Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
„Remont istniejących chodników na Osiedlu Tadeusza Kotarbińskiego w ramach Zabrzańskiego Budżetu Partycypacyjnego Edycja 2017 – Projekt nr P0007 pn. Modernizacja chodników, wytyczenie ścieżki rowerowej oraz montaż ławek, koszy na śmieci oraz koszy na psie odchody na Osiedlu Tadeusza Kotarbińskiego.
Data utworzenia: 2020-01-07T11:58:35.007
Data publikacji: 2020-01-09T13:25:19.087
Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
Ulica: Kasprowicza
Numer domu: 8
Numer mieszkania:
REGON: 24278353000000
Miejscowość: Zabrze
Kod pocztowy: 41-803
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Telefon: 32 277 68 00
Fax: 32 277 68 01
E-mail: sekretariat@mzdii.zabrze.pl
Biuletyn: 510003992-N-2020
Pozycja: 510003992-N-2020
Strona WWW: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 613270-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: „Remont istniejących chodników na Osiedlu Tadeusza Kotarbińskiego w ramach Zabrzańskiego Budżetu Partycypacyjnego Edycja 2017 – Projekt nr P0007 pn. Modernizacja chodników, wytyczenie ścieżki rowerowej oraz montaż ławek, koszy na śmieci oraz koszy na psie odchody na Osiedlu Tadeusza Kotarbińskiego.
Numer referencyjny: DR.260.28.2019.AZ
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Remont istniejących chodników na Osiedlu Tadeusza Kotarbińskiego w ramach Zabrzańskiego Budżetu Partycypacyjnego Edycja 2017 – Projekt nr P0007 pn. Modernizacja chodników, wytyczenie ścieżki rowerowej oraz montaż ławek, koszy na śmieci oraz koszy na psie odchody na Osiedlu Tadeusza Kotarbińskiego :Zamówienie składa się z czterech odrębnych części, których opis zawarty jest poniżej: a) Część 1: Remont chodnika wzdłuż ul. Kotarbińskiego, od skrzyżowania z ul. Franciszkańską do wejścia do Szkoły Podstawowej nr 25 • Przebudowa chodnika o długości ok. 319 m i szer. 2,50 -10,00 m (plac przy szkole) • Rozebranie nawierzchni z mieszanki bitumicznej wraz z utylizacją • Rozebranie podbudowy, krawężników i obrzeży • Wykonanie nowej podbudowy • Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm (917,00 m2) • Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej (87,00 m2) b) Część 3: Remont chodnika wzdłuż ul. Franciszkańskiej, placu głównego przed wejściem do Zespołu Szkół Mechaniczno - Samochodowych oraz chodnika do boiska Orlik • Przebudowa chodnika o długości ok. 151,0 m i szer. 2,00 i placu przy szkole 18,0 x 18,0 m • Rozebranie nawierzchni z płytek betonowych • Rozebranie podbudowy, krawężników, obrzeży i poręczy ochronnych • Wykonanie nowej podbudowy • Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm (613,00 m2) • Nawierzchnia z płyt betonowych integracyjnych 40x40x8 (3,00 m2) c) Część 4: Remont chodnika wzdłuż ul. M. Skłodowskiej-Curie od budynku nr 43-47 do budynku ul. Żnieńskiej 36 • Przebudowa chodnika o długości ok. 90,00 m i szer. 2,00 m • Rozebranie nawierzchni z płytek betonowych • Rozebranie podbudowy, krawężników, obrzeży • Wykonanie nowej podbudowy • Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm (178,00 m2) d) Część 7:Remont chodnika wzdłuż ul. Franciszkańskiej od przystanku autobusowego do kościoła. • Przebudowa chodnika o długości ok. 163,00 m i szer. 2,00 – 5,00 m • Rozebranie nawierzchni z płytek i kostki betonowej oraz nawierzchni bitumicznej • Rozebranie podbudowy, krawężników, obrzeży • Wykonanie nowej podbudowy • Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm (480,00 m2) • Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm (55,00 m2) • Nawierzchnia z płyt betonowych integracyjnych 40x40x8 (4,00 m2) W ramach każdej z ww. części Wykonawca jest zobowiązany do: • zabezpieczenia sieci elektroenergetycznych, teletechnicznych, gazowych, wodociągowych, kanalizacji sanitarnej wraz z regulacją poziomu studzienek i zasuw • dostawę materiałów niezbędnych do wykonania w/w robót; • przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla wykonanych budowli; • opracowanie dokumentacji powykonawczej; Uwaga dotycząca każdej części zamówienia: Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, Projektem Budowlano-Wykonawczym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. 3.2 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Części III SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: a) CZĘŚĆ III/1 Dokumentacja Projektowa (DP); b) CZĘŚĆ III/2 Szczegółowe Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiOR); c) CZĘŚĆ III/3 Przedmiar Robót (PR)
CPN główny przedmiot: 45000000-7
Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach