Gmina Wisznice
Przebudowa drogi gminnej Nr 101245 L Marylin Łyniew
Data utworzenia: 2019-12-31T09:40:36.013
Data publikacji: 2019-12-31T09:48:47.903
Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznice
Ulica: ul. Rynek
Numer domu: 35
Numer mieszkania:
REGON: 30237753000000
Miejscowość: Wisznice
Kod pocztowy: 21-580
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Telefon: 833 782 102
Fax: 833 782 039
E-mail: kwierzchowski@wisznice.pl
Biuletyn: 510283534-N-2019
Pozycja: 510283534-N-2019
Strona WWW: www.wisznice.pl
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 619132-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej Nr 101245 L Marylin Łyniew
Numer referencyjny: IBMG-II.271.1.2019
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 101245 L Marylin – Łyniew na odcinku od km 0+009,7 do km 1+200,0, polegająca na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni jezdni, budowie zjazdów na posesje oraz przebudowie warstw konstrukcyjnych w km 1+140 – 1+200. 2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: – 45000000-7 Roboty budowlane – 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę. – 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. – 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. – 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych. – 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. – 45232451-1 Roboty odwadniające i nawierzchniowe. – 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych. – 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty ziemne, 3) podbudowa i nawierzchnia, 4) chodnik, 5) odwodnienie, 6) oznakowanie, 7) roboty wykończeniowe, 4. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 6. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty związane z wykonaniem robót ziemnych, warstw konstrukcyjnych nawierzchni, oznakowania, 2) inne roboty z zakresu robót. (z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samo zatrudnienie”) 11. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 12. Wymagania dla przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp, zostaną spełnione poprzez likwidację barier architektonicznych dotyczących chodników i przejść dla pieszych. 13. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 14. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ)
CPN główny przedmiot: 45000000-7

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach