Starostwo Powiatowe w Sztumie
Przebudowa drogi powiatowej nr 3114G w wymiarze 3,211 km w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla
Data utworzenia: 2020-01-10T11:39:39.19
Data publikacji: 2020-01-10T11:51:27.08
Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sztumie
Ulica: ul. Mickiewicza
Numer domu: 31
Numer mieszkania:
REGON: 19262862000000
Miejscowość: Sztum
Kod pocztowy: 82-400
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Telefon: 552 677 428
Fax: 552 677 442
E-mail: powiatsztumski@wp.pl
Biuletyn: 510004945-N-2020
Pozycja: 510004945-N-2020
Strona WWW: www.powiatsztumski.pl
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 612143-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: 540230973-N-2019 i 540239400-N-2019
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Przebudowa drogi powiatowej nr 3114G w wymiarze 3,211 km w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla
Numer referencyjny: ON.272.5.2019.III
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Przebudowa drogi powiatowej nr 3114G Mikołajki Pomorskie – Balewo – Dzierzgoń na odcinku Mikołajki Pomorskie – Dworek o długości 3,211 km 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: · Wzmocnienie konstrukcji istniejącej nawierzchni · Przebudowa zjazdów na pola i zjazdów bramowych · Budowa zatoki autobusowej, · Budowa ciągów pieszych · Poprawę odwodnienia nawierzchni · Oznakowanie pionowe i poziome · Urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego ( bariery sprężyste) · Czyszczenie i regulacja rowów przydrożnych oraz skarp · Wykonanie oświetlenia przystanków autobusowych, przejść dla pieszych (latarnie hybrydowe) 2.2.1 W szczególności przedmiot zamówienia opisuje załącznik C SIWZ 1) Projekt budowlano-wykonawczy, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3) Przedmiary robót budowlanych, UWAGA WAŻNE!!! Do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należało: 1. Zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad pracami związanymi z wycinką drzew w trakcie przebudowy dróg – wykonanie inwentaryzacji ornitologicznej. 2. Zapewnienie ochrony znaków geodezyjnych usytuowanych wzdłuż przebudowywanych dróg: a) znaki geodezyjne podlegają ochronie zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. z 2015 r. poz. 520 ze zmianami), b) przed rozpoczęciem prac budowlanych punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną odszukane oraz oznaczone w terenie przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy prac, c) przed rozpoczęciem prac budowlanych Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy: - pod ochronę na czas wykonywania remontu dróg, odszukane i oznaczone w terenie punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej, - dokumentację geodezyjną na ww. punkty w celu określenia położenia ich w terenie oraz w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem (tj. opisy topograficzne, wykaz współrzędnych punktów osnowy, mapa przeglądowa osnów), d) po zakończeniu prac budowlanych, punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną ponownie odszukane i oznaczone w terenie przez Wykonawcę prac w obecności Zamawiającego, e) z czynności przekazania znaków geodezyjnych Zamawiającemu, zostanie sporządzony Protokół przekazania. Do wymienionego protokołu Wykonawca dołącza pomiar kontrolny położenia ww. punktów, sporządzony przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego, f) w przypadku, gdy ww. punkty ulegną zniszczeniu, uszkodzeniu Wykonawca prac budowlanych zleci na swój koszt upoważnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego odtworzenie lub przeniesienie w bezpieczne miejsce znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej; warunki odtworzenia, zabezpieczenia lub przeniesienia znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej należy uzgodnić z Geodetą Powiatowym Starostwa Powiatowego w Sztumie, g) wszelkie prace związane z odtworzeniem punktów ww. osnowy oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu znaków geodezyjnych winny być zakończone przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi robót budowlanych opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz nie będą gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 3.5. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie drogowym. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę - art. 29 ust. 3a Pzp: 4.1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących czynności w zakresie: - wykonania nawierzchni bitumicznych, - wykonania robót brukarskich, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. 4.2. Postanowienie powyższe stosuje się do Podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 4.3. Zamawiający będzie miał prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji, do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 4.1. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający będzie miał prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudnienia pracowników przy realizacji czynności opisanych w pkt 2.1.; 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 4.1.; 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w pkt 2.1., oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.
CPN główny przedmiot: 45233142-6
Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach