Dzisiaj jest: 17.7.2025, imieniny: Aleksego, Bogdana, Martyny

Rozbudowa parkingu drogi dojazdowej i c

Gmina - Miasto Elbląg

Rozbudowa parkingu, drogi dojazdowej i chodników dla inwestycji p.: „Rewitalizacja terenu przy ul. Królewieckiej 118-122A w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019

Data utworzenia: 2019-12-31T10:12:11.33

Data publikacji: 2019-12-31T10:37:02.737

Nazwa zamawiającego: Gmina - Miasto Elbląg

Ulica: Łączności

Numer domu: 1

Numer mieszkania:

REGON: 17074771500000

Miejscowość: Elbląg

Kod pocztowy: 82-300

Państwo: Polska

Województwo: warmińsko-mazurskie

Telefon: 552353536

Fax: 552393334

E-mail: dzp@umelblag.pl

Biuletyn: 510283693-N-2019

Pozycja: 510283693-N-2019

Strona WWW: www.umelblag.pl

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia:

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Rozbudowa parkingu, drogi dojazdowej i chodników dla inwestycji p.: „Rewitalizacja terenu przy ul. Królewieckiej 118-122A w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019

Numer referencyjny: DZP.271.94.2019.PL

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa parkingu, drogi dojazdowej i chodników dla inwestycji p.: „Rewitalizacja terenu przy ul. Królewieckiej 118-122A w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2019 CPV: 45.23.32.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie różnych nawierzchni Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni chodników, miejsc postojowych oraz drogi dojazdowej do parkingu przy ul. Królewieckiej 118-122A. Lokalizacja robót budowlanych: ul. Królewiecka 118-122A, Elbląg, dz. 188/31 obr. 10 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie chodników, - wykonanie miejsc parkingowych, - wykonanie drogi dojazdowej do parkingu. Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w przedmiarze oraz Załączniku Nr 1 do umowy. Rozwiązania projektowe do zakresu robót zawarte są w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę „PROWED” Biuro Projektów drogowych z siedzibą w Elblągu przy ul. Legionów 5. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIAR ROBÓT: a) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: rewitalizacja terenu przy ul. Królewieckiej 2) PROJEKT: a) STADIUM: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY PRZEDSIĘWZIĘCIE: „Rewitalizacja terenu przy ul. Królewieckiej 118-122A w Elblągu” NAZWA OBIEKTU: Drogi osiedlowe, m. parkingowe, plac zabaw BRANŻA: DROGOWA TYTUŁ OPRACOWANIA: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU PROJEKT DROGOWY B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) STADIUM: PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY PRZEDSIĘWZIĘCIE: „Rewitalizacja terenu przy ul. Królewieckiej 118-122A w Elblągu” NAZWA OBIEKTU: Drogi osiedlowe, m. parkingowe, plac zabaw BRANŻA: DROGOWA TYTUŁ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do ZdN. 3. Zakres zamówienia, o którym mowa w pkt I. ppkt 2. ZdN stanowi kluczowe części zamówienia. 4. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania, 2) Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nieujęte w przedmiarze robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, odpadów, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną itp., koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót. 3) Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b. dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c. za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym wynagrodzenie nie przysługuje. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa). 5) Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 6) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 7) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a. obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b. wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Przedmiarem robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. 6. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy. 1. Zamawiający określa zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) zmiany terminu umownego wykonania zamówienia oraz harmonogramu realizacji robót lub wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy z powodu: - zmiany zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, uzgodnień itp., - konieczności wykonania robót wynikających z rozwiązań zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wykonanie będzie konieczne dla zrealizowania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, - zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np. nadzoru budowlanego itp. - z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych lub okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np. przeszkód atmosferycznych o charakterze katastrof) - nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który musi być normalnie brany pod uwagę, 2) w przypadku rezygnacji Zamawiającego z części robót i związaną z tym zmianą kwoty wynagrodzenia, określonego w § 2 ust, 1 umowy, 3) zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót wynikających z rzeczywistych obmiarów, które powodują zmianę wartości umownej wraz ze zmianą tej wartości, 2. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego, w przypadkach o których mowa w ust. 1, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a. Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 10 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, b. Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 3. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy wskazane w niniejszej umowie każda ze Stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku niepowiadomienia drugiej Strony o zmianie swego adresu. Każda ze Stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

CPN główny przedmiot: 45233200-1



Elbląg Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Polecane

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.