Dzisiaj jest: 20.9.2024, imieniny: Eustachego, Faustyny, Renaty

Rozbudowa drogi powiatowej ulicy Nr 3722

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy

Rozbudowa drogi powiatowej ulicy Nr 3722N Olsztyńskiej i Nr 1978N dr.kraj.nr 7 – Nidzica poprzez budowę ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 545 do drogi krajowej Nr 7

Data utworzenia: 2019-12-30T08:00:57.737

Data publikacji: 2019-12-30T08:40:25.993

Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy

Ulica: ul. Kolejowa

Numer domu: 29

Numer mieszkania:

REGON: 51075050000000

Miejscowość: Nidzica

Kod pocztowy: 13-100

Państwo: Polska

Województwo: warmińsko-mazurskie

Telefon: 896 252 313

Fax: 896 254 129

E-mail: pzdnidzica@wp.pl

Biuletyn: 510282072-N-2019

Pozycja: 510282072-N-2019

Strona WWW: www.bip.powiatnidzicki.pl

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 588982-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Rozbudowa drogi powiatowej ulicy Nr 3722N Olsztyńskiej i Nr 1978N dr.kraj.nr 7 – Nidzica poprzez budowę ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 545 do drogi krajowej Nr 7

Numer referencyjny: 04/2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej ulicy Nr 3722N Olsztyńskiej i Nr 1978N dr.kraj.nr 7 – Nidzica poprzez budowę ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 545 do drogi krajowej Nr 7. CPV: 45233140-2 Roboty drogowe Zakres robót obejmuje: - roboty mostowe - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - roboty odwadniające - roboty w zakresie nawierzchni dróg - instalowanie znaków drogowych - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - przebudowa kolizji elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w projekcie budowlanym, STWiORB, przedmiarze robót, SIWZ oraz w projekcie umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych oprócz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierowników budowy oraz kierowników robót, którzy samodzielnie mogą wykonywać powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę wynikają z projektu budowlanego W miejscach, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót bądź w dokumentacji projektowej. Jeżeli specyfikacja lub dokumentacja nie określa takich parametrów, za rozwiązania równoważne przyjmuje się rozwiązania spełniające wymagania określone przez Zamawiającego przy przyjęciu parametrów rozwiązań zastosowanych w projekcie przy zachowaniu zgodności z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie - W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celi dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości dla wszystkich robót będzie zależny od zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z kryterium oceny ofert (§ 14 SIWZ) Zadanie współfinansowane jest w ramach Programu Fundusz Dróg Samorządowych.

CPN główny przedmiot: 45233140-2



Nidzica Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.