Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1154 O Kuźnica Katowska – Biedaszka w m. Stare Siołkowice ul. Klapacz od km 7+560 do km 9+060 – etap III
Data utworzenia: 2020-01-02T08:57:02.363
Data publikacji: 2020-01-02T09:16:35.407
Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski - Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Ulica: ul. Książąt Opolskich
Numer domu: 27
Numer mieszkania:
REGON: 53142158400000
Miejscowość: Opole
Kod pocztowy: 45-005
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Telefon: 77 4414069
Fax: 77 4414071
E-mail: zamowienia@zdp.opole.pl
Biuletyn: 510322923-N-2020
Pozycja: 510322923-N-2020
Strona WWW: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 620815-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1154 O Kuźnica Katowska – Biedaszka w m. Stare Siołkowice ul. Klapacz od km 7+560 do km 9+060 – etap III
Numer referencyjny: DT.261.23.2019
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Przedmiotem zamówienia jest III etap rozbudowy drogi powiatowej Nr 1154 O Kuźnica Katowska – Biedaszka w m. Stare Siołkowice ul. Klapacz od km 7+560 do km 9+060 ( szczegóły znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia w Tomie III ). Kilometraż rzeczywisty 7+560 odpowiada kilometrażowi wg dokumentacji 1+554,72. Kilometraż rzeczywisty 9+060 odpowiada kilometrażowi wg dokumentacji 0+000. Etap III obejmuje roboty (kilometraż wg projektu): od km 0+000 do km 0+500 w zakresie branży drogowej; od km 0+000 do km 0+400 w zakresie branży wodno – kanalizacyjnej; - roboty drogowe, w tym m.in.: o roboty przygotowawcze, o prace geodezyjne, o rozbiórkę: elementów istniejącej drogi, nawierzchni, podbudów, wybranych zjazdów oraz dojść do posesji, znaków, o roboty ziemne, o frezowanie nawierzchni (pozyskane frezowiny z odwozem - destrukt docelowo do wbudowania w pobocze), o poszerzenie istniejącej jezdni, o wykonanie nawierzchni drogi - warstwę wiążącą i ścieralną z betonu asfaltowego, o mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudów, o budowę chodnika z nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, o budowę zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej, o szerokości dostosowanej do szerokości bram (nie więcej niż szerokość jezdni), o przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, o utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym, o wbudowanie krawężników betonowych i obrzeży betonowych na ławach betonowych z oporem, o wykonanie ścieku z kostki betonowej - na ławie betonowej z oporem, o wykonanie podbudów, o naprawa ubytków zbiornika p-poż., o humusowanie i obsianie trawą, o oznakowanie pionowe i poziome; - roboty wodno – kanalizacyjne, w tym m.in.: o roboty przygotowawcze (usuwanie starych pniaków drzew, wycinka drzewa, roboty rozbiórkowe), o roboty ziemne, o budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z inspekcją kamerą, o wykonanie drenażu, o wykonanie odwodnienia liniowego, o regulacja urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i poboczu; - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej, Przedmiarach Robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST). Wykonawca będzie sporządzał dokumentacje fotograficzną z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą). W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - opracowania harmonogramu robót, - opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), - opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem) - zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i zaklauzulowanej, - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, - innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej, - Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia 100% drewna, pozyskanego z wycinki drzew na tym zadaniu, wg cen wynikających z protokołu brakarskiego sporządzonego (na zlecenie Wykonawcy) przez uprawnionego leśnika; Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót. Szczegółowy opis, zakres i ilości robót zawierają następujące załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa (DP), - Przedmiary robót (PR), - Szczegółowe specyfikacje techniczne (SST). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Ilości robót podane w kosztorysach ofertowych mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista wysokość wynagrodzenia ustalona będzie w oparciu o pomiary powykonawcze robót według cen jednostkowych ustalonych w ofercie Wykonawcy. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy
CPN główny przedmiot: 45233120-6

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach