Dzisiaj jest: 10.11.2025, imieniny: Leny, Lubomira, Natalii

Przebudowa kotłowni gazowej w ZS w Brzóz

Gmina Leżajsk

Przebudowa kotłowni gazowej w ZS w Brzózie Królewskiej

Data utworzenia: 2020-01-03T12:05:27.747

Data publikacji: 2020-01-07T12:27:38.377

Nazwa zamawiającego: Gmina Leżajsk

Ulica: ul. Opalińskiego

Numer domu: 2

Numer mieszkania:

REGON: 54637700000000

Miejscowość: Leżajsk

Kod pocztowy: 37-300

Państwo: Polska

Województwo: podkarpackie

Telefon: 017 240 62 00

Fax: 017 240 62 48

E-mail: ug.sekretariat@gminalezajsk.pl

Biuletyn: 510001723-N-2020

Pozycja: 510001723-N-2020

Strona WWW: https://www.gminalezajsk.pl/

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 620859-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Przebudowa kotłowni gazowej w ZS w Brzózie Królewskiej

Numer referencyjny: ZP.271.24.2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty budowlane obejmujące przebudowę kotłowni polegające na dostosowaniu do warunków ochrony p.poż., m.in. wymiana drzwi na drzwi p.poż EI30. 2) wykonanie instalacji technologicznej kotłowni wraz z izolacją, 3) montaż armatury: obieg nr 1* ogrzewania budynku przedszkola, żłobka i filii biblioteki publicznej, 4) montaż pompy: obieg nr 1* ogrzewania budynku przedszkola, żłobka i filii biblioteki publicznej - materiał z demontażu, 5) montaż kotłów gazowych wraz z niezbędnym osprzętem i armaturą, 6) montaż układu pompowego obieg kotłowy, 7) montaż regulatora, sterowników 8) rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej do zasilania kotłów, 9) wykonanie prób szczelności instalacji, 10) zagazowanie instalacji 11) montaż aktywnego system detekcji gazu wraz z zaworem MAG-3, 12) wykonanie instalacji elektrycznej i okablowania w zakresie automatyki i sterowania, 13) wykonanie przebić w przegrodach, zabezpieczenie rur w przegrodach pod kątem p.poż 14) podwieszenie rur, połączenie rur i kształtek, zamocowanie armatury odcinającej, 15) kontrola jakości wszystkich elementów wykonanej instalacji, zamontowanej armatury 16) oczyszczenie rur i elementów instalacji 17) wykonanie przewodów powietrzno-spalinowych dla kotłów gazowych, 18) sprawdzenie skuteczności wentylacji grawitacyjnej i prawidłowego wykonania przewodów powietrzno-spalinowych, obieg nr 1*- ogrzewania budynku przedszkola, żłobka i filii biblioteki publicznej obieg nr 2* - zasilanie istniejących podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej Szczegółowy opis kotłowni gazowej został podany w projekcie budowlanym. Dodatkowo Wykonawca przyjmie do wyceny i wykona następujące elementy, nieujęte w Projekcie budowlanym, opisane natomiast w Załączniku nr 1 do dokumentacji projektowej: 1) demontaż odcinków rurociągu Dn65 obieg nr 1* i nr 2* wraz z armaturą (wg opisu w załączniku nr 1 do dokumentacji), 2) montaż rozdzielaczy Dn 100 zasilanie/powrót – dwa obiegi, (obieg nr 1* - ogrzewania budynku przedszkola, żłobka i filii biblioteki publicznej, obieg nr 2* - zasilanie istniejących podgrzewaczy ciepłej woda użytkowej), 3) montaż rurociągów stalowych wraz z izolacją włącznie do istniejącej instalacji zasilania c.w.u. 4) montaż armatury: obieg nr 2 (m.in. zawory odcinające, zwrotne, filtry manometry, termometry, zawory spustowe) 5) montaż pompy: obieg nr 2 zasilanie istniejących podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej – materiał z demontażu obieg nr 1*- ogrzewania budynku przedszkola, żłobka i filii biblioteki publicznej obieg nr 2* - zasilanie istniejących podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do zawiadomienia właściwych organów o zakończeniu budowy oraz przekazania do użytkowania. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa (Projekt budowlany oraz Załącznik nr 1 do dokumentacji projektowej), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową wykonaną przez Firmę produkcyjno-usługowo-handlową „VITARO” z Radomska, z pozwoleniem na budowę Nr 151/2018, znak sprawy nr AB.6740.2.35.2018 z dnia 09.05.2018 r. oraz Załącznikiem nr 1 do dokumentacji projektowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, postanowieniami umowy, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi normami i przepisami. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny oferty, a jedynie ma ułatwić wykonawcy dokonanie kalkulacji ceny oferty. Jeżeli w przedmiarze robót nie zostały ujęte wszystkie niezbędne materiały i nakłady pracy lub zostały ujęte w innym rozmiarze, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w projekcie budowlanym oraz w Załączniku nr 1 do dokumentacji projektowej. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na zrealizowany przedmiot zamówienia minimalnego 2 letniego okresu gwarancji i 3 letniego okresu rękojmi od wydana rzeczy i jego odbioru przez Zamawiającemu. Jednocześnie możliwe jest wydłużenie ww. okresu gwarancji. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami BHP, ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 701) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. 2019 poz. 2010). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca podczas odbioru przedstawi Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, który powinien zawierać w szczególności: atesty wbudowanych materiałów, deklaracja zgodności, certyfikaty. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty demontażowe, rozbiórkowe, budowlane, instalacyjne, montażowe (jeżeli realizacja tych czynności wymaga zatrudnienia na umowę o pracę). Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie - nie krótszym niż 3 dni - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika/pracowników na podstawie umowy o pracę - zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru etatu oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy

CPN główny przedmiot: 45300000-0



Leżajsk Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.