Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Dostawa polegająca na zakupie akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztatach RZI Szczecin.
Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawy
Ogłoszenie nr 517163-N-2018 z dnia 2018-02-12 r
Zamieszczanie ogłoszenia Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktówPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych
Informacje dodatkowe
NAZWA I ADRES:
Zamawiający Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Regon 810060937
ulica Narutowicza
Numer domu 17B
Numer mieszkania
Kod pocztowy 70-240
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Państwo Polska
Numer telefonu 26 1452026
e-mail rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl
Fax 26 1452024
Adres strony internetowej (URL) http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Nie
Inny sposób
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Tak
Inny sposób
w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres
RZI Szczecin, ul Narutowicza 17b, 70-240 Szczecin, budynek 22, Kancelaria pok. 4
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL)
SEKCJA II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Dostawa polegająca na zakupie akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztatach RZI Szczecin.
Numer referencyjny
8/D/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego w warsztatach RZI Szczecin. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I - Zakup produktów tj kleje, farby, lakiery, rozcieńczalniki. Część II - Zakup materiałów tapicerskich. Część III - Zakup akcesoriów i części meblowych. Część IV - Zakup materiałów drewnianych i drewnopochodnych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w "Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia" załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik nr 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia, załącznik nr 4.3 do SIWZ - dla części III zamówienia oraz załącznik nr 4.4 do SIWZ - dla części IV zamówienia. 4. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Rozładunek obejmuje zdjęcie z pojazdu i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Po sprawdzeniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia materiałów do magazynu. UWAGA Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuję dostawę. 5. Materiały wymienione w Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia przeznaczone są do remontu i produkcji sprzętu kwaterunkowego meblowego drewnianego i tapicerowanego w Warsztacie Naprawy Sprzętu Kwaterunkowego. Materiały powinny być wyprodukowane w 2018 roku. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 3 - dniowym wyprzedzeniem pismem na fax nr 261- 45 - 50 - 09. 7. Materiały powinny być dostarczone w opakowaniach z opisem asortymentu zgodnym z Specyfikacją Przedmiotu Zamówienia ze wskazaniem rodzaju materiału lub części, do którego mają zastosowanie. Brak właściwego oznaczenia spowoduje nie przyjęcie dostawy.
II.5) Główny kod CPV
24310000-0
Dodatkowe kody CPV
Kod CPV44191300-844191400-939157000-739520000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia) Wartość bez VAT
119068,91
Waluta
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach
lub dniach
lub data rozpoczęcia
lub zakończenia
II.9) Informacje dodatkowe
Termin wykonywania zamówienia 1) dla części I, II, III zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. 2) dla części IV zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie 45 dni od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków
Spełnieniem warunku będzie 1. posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku;
Nie
Informacje dodatkowe
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy wraz z ofertą przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 3) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niezalegania w opłatach podatkowych oraz opłatach z zakresu ubezpieczeń społecznych - wzór zał. nr 5 do SIWZ; 4) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niepopełnienia przestępstw związanych udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnianych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wzór zał. nr 5 do SIWZ; 5) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie zapoznania się z warunkami przetargu i posiadania własnych sił niezbędnych do terminowej realizacji zamówienia - wzór zał. nr 5 do SIWZ; 6) pisemne oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z uwagi na niewykonanie lub nienależyte wykonanie z winy Wykonawcy zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - wzór zał. nr 5 do SIWZ 2. Celem potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty na część I zamówienia do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1 do 9 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 4.1 do SIWZ, aktualne "Karty charakterystyki", zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach z dnia 25 lutego 2011 r (Dz. U. 2018 poz. 143). 3. Nieprzedłożenie któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów określonych w ust. 1 i ust. 2 jak i złożenie nieprawdziwych informacji spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i nierozpatrywanie jego oferty. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w ust. 1 i ust. 2 ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać czy wykonawca spełnił ww. warunki. 5. Formularz cenowy dla części I, II, III, IV.
SEKCJA IV PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Informacje dodatkowe
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Umowa ramowa będzie zawarta
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej
Informacje dodatkowe
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Informacje dodatkowe
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień)
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
IV.2.2) Kryteria
KryteriumZnaczeniecena100,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów)
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody
Wstępny harmonogram postępowania
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań
Należy podać informacje na temat etapów dialogu
Informacje dodatkowe
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Informacje dodatkowe
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
Data
godzina
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian
Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone we wzorze umowy będącej załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy)
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2018-02-20
godzina
12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Wskazać powody
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą
okres w dniach
90
(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe
1. Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zakazu używania BSP (aparatów latających, aparatów jeżdżących oraz pływających) na terenach kompleksów wojskowych przez własnych pracowników, pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 2Nazwa Zakup materiałów tapicerskich.
W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.
Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na dostawy
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych