Dzisiaj jest: 10.11.2025, imieniny: Leny, Lubomira, Natalii

Utrzymanie oznakowania pionowego oraz wp

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego

Utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzenie stałych organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecin w latach 2020-2022

Data utworzenia: 2020-01-09T09:19:16.607

Data publikacji: 2020-01-09T09:45:39.657

Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego

Ulica: ul. Klonowica

Numer domu: 5

Numer mieszkania:

REGON: 32116569800000

Miejscowość: Szczecin

Kod pocztowy: 71-241

Państwo: Polska

Województwo: zachodniopomorskie

Telefon: 914 800 444,48

Fax: 91 4393003, 4800453

E-mail: zditm@zditm.szczecin.pl

Biuletyn: 510003494-N-2020

Pozycja: 510003494-N-2020

Strona WWW: www.zditm.szczecin.pl

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 627009-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: 540271211-N-2019

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzenie stałych organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecin w latach 2020-2022

Numer referencyjny: DZP/61/PN/2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz wprowadzanie nowych stałych organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego w granicach administracyjnych miasta Szczecin. Powyższe prace wykonywane będą zarówno z materiału Wykonawcy jak również z materiału Zamawiającego. Zamawiający posiada do wykorzystania materiał z odzysku (bariery ochronne, słupki, znaki itp.) przeznaczone do ponownego użycia (materiał na stanie depozytu miejskiego). W załączeniu przedmiar – załącznik nr 1A oraz 1B do SIWZ. 2.Kod CPV: 45 23 32 90-8; 45 23 32 21-4; 3.Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1)montaż, poprawienie, wymiana i demontaż znaków drogowych oraz tabliczek do znaków drogowych, 2)montaż, poprawienie, wymiana i demontaż znaków drogowych z podnośnika lub z drabiny, 3)montaż, poprawienie, wymiana i demontaż słupków do znaków drogowych, 4)montaż, poprawienie, wymiana i demontaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, 5)wykonywanie trasowania, wykonywania oznakowania poziomego na drogach, 6)obsługa malowarek, frezarek, samochodów skrzyniowych itp. sprzętu niezbędnego do wprowadzania stałych organizacji ruchu. 4.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia, a mianowicie oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Wykonawca i podwykonawca powinni pozyskać zgodę tych osób na przetwarzanie danych osobowych. 6.Szczegółowy zakres zamówienia został określony we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ oraz w przedmiarze robót – Załącznik nr 1A oraz 1B do SIWZ. 7.Warunki wynagrodzenia i warunki płatności określone zostały we wzorze umowy Załącznik nr 4 do SIWZ.

CPN główny przedmiot: 45233290-8



Szczecin Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.