Dzisiaj jest: 23.4.2025, imieniny: Ilony, Jerzego, Wojciecha

Dostawa wędliny drobiowej

Zakład Karny

Dostawa wędliny drobiowej

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawy

Ogłoszenie nr 515338-N-2018 z dnia 2018-02-07 r

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu:

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

NAZWA I ADRES:

Zamawiający: Zakład Karny

Regon: 32004100000

ulica: ul Kolejowa

Numer domu: 112

Numer mieszkania:

Kod pocztowy: 22100

Miejscowość: Chełm

Województwo: lubelskie

Państwo: Polska

Numer telefonu: 825 653 485

e-mail: zk_chelm@sw.gov.pl

Fax: 825 653 557

Adres strony internetowej (URL): http://www.sw.gov.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.sw.gov.pl

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny (proszę określić):

Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):

Nie

http://www.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Nie

http://www.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać

Elektronicznie

Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wędliny drobiowej

Numer referencyjny:

Dkw.2232.1.2018.PS

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia jest dostawa wędliny drobiowej. 1). Polędwica z indyka -wyrób drobiowy z fileta indyczego, formowany, wędzony, parzony. Barwa: złocista, na przekroju bladoróżowa, umiarkowanym smakiem określonym odpowiednią ilością przypraw, oraz soczystą, jędrną strukturą mięśni zachowaną poprzez ściśle określony czas parzenia. (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 50% wsadu surowcowego). Smak i zapach charakterystyczny dla mięsa drobiowego, z wyczuwalnymi użytymi przyprawami; niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy.Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy - 300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 2). Serdelki drobiowe -delikatne parówki z mięsa drobiowego, lekko podwędzane i parzone z mięsa drobiowego. Wyrób w naturalnej osłonce w jelicie naturalnym. (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 50% wsadu surowcowego). Smak i zapach charakterystyczny dla mięsa drobiowego, z wyczuwalnymi użytymi przyprawami; niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy- 1300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 3). Szynka z indyka -zawiera wyłącznie mięso drobiowe. Szynka formowana z mięs drobiowych, parzona, charakteryzujący się jasno różową barwą, umiarkowanym smakiem określonym odpowiednią ilością przypraw, oraz soczystą, jędrną strukturą mięśni zachowaną poprzez ściśle określony czas parzenia. (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Smak i zapach charakterystyczny dla mięsa drobiowego, z wyczuwalnymi użytymi przyprawami; niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy. - 300 kg. sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 4). Pasztet z drobiu w formie bloku wyrobów garmażeryjny, uprzednio parzony, gotowany lub duszony, z surowców nie mięsnych z dodatkiem przypraw. (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 40% wsadu surowcowego) Smak i zapach charakterystyczny dla mięsa drobiowego, z wyczuwalnymi użytymi przyprawami; niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy.- 1200kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 5) Kiełbasa szynkowa z kurczaka Wyrób o strukturze jednolitej, dość ścisłej konsystencji, soczysty, barwy różowej, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw. W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy -300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 6). Pieczeń drobiowa. Wyrób o strukturze jednolitej w formie bloku wyrobów garmażeryjny, uprzednio parzony, gotowany lub duszony, z surowców nie mięsnych z dodatkiem przypraw. (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 40% wsadu surowcowego) Smak i zapach charakterystyczny dla mięsa drobiowego, z wyczuwalnymi użytymi przyprawami; niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Wszystkie składniki równomiernie wymieszane. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-2 500 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 7). Baton z kurczaka z podrobów drobiowych, powierzchnia gładka, podwędzana, gotowana, niedopuszczalne zabrudzenia, oślizłość i naloty pleśni, konsystencja ścisła. Nie powinien się rozpadać, niedopuszczalny smak i zapach nieświeżych składników, pleśniowy, kwaśny, gorzki. Wszystkie składniki równomiernie wymieszane. Związanie dobre (produkt, w którym mięso wieprzowe, podroby i ścinki stanową nie mniej niż 50% wsadu surowcowego). Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty sprzedaży - 500 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 8). Kiełbasa mazurska z indyka Wyrób o strukturze jednolitej, dość ścisłej konsystencji, soczysty, barwy różowej, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw. W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy -300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 9). Kiełbasa podsuszana z kurczaka Wyrób o strukturze jednolitej, dość ścisłej konsystencji, soczysty, barwy różowej, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw. W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy -300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 10). Kiełbasa kanapkowa drobiowa Wyrób o strukturze jednolitej, dość ścisłej konsystencji, soczysty, barwy różowej, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw. W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy -2 500 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 11). Mielonka drobiowa produkt blokowy, średnio rozdrobniony, zawierający w swym składzie recepturowym mięso drobiowe; barwa przekroju różowa; charakterystyczny smak, typowy dla tej grupy produktów o wyrazistym smaku oraz dobrej krajalność. W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla mięsa drobiowego, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-2 500 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 12). Kiełbasa parówkowa drobiowa. Wyrób o strukturze jednolitej, dość ścisłej konsystencji, soczysty, barwy różowej, smak i zapach charakterystyczny dla użytych surowców i przypraw. W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Smak i zapach charakterystyczny dla mięsa drobiowego, z wyczuwalnymi użytymi przyprawami; niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-2 000 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 13). Baleron z indyka W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla mięsa drobiowego, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 14). Kiełbasa krakowska drobiowa, o bogatym aromacie mięsnym i przyprawowym. Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego, niedopuszczalny posmak składników nie mięsnych. Na przekroju - surowce równomiernie rozłożone, barwa mięsa jasnoróżowa do jasnoczerwonej, tłuszczu biała do kremowej; smak i zapach charakterystyczne dla użytych surowców i przypraw (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 70% wsadu surowcowego). Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 15). Żywiecka drobiowa kiełbasa średnio rozdrobniona z mięsa drobiowego, skórek i tłuszczu drobiowego, przyprawiona, wędzona, parzona, w osłonce naturalnej lub sztucznej. W osłonce naturalnej lub sztucznej (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego). Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-300 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 16). Kiełbasa podwawelska drobiowa W osłonce naturalnej lub sztucznej Konsystencja ścisła, nierozpuszczalna, miękka, zapach i smak charakterystyczny dla kiełbasy z mięsa peklowanego, (produkt, w którym mięso drobiowe stanowi nie mniej niż 60% wsadu surowcowego. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-1 500kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 17) Ćwiartka kurczaka tylna mrożone mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń. Swoisty, charakterystyczny dla mięsa drobiowego, świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia; niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy-6 000 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana 18) Filet z piersi kurczaka świeży Mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien, prawidłowo wykrwawione, bez przebarwień i uszkodzeń mechanicznych oraz bez zanieczyszczeń obcych oraz krwi. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 5 dni od daty sprzedaży. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy- 600 kg sukcesywne dostawy - hermetycznie lub gazowo pakowana

