Dzisiaj jest: 10.11.2025, imieniny: Leny, Lubomira, Natalii

PRZEBUDOWA ULIC W MIEŚCIE KŁODAWA

Gmina Kłodawa

PRZEBUDOWA ULIC W M. KŁODAWA Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: Zadanie nr 1 – przebudowa ulicy Al. 1000-lecia Zadanie nr 2 – przebudowa ulicy Bohaterów Września 1939 r. i 3 Maja

Data utworzenia: 2020-01-03T14:09:21.25

Data publikacji: 2020-01-03T14:46:40.333

Nazwa zamawiającego: Gmina Kłodawa

Ulica: ul. Dąbska

Numer domu: 17

Numer mieszkania:

REGON: 31101921400000

Miejscowość: Kłodawa

Kod pocztowy: 62-650

Państwo: Polska

Województwo: wielkopolskie

Telefon: 632 730 622

Fax: 632 730 688

E-mail: przetargi@klodawa.wlkp.pl

Biuletyn: 510000994-N-2020

Pozycja: 510000994-N-2020

Strona WWW: www.bip.klodawa.wlkp.pl

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 617671-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: PRZEBUDOWA ULIC W M. KŁODAWA Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: Zadanie nr 1 – przebudowa ulicy Al. 1000-lecia Zadanie nr 2 – przebudowa ulicy Bohaterów Września 1939 r. i 3 Maja

Numer referencyjny: RZP.271.10.2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1. Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na przebudowę ulic w m. Kłodawa z podziałem na zadania: - Zadanie nr 1 – przebudowa ulicy Al. 1000-lecia - Zadanie nr 2 – przebudowa ulicy Bohaterów Września 1939 r. i 3 Maja Zadanie nr 1 - przebudowa ulicy Al. 1000-lecia obejmuje odcinek o długości 749,00 m. Zakres prac obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe i przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie chodników, ścieżki rowerowej i wjazdów, - wykonanie nawierzchni jezdni, - odwodnienie, - oznakowanie, - roboty wykończeniowe i towarzyszące. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonej do SIWZ Dokumentacji projektowej. Zadanie nr 2 - przebudowa ulicy Bohaterów Września 1939 r. i 3 Maja obejmuje odcinek o długości 645,00 m. Zakres prac obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe i przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe, - wykonanie chodników, - wykonanie nawierzchni jezdni, - wykonanie parkingów, - odwodnienie, - oznakowanie, - roboty wykończeniowe i towarzyszące. Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączonej do SIWZ Dokumentacji projektowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: - doprowadzenie i tymczasowe uzbrojenie w wodę i energię elektryczną terenu budowy, stosownie do potrzeb wykonawcy, - przygotowanie, zabezpieczenie i ochronę placu budowy, - organizację zaplecza socjalno - warsztatowego budowy, - zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, - odtworzenie terenów przyległych do placu budowy, zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w tym nawierzchnie dróg, - wprowadzenie czasowej organizacji ruchu oraz wykonanie i utrzymanie oznakowania przez cały okres trwania robót, - naprawę urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.), - wykonanie prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, - uporządkowanie terenu budowy (w tym wywóz i utylizacja), - wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym ewentualnego zabezpieczenia innych istniejących obiektów inżynieryjnych, np. przyłącze wodociągowe, linia telefoniczna, sieć energetyczna, sieć ciepłownicza itd., - uczestnictwo w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego, - niezbędne koszty przewidziane do poniesienia w trakcie realizacji przedmiotu, a nie wyszczególnione w Specyfikacji. Wymienione powyżej koszty robót i pozostałych czynności Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej. 3. Każdy z Wykonawców może dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 4. Przedmiotem odbioru końcowego jest pełny zakres robót i prac wchodzących w skład przedmiotu umowy na realizację Zadania nr 1, Zadania nr 2. Roboty należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, będącą szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 5. Ewentualne użycie nazw własnych materiałów, producentów, znaków towarowych w dokumentacji należy traktować jako przykładowe i zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów lub rozwiązań – „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w dokumentacji. 6. W przypadku, gdy zamawiający odwołuje się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie podany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym i będzie liczony od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji obejmuje wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia. Dla urządzeń, które posiadają własne dokumenty gwarancyjne stosuje się gwarancje producentów. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - dla Zadania nr 1: roboty rozbiórkowe, wykonanie chodników, ścieżki rowerowej, wjazdów, nawierzchni jezdni, odwodnienia i oznakowania, - dla Zadania nr 2: roboty rozbiórkowe, wykonanie chodników, parkingów, wjazdów, nawierzchni jezdni, odwodnienia i oznakowania. 9. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 10. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 11. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

CPN główny przedmiot: 45000000-7



Kłodawa Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.