Ogłoszenie nr 510277359-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki: dostawa mebli medycznych oraz mebli biurowo-socjalnych w ramach realizacji projektu RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn. "Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu numer nr RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn. "Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną.
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu numer nr RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn. "Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622786-N-2019
Numer ogłoszenia: 622786-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki, Krajowy numer identyfikacyjny 87121917800000, ul. ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 574 290, e-mail sekretariat2@op.pl, faks 566 574 290.
Adres strony internetowej (url): www.zpotorun.pl
Adres strony internetowej (url): www.zpotorun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
dostawa mebli medycznych oraz mebli biurowo-socjalnych w ramach realizacji projektu RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn. "Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZPO:ZP/22/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych, mebli biurowo-socjalnych w ramach realizacji projektu RPKP.06.01.01-04-0097/17 pn."Rozbudowa (nadbudowa) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego", z podziałem na n/w zadania: Zadanie Nr 1 - dostawa mebli medycznych; Zadanie Nr 2 - dostawa mebli biurowo-socjalnych. 1.1. Specyfikacje asortymentowo-ilościowo-cenowe dotyczące Zadań Nr 1 - Nr 2 określają Załączniki Nr 2/1 - 2/2 do SIWZ. 1.2. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych dla oferowanego przedmiotu zamówienia określają dokładnie: - Załącznik Nr 3/1 (wymagania techn.-eksploatacyjne dla mebli o konstrukcji płycinowej), - Załącznik Nr 3/2 (wymagania techn.-eksploatacyjne dla mebli w systemie konstrukcji aluminiowej i z wypełnieniem z płyty meblowej), - Załącznik Nr 3/3 (wymagania techn.-eksploatacyjne dla mebli ze stali kwasoodpornej), - Załącznik Nr 3/4 (wymagania techn.-eksploatacyjne dla pozostałego wyposażenia). Specyfikacje asortymentowo-ilościowo-cenowe Nr 2/1 i 2/2 określają jakie pozycje w obydwu zadaniach mają być wykonane wg określonych wymagań techniczno-eksploatacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33192300-5
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa mebli medycznych
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 226209.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: TRIBO sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Aleja Pokoju 5 Kod pocztowy: 86-060 Miejscowość: Nowa Wieś Wielka Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 282766.41
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 261538.59 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282766.41 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa mebli biurowo-socjalnych
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 49836.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: TRIBO sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Aleja Pokoju 5 Kod pocztowy: 86-060 Miejscowość: Nowa Wieś Wielka Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48722.76
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48722.76 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233709.84 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.