II.5) Główny kod CPV:

15131135-0

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV15112210-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:

12

lub dniach:

lub data rozpoczęcia:

lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj warunków określonych w niniejszej SIWZ w rozdz. VIII pkt 1, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o uczciwej konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia , w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 7. Wyjaśnienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: 1. pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m. in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; 2. oświadczenie wyszczególnione w pkt 1 podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; 3. dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 2 ppkt 1 oraz pkt 3 i 4 tego rozdziału złożone przez wszystkich Wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną, podwykonawców. Oświadczenia te, mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia; 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawiania powyższego dokumentu stosuje się odpowiednio do dokumentu określonego w pkt 6. 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IX siwz - oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia i dokumenty są niekompletne, zawierają błąd lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba, że mimo ich złożenia uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasadach, których Wykonawca polega na zasobach określonych w art. 22 a ustawy pzp kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczone "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem". 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczenia lub dokumentów, o których mowa w rozdz. IX siwz w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz) dokumenty/oświadczenia. Jeżeli oświadczenia i dokumenty są sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczeń na język polski. 7. Ilekroć w siwz a także w załącznikach do siwz występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodnością z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 8. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 9. W przypadku potwierdzenia dokumentów za zgodnością z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy Wykonawcy oraz klauzula "za zgodnością z oryginałem". W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć "za zgodnością z oryginałem" każdą stronę dokumentu lub ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczonych stron. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. W przypadku wątpliwości dotyczących treści dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2016 r poz. 1126).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj warunków określonych w niniejszej SIWZ w rozdz. VIII pkt 1, Wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty: 1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2 i 3. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału. 4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o uczciwej konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu. 6. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu: 1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia , w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 7. Wyjaśnienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty dołączają: 1. pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m. in.: nazwy i adresy członków np. konsorcjum lub spółki cywilnej, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; 2. oświadczenie wyszczególnione w pkt 1 podpisane przez pełnomocnika lub wszystkich uprawnionych przedstawicieli członków np. konsorcjum, spółki cywilnej - zgodnie z zasadami reprezentacji; 3. dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt 2 ppkt 1 oraz pkt 3 i 4 tego rozdziału złożone przez wszystkich Wykonawców tworzących np. konsorcjum, spółkę cywilną, podwykonawców. Oświadczenia te, mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia; 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawiania powyższego dokumentu stosuje się odpowiednio do dokumentu określonego w pkt 6. 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale IX siwz - oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia i dokumenty są niekompletne, zawierają błąd lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba, że mimo ich złożenia uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasadach, których Wykonawca polega na zasobach określonych w art. 22 a ustawy pzp kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczone "za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę albo te podmioty albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/Wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem". 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczenia lub dokumentów, o których mowa w rozdz. IX siwz w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz) dokumenty/oświadczenia. Jeżeli oświadczenia i dokumenty są sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczeń na język polski. 7. Ilekroć w siwz a także w załącznikach do siwz występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodnością z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego Wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. 8. Podpisy Wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 9. W przypadku potwierdzenia dokumentów za zgodnością z oryginałem, na dokumentach tych muszą się znaleźć podpisy Wykonawcy oraz klauzula "za zgodnością z oryginałem". W przypadku dokumentów wielostronicowych, należy poświadczyć "za zgodnością z oryginałem" każdą stronę dokumentu lub ewentualnie poświadczenie może znaleźć się na jednej ze stron wraz z informacją o liczbie poświadczonych stron. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są do oferty wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. W przypadku wątpliwości dotyczących treści dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu, rozstrzygającym jest Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2016 r poz. 1126).

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Nie

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia12

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Nie

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data:

godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Nie

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

2018-02-19

godzina:

09:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

IV.6.3) Termin związania ofertą:

okres w dniach:

30

(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.

Chełm codziennie aktualne przetargi
Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na dostawy


Aby w pełni korzystać z możliwości serwisu

Rejestracja w serwisie www.e-przetargi.pl
lub
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych

Przetargi na Twoje biurko



Polecane

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.