Dzisiaj jest: 16.11.2025, imieniny: Edmunda, Marii, Marka

Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 560 Osiek

Gmina Brodnica

Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 560 poprzez budowę ścieżki pieszo – rowerowej z miejscowości Osiek przez wieś Gorczenica (Gm. Brodnica) do miasta Brodnicy

Data utworzenia: 2020-01-03T09:51:14.583

Data publikacji: 2020-01-03T10:34:22.857

Nazwa zamawiającego: Gmina Brodnica

Ulica: Mazurska

Numer domu: 13

Numer mieszkania:

REGON: 87111839400000

Miejscowość: Brodnica

Kod pocztowy: 87-300

Państwo: Polska

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon: 564 941 612

Fax: 564 941 640

E-mail: sekretariat@brodnica.ug.gov.pl

Biuletyn: 510000361-N-2020

Pozycja: 510000361-N-2020

Strona WWW:

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 607618-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: 540224593-N-2019, 540226550-N-2019

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 560 poprzez budowę ścieżki pieszo – rowerowej z miejscowości Osiek przez wieś Gorczenica (Gm. Brodnica) do miasta Brodnicy

Numer referencyjny: PPOŚI.271.10.2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ścieżki pieszo – rowerowej z miejscowości Osiek przez wieś Gorczenica (Gm. Brodnica) do miasta Brodnicy o długości 6.630 m i szerokości 2,5 m z nawierzchnią z betonu asfaltowego. 2. Początek projektowanej ścieżki pieszo – rowerowej zlokalizowano w Brodnicy, około km 3+001 drogi wojewódzkiej, na skrzyżowaniu ulic Podgórnej – Długiej – Al. Józefa Piłsudskiego (Rondo Warszawskie), na wlocie ulicy Podgórnej. Ścieżka łączy się w tym miejscu z istniejącymi ciągami pieszym i rowerowym. Na początkowym odcinku (około 300 m) projektuje się ścieżkę bezpośrednio przy krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej, po jej prawej stronie. Na dalszym odcinku przebieg ścieżki projektuje się w odsunięciu od jezdni, za rowami i skarpami drogi wojewódzkiej. W miejscowości Gorczenica, ze względu na korzystniejsze ukształtowanie terenu, przebieg ścieżki pieszo – rowerowej projektuje się po lewej stronie drogi wojewódzkiej. W niektórych miejscach, ze względu na niekorzystne ukształtowanie lub zagospodarowaniem terenu, ścieżkę projektuje się zbliżyć do jezdni drogi wojewódzkiej w odległości minimum 0,5m od krawędzi jezdni. Koniec odcinka projektuje się około km 9+655 drogi wojewódzkiej w miejscowości Osiek z dowiązaniem do istniejącego chodnika. W rejonie dowiązania do istniejącego chodnika szerokość ścieżki projektuje się równą 3,5m. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Budowa ścieżki pieszo – rowerowej z betonu asfaltowego AC 8S o grubości 3 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm i warstwie gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 Mpa o grubości 15 cm. Ograniczenie ścieżki obrzeżem betonowym 8x25 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, a przypadku bezpośredniego położenia przy krawędzi jezdni krawężnikiem betonowym. Szczelinę pomiędzy jezdnią a krawężnikiem należy uzupełnić masą zalewową. Na odcinkach, na których ścieżka prowadzona jest w nasypie o wysokości większej niż 0,5m, projektuje się ustawienie balustrad ochronnych o wysokości h=1,2m. 2) Przebudowa zjazdów – nawierzchnia w zależności od lokalizacji z kostki betonowej ograniczona opornikiem betonowym 12x25 a od strony jezdni krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 lub z betonu asfaltowego (warstwa ścieralna AC8S o grubości 4 cm, warstwa wiążąca AC 11W o grubości 4 cm). Kostka betonowa ułożona na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 5 cm, podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm i warstwie gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 Mpa o grubości 15 cm. Betono asfaltowy ułożony na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm i warstwie gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 Mpa o grubości 15 cm. 3) Budowa dojść do ścieżki z kostki betonowej od zatok autobusowych i przejść dla pieszych z nawierzchniami ostrzegawczymi z kostki polimerobetonowej z wypustkami. 4) Budowa nowych oraz przebudowa istniejących przepustów. 5) Budowa ściany oporowej o wysokości 2 m oraz długości około 29 m ze ścianek szczelnych z balustradą stalową. 6) Budowa i przebudowa elementów odwodnienia – odwodnienie poprzez pochylenia podłużne i poprzeczne nawierzchni cieki do istniejących rowów odwodniających lub na teren przyległy. W miejscach zbliżeń ścieżki do drogi wojewódzkiej, wzdłuż krawędzi jezdni ściek betonowy „trójkątny” z odprowadzeniem wody do rowów odwadniających ściekami skarpowymi. Na odcinkach, na których ścieżka przebiega po śladzie istniejących rowów odwadniających, projektuje się na długości odcinka ścieżki wykonać rów kryty z rury PCV. Elementy odwodnienia stanowi kanalizacja deszczowa fi 0.30 m o długości około 250 m, przykanaliki deszczowe od wpustów fi 0,20 m – 7 szt., studzienki kanalizacyjne fi 1,0 m – 3 szt., studzienki kanalizacyjne fi 0,6 m – 3 szt., wpusty uliczne typowe fi 0,50m – 4 szt., wpusty uliczne podkrawężnikowe fi 0,50m – 3 szt. 7) Rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidujących z robotami budowlanymi – tj. nawierzchni drogowych w miejscach dowiązań projektowanej ścieżki do istniejącego układu drogowego i innych elementów np. barier ochronnych, ogrodzeń. 8) Wycinka drzew i krzewów wskazanych w projekcie. 9) Regulacja i zabezpieczenie istniejących elementów sieci uzbrojenia terenu – sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, telekomunikacyjnych. 10) Montaż oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 11) Budowa oświetlenia drogowego w rejonie skrzyżowań, przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów na słupach stalowych z oprawami oświetleniowymi LED wraz z turbinami wiatrowymi o mocy minimum 300W i panelami fotowoltaicznymi o mocy minimum 250 W (8 szt.) oraz przebudowa istniejącego słupa oświetleniowego. 12) Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 13) Wykonanie elementów małej architektury – ławki parkowe (4 szt). 14) Humusowanie z wysiewem trawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania uzgodnień organów i instytucji, które uzgadniały dokumentację projektową. 5. Wykonawca opracowuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskuje zezwolenie na zajęcie pasa drogowego i ponosi wszelkie koszty związane z tym zajęciem. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ – dokumentacja projektowa.

CPN główny przedmiot: 45233120-6



Brodnica Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.