Dzisiaj jest: 12.11.2025, imieniny: Konrada, Renaty, Witolda

REMONT NAWIERZCHNI SZLAKU ROWEROWEGO

Nadleśnictwo Bogdaniec

"REMONT NAWIERZCHNI SZLAKU ROWEROWEGO ORAZ SZLAKU MTB”

Data utworzenia: 2020-01-07T12:50:09.217

Data publikacji: 2020-01-07T13:53:58.647

Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Bogdaniec

Ulica: Leśna

Numer domu: 17

Numer mieszkania:

REGON: 81053903100000

Miejscowość: Bogdaniec

Kod pocztowy: 66-450

Państwo: Polska

Województwo: lubuskie

Telefon: 48957284350

Fax: 48957284353

E-mail: bogdaniec@szczecin.lasy.gov.pl

Biuletyn: 510001919-N-2020

Pozycja: 510001919-N-2020

Strona WWW: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_bogdaniec/zamowienia_publiczne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 630851-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?): Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Nazwa nadana zamówieniu: "REMONT NAWIERZCHNI SZLAKU ROWEROWEGO ORAZ SZLAKU MTB”

Numer referencyjny: SA.270.307.2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remont nawierzchni szlaku rowerowego oraz szlaku MTB Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 14210000-6 – Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa Przedmiotem zamówienia jest: • naprawa dróg gruntowych (szlaku MTB) wykonana mechanicznie poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 670 m2. • remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej (szlaku MTB) poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia (głębokość wyboi – do 5 cm) na łącznej powierzchni około 890 m2, miejscowe uzupełnienie wyboi nawierzchni kruszywem łamanym powstałym w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm, • naprawa dróg gruntowych (szlaku rowerowego) wykonana mechanicznie poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 850 m2. • remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej (szlaku rowerowego) poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia (głębokość wyboi – do 5 cm) na łącznej powierzchni około 300 m2, miejscowe uzupełnienie wyboi nawierzchni kruszywem łamanym powstałym w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm, Załączony do SIWZ przedmiar -– załącznik nr 6 i 7- stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Lokalizację odcinków szlaku rowerowego oraz MTB wymagających remontu zawiera załącznik nr 9 We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne” (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. 1) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia: Województwo: lubuskie Powiat: gorzowski Gmina: Bogdaniec, Witnica, Leśnictwo: Motylewo 2) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – co najmniej 12 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego poszczególnych części przedmiotu zamówienia. 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności: ? ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późniejszymi zmianami); ? ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późniejszymi zmianami); ? specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia; ? ze wskazaniami Zamawiającego określonymi w trakcie wykonywania zamówienia 3.3. Zaleca się przed złożeniem oferty zaznajomienie się z warunkami lokalnymi, w których będą realizowane roboty, w tym w szczególności z możliwością urządzenia zaplecza technicznego budowy. 3.4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej „Część” lub „Pakiet”) 1. Pakiet nr 1 – remont nawierzchni szlaku rowerowego poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 850 m2 oraz remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia na łącznej powierzchni około 300 m2 2. Pakiet nr 2 - remont nawierzchni szlaku MTB poprzez profilowanie i zagęszczenie na łącznej powierzchni około 2 670 m2 oraz remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej poprzez mechaniczne zagęszczenie tłucznia na łącznej powierzchni około 890 m2 Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub oba Pakiety. Oferta złożona na dany Pakiet musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tego Pakietu. 3.5. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) . W przypadku braku wskazania w Ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Zawarcie umowy z podwykonawcą będzie wymagało wypełnienia obowiązków określonych w art. 143 b PZP oraz w art. 6471 Kodeksu cywilnego. Wymagania dotyczące: 1) umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu, a także terminy na zgłoszenie zastrzeżeń albo sprzeciwu, 2) umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu - określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonywane w miejscu podlegającym bezpośrednio nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 3.6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu wszystkich prac ręcznych związanych z wykonaniem podstawowych robót budowlanych i prac pomocniczych oraz czynności operatorów maszyn budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 3.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.6. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadkach wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla osób realizujących czynności wskazane w pkt. 3.5. dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Opis dokumentów zawarty został w Załączniku nr 4 do SIWZ (§9 ust. 13 wzoru umowy). 3.9. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w punkcie 3.5. 3.10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu określonego w pkt. 3.5. Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze Umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2020 r.

CPN główny przedmiot: 45000000-7



Bogdaniec Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.