Gmina Gawłuszowice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Gawłuszowice w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. włącznie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Ogłoszenie nr 510281383-N-2019 z dnia 26-12-2019 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624667-N-2019
Numer ogłoszenia: 624667-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gawłuszowice, Krajowy numer identyfikacyjny 69024072900000, ul. Gawłuszowice -, 39-307 Gawłuszowice, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 7744282, e-mail sekretariat@gawluszowice.pl, faks 17 5819118.
Adres strony internetowej (url): www.gawluszowice.pl
Adres strony internetowej (url): www.gawluszowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Gawłuszowice w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. włącznie.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Gawłuszowice. Zakres zamówienia dotyczy: odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01; odpadów zbieranych selektywnie: odpady z papieru, w tym tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury (kod odpadu 20 01 01, 15 01 01), b) metale, odpady opakowaniowe z metali, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe (kod odpadu 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05), odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła bezbarwnego i kolorowego (kod odpadu 20 01 02, 15 01 07); odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (kod odpadu 20 02 01, 20 01 08); odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon – obwoźna zbiórka odpadów i ich odbiór spod posesji właścicieli nieruchomości; odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego na terenie działki nr 188/1 w Woli Zdakowskiej; innych odpadów komunalnych wymienionych w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie przewiduje wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki do selektywnej zbiórki odpadów oraz wyposażenie PSZOK w kontenery i pojemniki. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania wynosi 463,200 Mg w okresie 12 miesięcy. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych przewidzianych do obsługi wynosi około 650. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90510000-2, 90512000-9, 90533000-2, 90514000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 526302.44
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Wolności 44 Kod pocztowy: 39-300 Miejscowość: Mielec Kraj/woj.: podkarpackie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „EMPOL” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Os. Rzeka 133 Kod pocztowy: 34-451 Miejscowość: Tylmanowa Kraj/woj.: małopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych sp. z o.o.
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Wolności 171 Kod pocztowy: 39-300 Miejscowość: Mielec Kraj/woj.: podkarpackie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 508490.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 508490.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 567273.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.