Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
Rozbudowa drogi powiatowej ulicy Nr 3722N Olsztyńskiej i Nr 1978N dr.kraj.nr 7 – Nidzica poprzez budowę ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 545 do drogi krajowej Nr 7
Data utworzenia: 2019-12-30T08:00:57.737
Data publikacji: 2019-12-30T08:40:25.993
Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
Ulica: ul. Kolejowa
Numer domu: 29
Numer mieszkania:
REGON: 51075050000000
Miejscowość: Nidzica
Kod pocztowy: 13-100
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Telefon: 896 252 313
Fax: 896 254 129
E-mail: pzdnidzica@wp.pl
Biuletyn: 510282072-N-2019
Pozycja: 510282072-N-2019
Strona WWW: www.bip.powiatnidzicki.pl
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 588982-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Rozbudowa drogi powiatowej ulicy Nr 3722N Olsztyńskiej i Nr 1978N dr.kraj.nr 7 – Nidzica poprzez budowę ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 545 do drogi krajowej Nr 7
Numer referencyjny: 04/2019
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej ulicy Nr 3722N Olsztyńskiej i Nr 1978N dr.kraj.nr 7 – Nidzica poprzez budowę ciągu pieszo – rowerowego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 545 do drogi krajowej Nr 7. CPV: 45233140-2 Roboty drogowe Zakres robót obejmuje: - roboty mostowe - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - roboty odwadniające - roboty w zakresie nawierzchni dróg - instalowanie znaków drogowych - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - przebudowa kolizji elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w projekcie budowlanym, STWiORB, przedmiarze robót, SIWZ oraz w projekcie umowy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych oprócz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierowników budowy oraz kierowników robót, którzy samodzielnie mogą wykonywać powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę wynikają z projektu budowlanego W miejscach, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót bądź w dokumentacji projektowej. Jeżeli specyfikacja lub dokumentacja nie określa takich parametrów, za rozwiązania równoważne przyjmuje się rozwiązania spełniające wymagania określone przez Zamawiającego przy przyjęciu parametrów rozwiązań zastosowanych w projekcie przy zachowaniu zgodności z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie - W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi) w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celi dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielenia gwarancji jakości dla wszystkich robót będzie zależny od zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z kryterium oceny ofert (§ 14 SIWZ) Zadanie współfinansowane jest w ramach Programu Fundusz Dróg Samorządowych.
CPN główny przedmiot: 45233140-2
Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach