Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
Centrum Symulacji Medycznych kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ im. Stanisława Staszica w Pile, nr WND-POWR.05.03.00-00-0080/17
Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi
Ogłoszenie nr 516660-N-2018 z dnia 2018-02-09 r
Zamieszczanie ogłoszenia Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Tak
Nazwa projektu lub programu Centrum Symulacji Medycznych kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ im. Stanisława Staszica w Pile, nr WND-POWR.05.03.00-00-0080/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktówPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych
Informacje dodatkowe
NAZWA I ADRES:
Zamawiający Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
Regon 57088912400000
ulica ul Podchorążych
Numer domu 10
Numer mieszkania
Kod pocztowy 64920
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Państwo Polska
Numer telefonu 673 522 632
e-mail Dag@pwsz.pila.pl
Fax 673 522 609
Adres strony internetowej (URL) www.pwsz.pila.pl
Adres profilu nabywcy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pwsz.pila.pl
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL)
Tak
www.pwsz.pila.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pwsz.pila.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Nie
Inny sposób
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Tak
Inny sposób
forma pisemna
Adres
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica w Pile, ul Podchorążych 10, 64-920 Piła
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL)
SEKCJA II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Centrum Symulacji Medycznych kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ im. Stanisława Staszica w Pile, nr WND-POWR.05.03.00-00-0080/17
Numer referencyjny
AG-2240-02-18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową im. Stanisława Staszica w Pile, ul Podchorążych 10, 64-920 Piła projektu Centrum Symulacji Medycznych kierunku Pielęgniarstwo w PWSZ im. Stanisława Staszica w Pile, nr WND-POWR.05.03.00-00-0080/17 dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Realizacja szkoleń została podzielona na zadania: Zadanie 1 "Symulacja medyczna na kierunku Pielęgniarstwo dla nauczycieli planujących wykorzystanie symulacji medycznej". Zadanie 2 1. "Symulacja niskiej wierności dla instruktorów i techników symulacji". 2. "Symulacja pośredniej wierności dla instruktorów i techników symulacji". 3. "Symulacja wysokiej wierności + pacjenta standaryzowany dla instruktorów symulacji i techników symulacji. 4. "Egzamin OSCE dla instruktorów i techników symulacji". 5. "Szkolenie dla techników symulacji". Zadanie 3 "Kurs kompetencje dydaktyczne w warunkach symulowanych dla kadry dydaktycznej Centrum Symulacji Medycznych. Zadanie 4 "Psychologiczne aspekty kształcenia symulacyjnego dla instruktorów symulacji". Zadanie 5 "Staż dla informatyków". 2. Zamówienie zostało podzielone na 5 odrębnych zadań. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednego lub więcej zadań. Nie dopuszcza się dzielenie zamówienia w obrębie jednego zadania. 3. Szczegółowe wymagania opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumencie ,,Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia", stanowiący załącznik nr 1.
II.5) Główny kod CPV
79632000-3
Dodatkowe kody CPV
Kod CPV80500000-980561000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia) Wartość bez VAT
Waluta
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach
lub dniach
lub data rozpoczęcia
2018-03-22
lub zakończenia
2020-06-30
II.9) Informacje dodatkowe
SEKCJA III INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków
1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub w przypadku usług ciągłych - wykonuje należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe z zakresu metodyki nauczania dla instruktorów/wykładowców akademickich z wykorzystaniem technik symulacji medycznej w tym minimum jedną usługę z zakresu metodyki nauczania w symulacji medycznej w pielęgniarstwie oraz jedną usługę z zakresu metodyki nauczania w symulacji medycznej wysokiej wierności dla instruktorów/wykładowców akademickich. Uwaga ? każda z usług winna być zrealizowana na podstawie odrębnego zamówienia (umowy lub zlecenia itp.), usługi nie mogą się powtarzać, ? przez usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy, polegającą na wykonaniu wyżej opisanych zamówień, ? usługi wykazane przez Wykonawcę w ramach jednej zadania mogą się powtarzać w ramach drugiego zadania w przypadku złożenia oferty do więcej niż jednego zadania, ? każda usługa obejmowała grupę o liczebności co najmniej 5 osób, ? wykonawca wykaże spełnienie wymogu wg wzoru załącznika nr 5 A do SIWZ. 2.Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia - listę osób należy wskazać zgodnie załącznikiem nr 6 do SIWZ "Wykaz osób" i potwierdzić że spełniają kryteria i wymagania określone poniżej dla poszczególnych zadań. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie do złożenia ww. załącznika. Zadanie 1 "Symulacja medyczna na kierunku Pielęgniarstwo dla nauczycieli planujących wykorzystanie symulacji medycznej". Minimum 1 instruktorem/trenerem symulacji medycznej posiadającym wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie i/lub położnictwo lub będących lekarzem medycyny, o minimum dwuletnim doświadczeniu zawodowym, i który przeprowadził: ? minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej w pielęgniarstwie dla grupy min. 5 uczestników, ? przeprowadził 1 (jedno) szkolenie dla grupy min. 5 uczestników obejmujące metodologię nauczania z wykorzystaniem technik symulacji medycznej dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo. Zadanie 2 1. "Symulacja niskiej wierności dla instruktorów i techników symulacji". 2. "Symulacja pośredniej wierności dla instruktorów i techników symulacji". 3. "Symulacja wysokiej wierności + pacjenta standaryzowany dla instruktorów symulacji i techników symulacji. 4. "Egzamin OSCE dla instruktorów i techników symulacji". 5. "Szkolenie dla techników symulacji". Minimum 1 instruktorem/trenerami symulacji medycznej, który jest lekarzem medycyny o minimum jednej specjalizacji (lub równoważnie w trakcie jej uzyskiwania, np. w dziedzinie kardiologii, anestezjologii, chirurgii, pediatrii, medycyny ratunkowej) i przeprowadził minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej dla grupy min. 5 uczestników i posiada minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe. Minimum 3 instruktorami /trenerami symulacji medycznej, posiadającymi wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie (lub równoważne położnictwo, ratownictwo medyczne) oraz minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe, którzy łącznie spełniają wszystkie następujące wymagania (Zamawiający uzna spełnienie wymagań jeżeli minimum jedna osoba ze wskazanych spełnia podane kryterium. Jeżeli jedna osoba spełnia więcej niż jedno kryterium Zamawiający uzna wymaganie za spełnione) tj. ? posiadają specjalizację z zakresu pielęgniarstwa kardiologicznego, pielęgniarstwa chirurgicznego, pielęgniarstwa zachowawczego, pielęgniarstwa onkologicznego, pielęgniarstwa opieki długoterminowej, pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki ? posiadają uprawnienia do prowadzenia kursów z zakresu "badań fizykalnych" w ramach kształcenia podyplomowego pielęgniarek i położnych i prowadził jako instruktor ćwiczenia praktyczne podczas 2 kursów specjalistyczny wywiad i badanie fizykalne skierowanych dla pielęgniarek i położnych. ? przeprowadzili jako instruktor minimum 2 szkolenia dla grupy min. 5 uczestników z zakresu metodologii nauczania technikami symulacji medycznej wysokiej wierności w tym co najmniej (1) jedną z nich obejmującą metodologię nauczania z wykorzystaniem technik symulacji medycznej dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo. Minimum 1 technikiem symulacji medycznej będącym instruktorem/trenerem symulacji medycznej, posiadającym wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie (lub równoważne położnictwo, ratownictwo medyczne lub inne techniczne), który uczestniczył w realizacji min. 1 szkolenia z wykorzystaniem technik symulacji medycznej wysokiej wierności dla grupy min. 5 uczestników, o minimum dwuletnim doświadczeniu zawodowym. Zadanie 3 "Kurs kompetencje dydaktyczne w warunkach symulowanych dla kadry dydaktycznej Centrum Symulacji Medycznych. Minimum 2 instruktorami/trenerami symulacji medycznej posiadającymi wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie (lub równoważne położnictwo, ratownictwo medyczne) lub będących lekarzem medycyny, o minimum dwuletnim doświadczeniu zawodowym, i przeprowadził każdy z nich minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej dla grupy min. 5 uczestników, oraz przeprowadził co najmniej jeden z nich 1 (jedno) szkolenie dla grupy min. 5 uczestników obejmujące metodologię nauczania z wykorzystaniem technik symulacji medycznej dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo. Zadanie 4 "Psychologiczne aspekty kształcenia symulacyjnego dla instruktorów symulacji". Minimum 1 instruktorem/trenerem symulacji medycznej posiadającym wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie i/lub położnictwo lub będących lekarzem medycyny, przeprowadził minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej w pielęgniarstwie dla grupy min. 5 uczestników, oraz przeprowadził 1 (jedną) usługę szkoleniową dla grupy min. 5 uczestników obejmującą metodologię nauczania z wykorzystaniem technik symulacji medyczne dla instruktorów/wykładowców akademickich kierunku pielęgniarstwo. Minimum 1 psycholog z doświadczeniem min. 2 letnim w prowadzeniu zajęć motywacyjnych z wykorzystaniem różnych technik przekazywania informacji oraz organizacji zajęć grupowych, przekazywanie informacji zwrotnej. Zadanie 5 "Staż dla informatyków". 