 2x25 mm2. Obręb ewidencyjny Stanisław Górny - (droga gminna na przysiółku Pawlikówka), dz. nr 772/1, 772/2, 776/4, 776/7, 3571/3. Zakres Sieć oświetleniowa kablowa YAKXS 4 x 35 mm2 dł. ok. 74 mb. Słupy strunobetonowe wirowane E-10,5/2,5 - 1 szt Oprawy sodowe 70 W - 1 szt

II.5) Główny kod CPV

45231400-9

Dodatkowe kody CPV

Kod CPV45310000-345316110-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia) Wartość bez VAT

Waluta

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu dla CZĘSCI II wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnie z art 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem tych zamówień będzie realizacja jednego lub kilku z następujących zadań inwestycyjnych: a) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach - ul Zawale od ul Granicznej do wjazdu na "obwodnicę" (wzdłuż torów kolejowych i ogródków działkowych) dł. ok. 200m. b) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej od drogi krajowej nr 52 do przejazdu kolejowego (przysiółek Zaszkole) dł. ok. 250m. c) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wadowicach - os. Widok odcinek dł. ok. 200m. w rejonie posesji nr 31, 33, 36. d) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Choczni - oświetlenie drogi gminnej na os. Patria dł. ok. 900m. e) Budowa oświetlenia drogi powiatowej w Ponikwi - odcinek dł. ok. 200m wzdłuż ośrodka wczasowego. f) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Ponikwi - Chobot, oświetlenie drogi nr dz. 11451/1 w rejonie kładki przez potok Czerna, rejon działek nr 59/1, 62/1, 66/1 dł. ok. 150m. g) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Babicy - przysiółek Cupel odcinek od przystanku "Roków" na Cupel oraz w kierunku siedziby GDDKiA dł. ok. 800m. h) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Rokowie - oświetlenie drogi nr dz. 288/1 i 286 dł. ok. 250m. i) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Wysokiej - oświetlenie drogi gminnej "Niziny" dł. ok. 300m. j) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Choczni os. Ramendowskie dł. ok. 1100m. k) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej - droga "Zarąbki" odcinek od sklepu do drogi na Barwałd dł. ok. 200 m. l) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej - droga "Zarąbki" odcinek od przystanku autobusowego w stronę Wadowic dł. ok. 300 m. m) Budowa oświetlenia drogi gminnej w Kleczy Dolnej - droga "Ostrawa" odcinek dł. ok. 300 m.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach

lub dniach

90

lub data rozpoczęcia

lub zakończenia

II.9) Informacje dodatkowe

Pożądany termin realizacji zamówienia - 60 dni od daty podpisania umowy.

SEKCJA III INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków

Posiadanie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej: jedna robota budowlana polegająca na zrealizowaniu budowy lub przebudowy oświetlenia ulicznego za kwotę min 20 000,00 PLN (brutto). dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na każde wymienione stanowisko. Lp. Stanowisko Kwalifikacje (uprawnienia) 1. Kierownik budowy Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 2 Instalator sieci Uprawnienia SEP E+D do 1kV

Nie

Informacje dodatkowe

1.Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tj Dz.U.2017 poz.1332 z późn. zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. 2.Zgodnie z art 12 a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj Dz.U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.), samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (ustawa z dnia 22.12.2005 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej). 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - warunki określone w pkt 6.2 siwz winni spełniać łącznie. 4. Wykonawca zgodnie z art 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi lub roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art 24 ust. 5 ustawy Pzp

Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia

Tak (podstawa wykluczenia określona w art 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, na załączniku zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na załączniku zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

formularz oferty, kosztorys ofertowy , pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, dokument potwierdzający dysponowanie niezbędnymi zasobami innych podmiotów, (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych

Nie

Informacje dodatkowe

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Umowa ramowa będzie zawarta

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej

Informacje dodatkowe

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Informacje dodatkowe

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień)

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania

Czas trwania

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

IV.2.2) Kryteria

KryteriumZnaczenieCena oferty60,00Wydłużenie terminu rękojmi20,00Skrócenie terminu realizacji10,00Wysokość kary umownej10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów)

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody

Wstępny harmonogram postępowania

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań

Należy podać informacje na temat etapów dialogu

Informacje dodatkowe

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Informacje dodatkowe

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania

Czas trwania

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej

Data

godzina

Termin otwarcia licytacji elektronicznej

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1 wskazania innego podwykonawcy, 2 rezygnacji z podwykonawców, 3 wskazanie innego zakresu podwykonawstwa, 4 wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 5 zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT - obecnie obowiązująca stawka podatku VAT wynosi 23%, 6 zmiany dotyczącej terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prawidłowe, zgodne ze sztuka budowlaną, wykonanie robót. 7 zmiany osób pełniących funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy, instalator)

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy)

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

2018-02-27

godzina

11:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Nie

Wskazać powody

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

PL

IV.6.3) Termin związania ofertą

okres w dniach

30

(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe

osoba do kontaktów-Krzysztof Grajny

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr 2Nazwa CZĘŚĆ II - obejmująca zadanie 4, zadanie 5, zadanie 6 i zadanie 7

W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.

Wadowice codziennie aktualne przetargi


Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na roboty budowlane

Aby w pełni korzystać z możliwości serwisu

Rejestracja w serwisie www.e-przetargi.pl
lub
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych

Przetargi na Twoje biurko



Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.