Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2019 roku (zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06.06.2018 r., nr postępowania ZP/PN/Rb/28/18).
Data utworzenia: 2019-12-31T11:34:56.543
Data publikacji: 2019-12-31T11:41:46.857
Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Ulica: Walewska
Numer domu: 4
Numer mieszkania:
REGON: 10445119000000
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 04-022
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Telefon: (22) 277-30-27
Fax: -
E-mail: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
Biuletyn: 510283922-N-2019
Pozycja: 510283922-N-2019
Strona WWW: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 550263534-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN-5 i AN-7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2019 roku (zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06.06.2018 r., nr postępowania ZP/PN/Rb/28/18).
Numer referencyjny: ZP/Wr/Rb/102/19
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy, remonty i modernizacje chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie AN – 5 i AN – 7 administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2019 roku – zamówienie podobne do umowy nr 62/18/NZ/GN/PS. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki, płyt i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. Zakres zamówienia będzie obejmował m.in.: - wymianę płyt chodnikowych, - wymianę krawężników, - przełożenie nawierzchni z trylinki, kostki lub płyt betonowych, - wymianę chodników z płyt / asfaltobetonu na kostkę betonową, - demontaż i utylizacja nawierzchni z asfaltobetonu Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. Zgłoszenie przez Zamawiającego awarii dotyczącej chodników i ulic zobowiązuję Wykonawcę do niezwłocznego (w czasie nie dłuższym niż 4 godziny) zabezpieczenia wskazanego miejsca do czasu wykonania naprawy. Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót. Zakres i termin realizacji zleconych robót będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku wymiany nawierzchni na kostkę betonową Zamawiający wymaga wykonania nawierzchni z kostki w kolorze szarym. Obowiązki wykonawcy oraz sposób rozliczeń: Pozostałe warunki opisu przedmiotu zamówienia zgodne z zapisami zawartymi w umowie nr 62/18/NZ/GN/PS z dnia 06 czerwca 2018 roku. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia spełniać powinny warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). Zastrzega się, że materiały wskazane z nazwy w przedmiarach robót oraz STWiOR należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. W przypadku wskazanych materiałów i wyrobów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca będzie prowadził roboty zgodnie z przepisami Ustawy prawo budowlane, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną. Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Zlecenia będą wystawiane dla określonego adresu wraz z zakresem robót określonym w przedmiarze i oszacowanym kosztem oraz terminem wykonania. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane w ramach zlecenia jednostkowego roboty budowlane, na okres min 36 miesięcy od daty odbioru tych robót. Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 60 dni odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym zleceniu. Wprowadzenie na budowę nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia. Przewiduje się wykonanie: wymiany minimum 0m2 nawierzchni ciągów jezdnych oraz minimum 200m2 nawierzchni chodników, maksymalnie planuje się wykonać wymianę nawierzchni na 300 m2. Są to ilości przybliżone w okresie trwania umowy. Zlecenia będą wystawiane na podstawie rzeczywistych potrzeb.
CPN główny przedmiot: 45233142-6

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach