Gmina Starachowice
Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w Starachowicach w 2020 r.
Data utworzenia: 2020-01-07T12:15:20.673
Data publikacji: 2020-01-07T12:55:08.683
Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
Ulica: ul. Radomska
Numer domu: 45
Numer mieszkania:
REGON: 29100989200000
Miejscowość: Starachowice
Kod pocztowy: 27-200
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Telefon: +48412738275
Fax: 41 274-63-05
E-mail: zamowienia@starachowice.eu
Biuletyn: 510001779-N-2020
Pozycja: 510001779-N-2020
Strona WWW: https://starachowice.eu/
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 625715-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Konserwacja i bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej w Starachowicach w 2020 r.
Numer referencyjny: ZP.271.55.2019.PMag
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych na drogach gminnych na terenie Miasta Starachowice zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu klińca przy średniej głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu zakupu i transportu materiału drogowego: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 5000 m2 – maksymalna 8000 m2; 2. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu tłucznia przy średniej głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu zakupu i transportu materiału drogowego: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 1500 m2 – maksymalna 2000 m2; 3. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu destruktu asfaltowego przy głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu zakupu i transportu materiału drogowego: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 7000 m2 – maksymalna 10000 m2; 4. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych przy użyciu innego materiału będącego własnością Zamawiającego (w tym: destrukt asfaltowy, kruszywo z gruzu betonowego) przy głębokości wyboi do 8 cm z uwzględnieniem kosztu załadunku i transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok. 5 km): ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 1500 m2 – maksymalna 2000 m2; 5. Mechaniczne wyrównywanie nawierzchni gruntowych przy użyciu równiarki lub innego sprzętu: ilość (tylko do celów ustalenia ceny ofertowej) – minimalna 70000 m2 – maksymalna 100000 m2. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z dokumentem pn.: „Wymagania dotyczące wykonania, prowadzenia i odbioru prac związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni gruntowej” – załącznik Nr 1 do SIWZ. Roboty związane z konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni realizowane będą w określonych terminach, zgodnie z dyspozycjami przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport osobowy służący wspólnej z przedstawicielem Zamawiającego cotygodniowej (maksymalnie 4 godziny tygodniowo) lustracji dróg gminnych celem przeprowadzania czynności dyspozycyjnych, kontrolnych i odbiorczych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane własnym działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia a także działaniem lub niedopatrzeniem osób, którymi Wykonawca posługuje się przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonywaniem konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych oraz czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych związanych z realizacją zamówienia.
CPN główny przedmiot: 45233141-9
Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach