Dzisiaj jest: 7.11.2025, imieniny: Antoniego, Kaliny, Przemiły

Konserwacja obiektów szkoleniowych

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

Konserwacja obiektów szkoleniowych

Data utworzenia: 2020-01-09T09:19:55.693

Data publikacji: 2020-01-09T10:02:44.513

Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

Ulica: Gucin

Numer domu: 58 A

Numer mieszkania:

REGON: 73009757200000

Miejscowość: Buczek

Kod pocztowy: 98-113

Państwo: Polska

Województwo: łódzkie

Telefon: 261 554 591

Fax: 261 554 709

E-mail: 32bltprz@ron.mil.pl

Biuletyn: 510003539-N-2020

Pozycja: 510003539-N-2020

Strona WWW: http://32blt.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 631206-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: 540263362-N-2019

Rodzaj zamawiającego inny(?): Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Nazwa nadana zamówieniu: Konserwacja obiektów szkoleniowych

Numer referencyjny: 13/PN/2020

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja obiektów szkoleniowych w garnizonie Sieradz i Łask. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis części zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja, składająca się z: 3.1 Zakres konserwacji, część 1, załącznik nr 7 do SIWZ; 3.2 Kosztorys nakładczy i przedmiar, część 1, załącznik nr 8 do SIWZ; 3.3 Zakres konserwacji, część 2, załącznik Nr 9 do SIWZ; 3.4 Kosztorys nakładczy i przedmiar, część 2, załącznik Nr 10 do SIWZ; 3.5 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru – część 3, załącznik nr 11 do SIWZ; 3.6 Harmonogram realizacji płatności, część 1 załącznik nr 13 do SIWZ. 4. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do SIWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na wykonane usługi i roboty, zabudowane materiały wynosi 24 miesiące, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W przypadku zainteresowania Wykonawców przeprowadzeniem wizji lokalnej (wniosek na piśmie do Zamawiającego), Zamawiający wyznaczy jeden termin dla wszystkich Wykonawców. Przeprowadzenie wizji w innym terminie nie będzie możliwe.

CPN główny przedmiot: 45212290-5



Buczek Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.