Dzisiaj jest: 17.7.2025, imieniny: Aleksego, Bogdana, Martyny

Rozbudowa skrzyżowania ulic Stanisława Staszica

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu

Rozbudowa skrzyżowania ulic: Stanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu

Data utworzenia: 2019-12-31T09:08:56.52

Data publikacji: 2019-12-31T09:38:10.137

Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu

Ulica: ul. Poznańska

Numer domu: 384 c

Numer mieszkania:

REGON: 92366360000000

Miejscowość: Inowrocław

Kod pocztowy: 88-100

Państwo: Polska

Województwo: kujawsko-pomorskie

Telefon: 52 353 72 28

Fax: ---

E-mail: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl

Biuletyn: 510283491-N-2019

Pozycja: 510283491-N-2019

Strona WWW: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/przetargi_nieograniczone_2019.php

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 611685-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: 540235924-N-2019

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Rozbudowa skrzyżowania ulic: Stanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu

Numer referencyjny: PN/14/2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa skrzyżowania ulic: Stanisława Staszica, Górnicza, Poznańska, Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SIWZ. 2. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 3. Roboty budowlano-montażowe w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej należy realizować po uzyskaniu zgody gestorów sieci na prace planowe oraz zgodnie z warunkami zlecić ich wykonanie wyłącznie firmie specjalizującej się w robotach teletechnicznych. Prace prowadzić wyłącznie pod nadzorem właścicielskim. Opłaty za nadzór właścicielski ponosić będzie Zamawiający. 4. Pozostałe prace instalacyjne prowadzić po zgłoszeniu odpowiednim gestorom sieci w terminach zgodnych z wydanymi warunkami. 5. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz uzgodnień, jak również w niej nieujęte, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiar robót, które należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 7. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego zaleca się Wykonawcom sporządzenia własnego przedmiaru robót celem wyliczenia ceny oferty. 8. Cena wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 9. Podstawą ustalenia ceny brutto oferty będzie kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wniosków wynikłych po dokonaniu wizji lokalnej miejsca wykonywania robót budowlanych. Wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczące rozliczenia i płatności nie mają zastosowania w niniejszym postępowaniu. Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty kosztorys ofertowy. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. 11. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 12. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno- budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji jakości za wykonany przedmiot zamówienia. 14. Rękojmia z tytułu wykonania przedmiotu umowy będzie wynosić nie mniej niż 60 miesięcy. 15. Destrukt bitumiczny po frezowaniu stanowi własność Zamawiającego i należy go dostarczyć na plac Zamawiającego, znajdujący się przy ulicy Poznańskiej 384c. 16. Podczas prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania czasowej organizacji ruchu drogowego, którą wykona we własnym zakresie zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków Technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Przy opracowaniu projektu czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić koordynację prac z prowadzona równocześnie przebudową ulicy Górniczej w Inowrocławiu. Zamawiający przewiduje potrącanie kar umownych jeśli roboty wykonywane będą niezgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu. 17. Zamawiający wymaga, aby wszystkie istniejące oprawy oświetleniowe LED zostały zdemontowane i zabezpieczone. Należy je wykorzystać (zamontować ponownie) na nowych słupach oświetleniowych. 18. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie dokonywane na podstawie faktury VAT częściowej (według stanu zaawansowania robót na dzień 30 czerwca 2020 r.) i faktury VAT końcowej. 19. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

CPN główny przedmiot: 45230000-8



Inowrocław Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Polecane

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.