1 informatykiem ze znajomością funkcjonowania systemów serwerowych, programowania aplikacji itp., z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym. 1 osobą z doświadczeniem zakresu sterowania i konfiguracji systemów audio-video z archiwizacją i przesyłem danych wykorzystywanych w symulacji medycznej. Minimum 1 instruktorem/trenerem symulacji medycznej posiadającym wykształcenie medyczne kierunkowe pielęgniarskie i/lub położnictwo i/lub ratownictwo medyczne lub będących lekarzem medycyny, o minimum dwuletnim doświadczeniu zawodowym, i przeprowadził minimum 3 dni szkoleniowe z użyciem technik symulacji medycznej w pielęgniarstwie dla grupy min. 5 uczestników, oraz przeprowadził 1 (jedno) szkolenie dla grupy min. 5 uczestników obejmującą metodologię nauczania z wykorzystaniem technik symulacji medycznej na pielęgniarstwie.
Nie
Informacje dodatkowe
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu/usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wzór wykazu potwierdzającego spełnienie warunków stanowi - Załącznik nr 5 część A. 2.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony według Załącznika nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 9. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie wg wzorów na załączniku nr 3 oraz 4, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8. 4. Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia wykonawcy na podstawie wykazu wg. wzoru załącznika nr 5 Część B. 5. Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1. 6. Formularz oferty - załącznik nr 2. 7. Wzór umowy - załącznik nr 7.
SEKCJA IV PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Informacje dodatkowe
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Umowa ramowa będzie zawarta
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej
Informacje dodatkowe
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Informacje dodatkowe
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień)
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
IV.2.2) Kryteria
KryteriumZnaczeniecena50,00doświadczenie osób40,00zatrudnienie osób niepełnosprawnych10,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów)
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody
Wstępny harmonogram postępowania
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań
Należy podać informacje na temat etapów dialogu
Informacje dodatkowe
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Informacje dodatkowe
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
Data
godzina
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art 144 ust 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności 2.1. terminu zakończenia przedmiotu zamówienia; ustalony termin w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z 2.1.1. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2.1.2. działania siły wyższej, 2.1.3. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, 2.2. terminy realizacji poszczególnych szkoleń mogą odbiegać od planowanych w harmonogramie, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia ich w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego i uzgodnionych z Wykonawcą, 2.3. zmiany osób reprezentujących strony umowy; w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. 2.4. uzasadnionej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (wskazanych w wykazie osób). Zmiana którejkolwiek z tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Zmiana taka możliwa jest tylko i wyłącznie na osoby spełniające wszystkie wymogi określone w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie gorsze od wymaganych przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy)
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2018-02-20
godzina
10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Wskazać powody
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą
okres w dniach
30
(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 2Nazwa 1. "Symulacja niskiej wierności dla instruktorów i techników symulacji". 2. "Symulacja pośredniej wierności dla instruktorów i techników symulacji". 3. "Symulacja wysokiej wierności + pacjenta standaryzowany dla instruktorów symulacji i techników symulacji. 4. "Egzamin OSCE dla instruktorów i techników symulacji". 5. "Szkolenie dla techników symulacji".
W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.
Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na usługi
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych