Gmina Miejska Ciechocinek
Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych , nasadzenie tych roślin konserwacja tych nasadzeń. 2) dostawa roślin dwuletnich do obsadzeń rabat kwiatowych, nasadzenie tych roślin i konserwacja tych nasadzeń - zadanie drugie.
Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawy
Ogłoszenie nr 639124-N-2019 z dnia 2019-12-30 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Nazwa projektu lub programu:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
NAZWA I ADRES:
Zamawiający: Gmina Miejska Ciechocinek
Regon: 91086639900000
ulica: ul. Kopernika
Numer domu: 19
Numer mieszkania:
Kod pocztowy: 87-720
Miejscowość: Ciechocinek
Województwo: kujawsko-pomorskie
Państwo: Polska
Numer telefonu: 054 2836458, 4161800
e-mail: ratusz@ciechocinek.pl
Fax: 542 836 423
Adres strony internetowej (URL): www.ciechocinek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Tak
www.bip.ciechocinek.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Sekretariat Burmistrza Ciechocinka ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocinek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych , nasadzenie tych roślin konserwacja tych nasadzeń. 2) dostawa roślin dwuletnich do obsadzeń rabat kwiatowych, nasadzenie tych roślin i konserwacja tych nasadzeń - zadanie drugie.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres nasadzeń wiosennych obejmujący następujące rabaty: Park Zdrojowy Klomb 432 m2 Rabaty wokół klombu i przy kamiennym pawiu 234,9 m2 Rabaty przed Muszlą Koncertową 54,0 m2 Kwietniki koliste wzdłuż głownej alei 43,5 m2 Rabata przed kręgielnią 4,9 m2 Rzeźba kwiatowa w kształcie wiewiórki 5,0 m2 Rzeźba kwiatowa w kształcie pawia 5,0 m2 Rzeźba kwiatowa w kształcie łabędzia 5,0 m Rabata przy fontannie ŻABKA 16,5 m2 Park Tężniowy Narożnik ul. Tężniowa (skalniak) 36 m2 Gazony ul. Tężniowa 2 m2 Zegar kwiatowy 121 m2 Rabata przy pomniku Staszica 201 m2 Pasaż zieleńców od pomnika Traugutta do ul. Mickiewicza Rabata przy pomniku Traugutta 15 m2 Rabaty przed kościołem 101 m2 Rabata za ul. 3 Maja 29 m2 Rabata za kościołem 146 m2 Pojedyncze rabaty śródmiejskie Rabata przy hali targowej 15 m2 Rabata przy barze "Tęcza" 121 m2 Rabata przy Urzędzie Miejskim 29 m2 Rabata przy przystanku PKS 108 m2 Rabaty przy fontannie GRZYB 34 m2 Rabaty wjazd z ul. Kopernika z użyciem niskich kwiatów 91 m2 Rabaty ul. Narutowicza /Kolejowa 106 m2 Rabata przy budynku Promocji 3 m2 Rabata przy ulicy Mickiewicza 35 m2 Rabata przy ulicy Warzelnianej 32 m2 Zwisy ulica Zdrojowa , Żelazna, Tężniowa ( 40 sztuk ) 24,5 m2 Obszar zieleńca za Teatrem Letnim Rabata przed Teatrem Letnim 85 m2 Rabata od ul. Zdrojowej 39 m2 Plac Gdański Rabata 148,00 m2 pozostałe 272m2 do wykonania nowych nasadzeń roslinami wieloletnimi z powierzonego materiału roślinnego wg projektu przedłożonego przez Urząd R a z e m powierzchnia rabat 2594,3 m2 Wykonanie nasadzeń do 20 czerwca 2019 roku Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem: 1)Użyźnianie podłoża. 2)Obsadzanie rabat materiałem własnym w I gatunku kwiatów. Rabaty takie jak: , zegar , - obsadzenie z użyciem roślin w I gatunku o małej intensywności wzrostu i krzewienia się z wymogiem ilości kwiatów na 1 m2 od 150 do 200 sztuk przy użyciu wyłącznie następujących gatunków roślin: ageratum tylko po obwodzie przy trawniku, coleus w kolorach, echeveria - w kolorach, iresine, acharanthes, alternanthera - dwa rodzaje - czerwona, zielona, selaginella, sedum, begonia semperflorens w niewielkiej ilości ) 3)Obsadzenie rzeźb wiwórki , pawia i łabędzia przy użyciu następujących roslin: alternantera , penisteum setaceum "rubru", begonii, rojniki, żeniszek, eszeweria 4)Obsadzenia pozostałych rabat w I gatunku roślin w formie kompozycji dywanowych przyjmując zagęszczenie roślin - 35 sztuk na 1/m2 z użyciem min. pelargonii rabatowej i begonii bulwiastej, gazanii. 5) Przy obsadzaniu rabat wjazdów, skrzyżowań i rond, użycie wyłącznie niskich gatunków kwiatów w tym pelargonii rabatowej w minimalnej ilości łącznej 30 000 sztuk /całkowity zakaz użycia canny/, 6) obsadzenie zwisów ul. Zdrojowa, ul. Żelazna, ul. Tężniowa ( 40 sztuk ) wyłącznie pelargonią bluszczolistną ( pelargonium peltatum ), 7) obsadzenie rabat objętych przetargiem w I gatunku kwiatów następującymi gatunkami i w następujących wymaganych ilościach: - pelargonium ( pelargonia rabatowa ) - minimalna ilość 30 tys. sztuk, - tuberhybrida ( begonia bulwiasta ) - minimalna ilość 40 tys. sztuk, - sedum letnie - minimalna ilość - 3 tys. sztuk - pelargonia zwisająca - 1 tysiąc sztuk - begonia dragon - minimalna ilość 500 sztuk, - begonia semperflorens - minimalna ilość 40 tys. sztuk, - ageratum (żeniszek ) - minimalna ilość 35 tys. sztuk, - salvia splendens ( szałwia błyszcząca ) - minimalna ilość 10 tys. sztuk, - dalia figaro - minimalna ilość 15 tys. sztuk, - mrozy - minimalna ilość 10 tys sztuk - echeveria- minimalna ilość 25 tys. sztuk , - acharanthes- minimalna ilość 10 tys. sztuk - alternanthera - minimalna ilość 10 tys. sztuk, - iresine - minimalna ilość 10 tys. sztuk, - chlorofytum ( zielistek) - minimalna ilość 20 tys. sztuk, - tagetes ( turek ) - ilość około 10 tys. sztuk - trawy ozdobne w odmianach i kolorach minimalna ilość - 5 tys. sztuk - prantus minimalna ilość sztuk 600 - pomea minimalna ilość sztuk 300 - surfinia mix minimalna ilość 500 sztuk - petunia mix minimalna ilość 5tys. sztuk - pilea minimalna ilość 5 tys. sztuk - heliotrop minimalna ilość 3 tys. sztuk 8) Utrzymywanie i pielęgnacja rabat obsadzonych bylinami i różami. 9) Naprawa przy użyciu własnych materiałów obrzeży rabat. 10) Uzupełnienie ziemi w rabatach: zegar kwiatowy, rabata na zieleńcu za Teatrem Letnim, rabata Plac Gdański. Dostawca we własnym zakresie i na własny koszt uzupełniał będzie ubytki w nasadzeniach do 10 % ogólnych nasadzeń . Wyszczególnienie prac pielęgnacyjnych wykonanych nasadzeń: 1) Odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie rabat kwiatowych zwalczanie chorób i szkodników przez cały okres wegetacji. 2) Uprzątanie roślin po zakończonej wegetacji nie wcześniej niż po 15 października 3) Usunięcie odpadów i nieczystości zebranych przy oczyszczaniu rabat i kwietników. 4)Utrzymywanie i pielęgnacja oraz zabezpieczanie na okresy zimowe roślin stanowiących elementy rabat (agawa 2 szt.). 5)Utrzymywanie w stałej sprawności system nawadniania roślin znadujących się na rabatach kwiatowych , dywanach oraz opróżniania rur systemu nawadniania z wody na okres zimowy. 6)Koszty zakupu wody dla potrzeb podlewania rabat ponosi Urząd. 7) Utrzymywanie w stałej sprawności mechanizmu zegara kwiatowego Zakres nasadzeń jesiennych obejmuje następujące gazony i rabaty: Gazony wszystkie pow. 108 m2 x 30 szt. kwiatów na 1 m2 - 3240 szt. Raty przy pomniku Traugutta pow. 15 m2 x 19 szt. kwiatów na 1 m2- 285 szt. Rabata przy hali targowej pow. 15 m2 x 19 szt. kwiatów na 1 m2- 285 szt Rabaty przy Urzędzie pow.28 m2x18 szt. Kwiatów na 1m2 - 504 szt Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: - użyźnienie podłoża, - obsadzenie rabat materiałem własnym w I wyborze /bratki/, - odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie roślin, - usuwanie nieczystości pochodzących z oczyszczania rabat i kwiatów Termin wykonania nasadzeń 15.10.2020 r. do 02.11.2020 r. O terminie odbioru zakończenia nasadzeń i miejscu Wykonawca powiadamia Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utrzymanie nasadzeń do 31.12.2020 roku. Bieżące koszenie na wysokości 7 cm od gruntu trawników przyległych do rabat, zbieranie i wywóz trawy - wg poniższego wykazu: Powierzchnia trawników do wykaszania Pasaż zieleńców od ul. Traugutta do ul. Mickiewicza a) rabata przy pomniku Traugutta 66 m2 b) rabata przed kościołem 102,6 m2 d) rabata za kościołem 135,8 m2 4.)Pojedyncze rabaty śródmiejskie a) rabata przy Urzędzie Miejskim 27 m2 5)Plac Gdański Rabata 338 m2 6) Park Zdrojowy Klomb 246 m2 7) Rabata przy ul. Solna/Warzelniana 100 m2
II.5) Główny kod CPV:
03121100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV77310000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:
lub dniach:
lub data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy a) prowadził produkcje kwiatów na powierzchni 5000,00 m2 . b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, tj. min. 3 kosiarkami, 3 wykaszarkami, 2 pojazdami o maksymalnej masie całkowitej do 3,5t do transportu skrzyń z materiałem roślinnym w obszar rabat i dywanów kwiatowych, c)dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym, tj. 5 osób posiadających umiejętności w zakresie wysadzania roślin ozdobnych i ich pielęgnacji,
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785); 10) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. 3)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 5)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 2) Wstępny harmonogram robót. 3) Umowa regulująca współpracę w przypadku podmiotów występujących wspólnie 4) Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 5) Oświadczenie dotyczące RODO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
8000.00
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia 2020-12-31
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
2020-01-10
godzina:
10:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.
Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na dostawy
Jeśli tak, to zamów na swój adres e-mail codzienne aktualne przetargi i informacje o udzielonych zamówieniach
Przejdź do opisu i formularza zamówienia usługi i kliknij na link
Przesyłanie na email aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach