Urząd Miejski
Przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku
Data utworzenia: 2019-12-30T10:18:15.07
Data publikacji: 2019-12-30T10:31:38.17
Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski
Ulica: ul. Warszawska
Numer domu: 1
Numer mieszkania:
REGON: 00053000575110
Miejscowość: Drezdenko
Kod pocztowy: 66-530
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Telefon: 095 7638027; 7620202
Fax: 095 7620220
E-mail: inwestycje@drezdenko.pl
Biuletyn: 510282305-N-2019
Pozycja: 510282305-N-2019
Strona WWW: www.bip.drezdenko.pl
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 628791-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku
Numer referencyjny: RI.271.1.31.2019
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 100633F – Al. Piastów w Drezdenku polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni drogi, chodników, zjazdów, sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, oświetlenia ulicznego wraz z przebudową sieci energetycznej i teletechnicznej. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. roboty branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, b. wykonanie stałej organizacji ruchu, c. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami, ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca d. transport i pokruszenie materiałów rozbiórkowych - materiały rozbiórkowe z całego zakresu zadania należy pokruszyć do frakcji 0-31,5 na terenie inwestycji i przetransportować na teren PGKiM w Drezdenku lub przetransportować i pokruszyć do frakcji 0-31,5 na terenie PGKiM w Drezdenku, e. wywóz i utylizację asfaltu z rozbiórki istniejącej nawierzchni, f. wywóz i utylizację pozostałych materiałów porozbiórkowych nienadających się do pokruszenia, g. wykonanie wszystkich czynności określonych w decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, h. powiadomienie zarządców wszystkich sieci znajdujących się na terenie inwestycji przed rozpoczęciem robót, i. wykonanie prac zgodnie z decyzjami i uzgodnieniami załączonymi do dokumentacji projektowej oraz wykonanie wszelkich czynności nałożonych tymi decyzjami i uzgodnieniami, j. zapewnienie nadzoru archeologicznego, k. wykonanie map powykonawczych, l. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach), m. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, n. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania – przejęcia środka trwałego (PT) w formie „papierowej” i elektronicznej. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekty (robót drogowych, robót sanitarnych, robót elektrycznych, robót teletechnicznych) wraz z rysunkami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt organizacji ruchu. 5. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.
CPN główny przedmiot: 45233120-6

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach