Dzisiaj jest: 12.11.2025, imieniny: Konrada, Renaty, Witolda

Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w G

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń

Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w Gminie Bieruń w roku 2018.

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi

Ogłoszenie nr 506209-N-2018 z dnia 2018-01-18 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu:

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

NAZWA I ADRES:

Zamawiający: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń

Regon: 27150489700000

ulica: Rynek

Numer domu: 14

Numer mieszkania:

Kod pocztowy: 43150

Miejscowość: Bieruń

Województwo: śląskie

Państwo: Polska

Numer telefonu: 323 242 400

e-mail: rzp@um.bierun.pl

Fax: 322 164 777

Adres strony internetowej (URL): www.bierun.pl

Adres profilu nabywcy: www.bierun.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):

Tak

www.bierun.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Tak

www.bierun.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać

Elektronicznie

Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak

Inny sposób:

Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim.

Adres:

Urząd Miejski w Bieruniu, 43-150 Bieruń, ulicy Rynek 14 (Kancelaria - parter).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w Gminie Bieruń w roku 2018.

Numer referencyjny:

ZP.271.2.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot : 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego. 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: "Obsługa i zabezpieczenie energetyczne imprez lokalnych w gminie Bieruń w roku 2018". 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tymczasowych instalacji elektrycznych zasilania urządzeń, odbiorników, oświetlenia w tym dekoracyjnego na potrzeby imprez lokalnych organizowanych na terenie Gminy Bieruń w 2018 r. 4. Zakres zamówienia : 1.) Wykaz kategorii imprez oraz przewidywana ilość imprez których obsługa jest przedmiotem zamówienia i podstawowe wymagania techniczne dotyczące zabezpieczenia w energię elektryczną podano w tabeli nr 1. 2.) Zamawiający informuje że o organizacji imprezy oraz konieczności zabezpieczenia energetycznego powiadomi Wykonawcę najpóźniej 14 dni przed planowaną imprezą. 3.) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania pełnej puli ilości imprez wskazanych w tabeli nr 1. 4.) W tabeli nr 2 Zamawiający przedstawia planowany wykaz najważniejszych imprez na dzień ogłoszenia postępowania, wraz z podziałem na kategorie. 5.) Dla każdej kategorii imprez Wykonawca jest zobowiązany: a) wykonać z materiałów własnych tymczasowe instalacje elektryczne zasilania urządzeń, odbiorników oraz oświetlenia w tym oświetlenia dekoracyjnego, składające się w zależności od potrzeb z rozdzielnicy / rozdzielnic przenośnych 230/400V, kabli / przewodów elektrycznych, złączy kablowych, konstrukcji wsporczych przewodów, rur osłonowych kabli oraz innego niezbędnego do wykonania instalacji osprzętu elektrycznego; b) przed podaniem napięcia na instalację elektryczną zapewnić wykonanie przez osoby posiadające ważne zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie pomiarów urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1kV wymagane przepisami pomiary elektryczne i sprawdzenia instalacji a w szczególności: - pomiary rezystancji izolacji kabli / przewodów, - sprawdzenie doboru i nastaw zabezpieczeń nadprądowych, - sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej instalacji w tym wyłączników przeciwporażeniowych, - oględziny stanu technicznego rozdzielnic i sposobu prowadzenia kabli / przewodów ze szczególnym uwzględnieniem dostępności do nich przez osoby niepowołane; c) spełnić wszelkie wymagania techniczne i formalne Operatora Sieci Dystrybucyjnej na terenie Gminy Bieruń: firmę TAURON Dystrybucja S.A. warunkujące zgodę na podanie pod napięcie instalacji elektrycznej; d) podać pod napięcie tymczasowe instalacje elektryczne oraz zapewnić bezawaryjną dostawę energii na potrzeby imprezy przez cały czas jej trwania, a po jej zakończeniu niezwłocznie zdemontować instalację; e) zapewnić wykonanie wszelkich prac montażowych, instalacyjnych, pomiarowych i eksploatacyjnych instalacji elektrycznych przez osoby posiadające ważne uprawnienia kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji, dozoru i pomiarów urządzeń i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych do napięcia 1kV; f) wszystkie prace transportowe, montażowe, pomiarowe, eksploatacyjne prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem w sprawie BHP przy urządzeniach i instalacjach energetycznych; h) do zapewnienia przez cały czas trwania imprezy nadzoru nad właściwą eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznej w szczególności pod kątem niezawodności zasilania oraz ochrony przeciwporażeniowej; i) zapewnić we własnym zakresie transport materiałów własnych. j) najpóźniej na drugi dzień po zakończeniu imprezy zdemontować i usunąć wykonane tymczasowe instalacje elektryczne. 5. Dla imprezy z kategorii III i IV Wykonawca zapewni każdorazowo we własnym zakresie agregat prądotwórczy o mocy nie mniejszej niż 160 kW zasilający scenę. Przewidywany czas pracy agregatu prądotwórczego będzie wynosił 12 godziny przy obciążeniu 80% Paliwo do agregatu prądotwórczego, jego transport oraz obsługę zapewnia Wykonawca. 6. Dla imprez z kategorii II i III Wykonawca zapewni dostarczenie, montaż oraz podłączenie do sieci opraw oświetleniowych typu sodowego (o minimalnej mocy 150 W)/typu LED (o minimalnej mocy 40 W) - rodzaj dostarczonych opraw jest elementem oferty 7. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp polegających na powtórzeniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia. 9. Określenie wymagań Zamawiającego zgodnie z art. 29 ust. 3a dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.): W niniejszym postępowaniu Zmawiający nie wyznacza czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Tabela nr 1. Wykaz planowanych kategorii imprez na terenie Gminy Bieruń w roku 2018. Lp.p. Kategoria imprezy Planowana ilość imprez Wymagania techniczne UWAGI 1. I 7 - zabezpieczenie energetyczne 30 kW - Zabezpieczenie energetyczne z szafki rozdzielczej stanowiącej własność Gminy Bieruń 2. II 6 - zabezpieczenie energetyczne 30 kW - dodatkowe oświetlenie - Zabezpieczenie energetyczne z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. - 4 dodatkowe lampy oświetleniowe typu sodowego/LED 3. III 1 Zabezpieczenie energetyczne: - scena 40 kW + agregat prądotwórczy 160 kW - gastronomia i handel 40 kW + agregat prądotwórczy z OSP Bieruń Nowy - dodatkowe oświetlenie - Zabezpieczenie energetyczne z sieci dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja S.A. - agregat prądotwórczy 160 kW zapewnia Wykonawca - 4 dodatkowe lampy oświetleniowe typu sodowego/LED 4. IV 1 Zabezpieczenie energetyczne: - scena 40 kW + agregat prądotwórczy 160 kW - gastronomia i handel 40 kW + agregat prądotwórczy z OSP Bieruń Nowy - Zabezpieczenie energetyczne z szafki rozdzielczej stanowiącej własność Gminy Bieruń - agregat prądotwórczy 160 kW zapewnia Wykonawca Tabela nr 2. Zestawienie najważniejszych planowanych imprez na terenie Gminy Bieruń, dla których wymagana jest obsługa i zabezpieczenie energetyczne w roku 2018. Lp.p. Nazwa imprezy Miejsce imprezy Planowany termin Przewidywany czas trwania Kategoria imprezy 1. Św. Walenty Rynek w Bieruniu 11.02.2018 r. 08:00 - 17:00 I 2. Dzień Dziecka Rynek w Bieruniu 27.05.2018 14.00 - 20.00 I 3. Noc Świętojańska nad Wisłą Tereny zielone w międzywale rzeki Wisły 23.06.2018 17.00 - 23.00 III 4. Kino na plaży - Łysina Teren przy jeziorze Łysina 01.07.2018 13.00 - 01.00 II 5. Festyn rodzinny na Bijasowicach Boisko przy ulicy Bijasowickiej 29.07.2018 16.00 - 22.00 II 6. Dni Bierunia 2018 Rynek w Bieruniu 08-09.09.2018 17.00 - 24.00 IV 7. Sylwester Rynek w Bieruniu 31.12.2018 / 01.01.2019 22:30 - 01:30 I.

II.5) Główny kod CPV:

50232110-4

Dodatkowe kody CPV:

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia 2019-01-01

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:

lub dniach:

lub data rozpoczęcia:

lub zakończenia:

2019-01-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.

Nie

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę: - w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy pzp oraz - w stosunku do którego zachodzi podstawa wykluczenia wskazana w art. 24 ust. 5 pkt 1,7 ustawy pzp tj.: 1) W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) - art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. 2) Wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3000 złotych - art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy pzp. 2. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Wyciąg z art. 24 ustawy pzp stanowi zał. do SIWZ. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp; 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu; Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 2.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1,7 ustawy pzp Wykonawca przedkłada: 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. 3. Oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszenie obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy pzp. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt : a) VI.2.3.2.SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. VI.2 SIWZ w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6. Dokumenty, oświadczenia mają być aktualne na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń . 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (ART. 23 USTAWY PZP). 3.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt.1,7 ustawy pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt IV SIWZ. 3.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. VI. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3.5.Do oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółki cywilnej), należy dołączyć pełnomocnictwo określające w szczególności: 1) nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o realizację zamówienia i udzielających pełnomocnictwa, 2) nazwę firmy Pełnomocnika/Lidera, 3) zakres działania Pełnomocnika/Lidera, uprawnień do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 4) czas trwania (zawiązania umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tzn. co najmniej okres obejmujący realizację zamówienia), 5) cel zawarcia (wspólny udział w przetargu i wspólna realizacja zamówienia publicznego), 6) datę udzielenia pełnomocnictwa, 7) podpisy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z zasadą ich reprezentacji. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem/Liderem. 4. WYKONAWCA, KTÓRY ZAMIERZA POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY, KTÓRY NIE JEST PODMIOTEM NA KTÓREGO ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI WYKONAWCA POLEGA . 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. 4.2.Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt.VI.2.3. SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy pzp. Wymogi określone pkt. VI.2.4.do VI.2.6 SIWZ stosuje się odpowiednio. 4.3 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Prawa zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu oraz - spełniają warunki udziału w postępowaniu jeżeli zostały określone przez Zamawiającego. 2. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu jako minimalnych poziomów dotyczących: 2.1.Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie. 2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie. 2.3. Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie. 1.OŚWIADCZENIA. 1.1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp; 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu; Oświadczenia, o jakich mowa wyżej , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 1.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o której mowa. Poglądowy wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz informacją z otwarcia ofert. 2. DOKUMENTY 2.1.Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust.2 ustawy lub art.26 ust.2f ustawy, zostanie wezwany w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt IV. SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego na w/w podstawie Wykonawca składa niżej wskazane oświadczenia lub dokumenty.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zawartość oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy, formularz kalkulacyjny. 2. Oświadczenia. 3. Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 4. Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców . Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust.2 ustawy lub art.26 ust.2f ustawy, zostanie wezwany w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt IV. SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego na w/w podstawie Wykonawca składa niżej wskazane oświadczenia lub dokumenty.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Wadium w wysokości 1 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Umowa ramowa nie będzie zawierana.

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Nie

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Nie

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data:

godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane w formie aneksu do umowy, za uprzednią zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, zgodnie z dyspozycją art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: a) Wartości umownej: - w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką; - wartości umownej max. do 15 % wartości umownej brutto w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na obsługę dodatkowych imprez kategorii I, II, III lub IV, innych niż wskazane w zestawieniu planowanych imprez b) Okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia, siły wyższej. c) Mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa. d) Zmiany podwykonawcy lub powierzenia podwykonawcy części zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania oferty z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

2018-01-26

godzina:

11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:

okres w dniach:

30

(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.

Codziennie aktualne przetargi

Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na usługi


Spędzasz dużo czasu na codziennym wyszukiwaniu przetargów?
Jeśli tak, to zamów na swój adres e-mail codzienne aktualne przetargi i informacje o udzielonych zamówieniach
Przejdź do opisu i formularza zamówienia usługi i kliknij na link

Opis usługi
Przesyłanie na email aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.