Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych tj wprowadzania wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi za pomocą istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego, z podziałem na etapy Etap I - z podziałem na części
Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi
Ogłoszenie nr 515526-N-2018 z dnia 2018-02-08 r
Zamieszczanie ogłoszenia Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktówPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych
Informacje dodatkowe
NAZWA I ADRES:
Zamawiający Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
Regon 58889000000
ulica ul B. Głowackiego
Numer domu 56
Numer mieszkania
Kod pocztowy 30085
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Państwo Polska
Numer telefonu 12 44 65 700, 44 65 810
e-mail i.gesiarz@zdw.krakow.pl
Fax 12 44 65 702
Adres strony internetowej (URL) www.zdw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdw.krakow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Nie
Inny sposób
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Tak
Inny sposób
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul Głowackiego 56, 30-085 Kraków, II piętro,pok.220
Adres
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL)
SEKCJA II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych tj wprowadzania wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi za pomocą istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego, z podziałem na etapy Etap I - z podziałem na części
Numer referencyjny
ZDW-DN-4-271-10/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane
Niniejsze zamówienie składa się z następujących dwóch części:1.Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych tj wprowadzania wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi za pomocą istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego, z podziałem na etapy Etap I - z podziałem na części Część I Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji - operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie na ich podstawie decyzji - pozwoleń w zakresie usług wodnych oraz urządzeń wodnych zgodnie z art. 389 pkt 1 i 6 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r - Prawo wodne (Dz. U.2017 poz. 1566) dla następujących zadań: . Zadanie 1 - TARGANICE - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni i chodnika odc 230 km 2+462- 3+425 . Zadanie 2 - BABICE - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni drogi i chodnika na odc 160 w km 1+883 do 2+266 . Zadanie 3 - CHOCHOŁÓW - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni drogi i chodnika odc 080 km 0+085 - 0+975 . Zadanie 4 - CZARNY DUNAJEC - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni drogi i chodnika drogi odc 130 km 0+000 - 140 km 0+733 . Zadanie 5 - CZARNY DUNAJEC - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni mostu odc 140 km 0+768 . Zadanie 6 - ŁĘKI - odprowadzenie wód opadowych ze skrzyżowania dróg nr 948 i 949 w km 8+461 . Zadanie 7 - RABA WYŻNA - odprowadzenie wód opadowych z najazdów do mostu na rz. Raba odc 020 km 2+475 - 2+712 . Zadanie 8 - CHABÓWKA - odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej z powierzchni drogi i chodnika odc 010 km 0+195 - 1+090 2.Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych tj wprowadzania wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi za pomocą istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego, z podziałem na etapy Etap I - z podziałem na części Część II Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji - operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie na ich podstawie decyzji - pozwoleń w zakresie usług wodnych oraz urządzeń wodnych zgodnie z art. 389 pkt 1 i 6 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r - Prawo wodne (Dz. U.2017 poz. 1566) dla następujących zadań: . Zadanie 1 - ZADROŻE - odprowadzenie wód opadowych z jezdni i chodnika na odc nr 130 w km 2+720 - odc 140 km 0+340 . Zadanie 2 - KLUCZE - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni drogi odcinek 090 w km 0+000 - 0+840 . Zadanie 3 - BIERTOWICE - odprowadzenie wód opadowych z jezdni i chodnika odc 010 km 1+ 000 km do 2+162 km . Zadanie 4 - SUŁKOWICE i HARBUTOWICE - odprowadzenie wód opadowych z chodnika odc nr 070 km 1+865 - 3+013 . Zadanie 5 - RUDNIK - odprowadzenie wód opadowych z powierzchni jezdni i chodnika odc 020 km 0+057 - 0+526 . Zadanie 6 - RUDNIK - odprowadzenie wód z drogi wojewódzkiej km 4+000-5+017 do istniejących przepustów . Zadanie 7 - ZAKLICZYN / KOŃCZYSKA / LUSŁAWICE - odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni drogi i chodnika odc 050 km 0+221 - 0+853. Szczegółowe określenie przedmiotu zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SIWZ.
II.5) Główny kod CPV
45233410-2
Dodatkowe kody CPV
Kod CPV71311100-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia) Wartość bez VAT
Waluta
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach
lub dniach
lub data rozpoczęcia
lub zakończenia
2018-04-30
II.9) Informacje dodatkowe
Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest podzielone na części (Część I i Część II), których mają dotyczyć oferty częściowe. W oparciu o art. 36aa ustawy PZP Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza się składanie ofert częściowych wyłącznie na jedną spośród dwóch części zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, o których mowa w pkt 2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty jedynie na jedną spośród części zamówienia określonych w pkt 2 - każdy Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej części zamówienia spośród dwóch części określonych w ramach pkt 2 (Część I albo Część II - do wyboru). W przypadku naruszenia przedmiotowego zastrzeżenia, tj złożenia przez danego Wykonawcę ofert częściowych na obie części zamówienia określone w pkt 2, jedna ze złożonych ofert częściowych zostanie odrzucona. Odrzucona zostanie ta ze złożonych ofert częściowych, która zawiera cenę bardziej odbiegającą (w zakresie przewyższającym) od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie danej części zamówienia, chyba że ta oferta częściowa będzie ofertą z najniższą ceną lub jedyną ofertą złożoną na daną część zamówienia - w takim przypadku odrzucona zostanie druga z ofert częściowych złożonych przez danego Wykonawcę. W konsekwencji powyższego jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie tylko w zakresie jednej spośród dwóch części zamówienia określonych w ramach pkt 2 (Część I albo Część II).
SEKCJA III INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków
Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków
Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków
1.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej pięć operatów wodnoprawnych stanowiących podstawę uzyskania decyzji pozwolenie wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych, przy czym łączna wartość tych opracowań (operatów) nie może być mniejsza niż 60 000,00 zł (słownie sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto. UWAGA! -Warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia Wykonawcy (pkt 1.) jest jednolity dla Części I i Części II - spełnienie wymogu legitymowania się wiedzą i doświadczeniem wskazanym w ramach warunku określonego w pkt 1. umożliwia Wykonawcy złożenie oferty na Część I albo Część II. -Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu doświadczenia w realizacji zadania / zadań wykonanego / wykonanych przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełniania tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tego warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania / zadań wykonanego / wykonanych przez grupę wykonawców (np. konsorcjum) jedynie poprzez fakt bycia jednym z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania / tych zadań prac wskazanych w treści tego warunku, chyba że Wykonawca wykaże, iż nawet pomimo braku faktycznej realizacji w ramach danego / danych zadania / zadań wskazanych w warunku prac to jednak zakres i przedmiot czynności, obowiązków i odpowiedzialności faktycznie odnosił się do całości zadania / zadań (tj również do prac faktycznie niewykonywanych), co oznaczałoby nabycie doświadczenia odnośnie całości jego / ich przedmiotu (tj również do prac faktycznie niewykonywanych). 2.Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą na stanowisko AUTORA OPERATÓW WODNOPRAWNYCH, która wykonała w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwa operaty wodnoprawne stanowiące podstawę uzyskania decyzji pozwolenie wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych. UWAGA! Warunek dotyczący dysponowania personelem kluczowym (pkt 2.) jest jednolity dla Części I i Części II - spełnienie wymogu dysponowania personelem wskazanym w ramach warunku określonego w pkt 2. umożliwia Wykonawcy złożenie oferty na Część I albo Część II.
Informacje dodatkowe
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
1.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do: . podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, . Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a którzy nie są podmiotami, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1. ich dotyczące.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże usługi określone w warunku wskazanym w sekcji 3.1.3) pkt 1. oraz złoży dowody, że usługi te zostały wykonane należycie. Przedmiotowy wykaz usług należy złożyć na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 5.1 SIWZ (dla Części I) / zał. nr 5.2. SIWZ (dla Części II). b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże osoby w zakresie określonym w warunku wskazanym w sekcji 3.1.3) pkt 2. Przedmiotowy wykaz osób należy złożyć na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 6.1 SIWZ (dla Części I) / zał. nr 6.2. SIWZ (dla Części II).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). 2.OŚWIADCZENIE W SPRAWIE GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi zał. nr 4 SIWZ.
SEKCJA IV PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Informacje dodatkowe
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Umowa ramowa będzie zawarta
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej
Informacje dodatkowe
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Informacje dodatkowe
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień)
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
IV.2.2) Kryteria
KryteriumZnaczenieCena60,00Dodatkowe doświadczenie osoby na stanowisko Autora operatów wodnoprawnych 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów)
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody
Wstępny harmonogram postępowania
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań
Należy podać informacje na temat etapów dialogu
Informacje dodatkowe
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Informacje dodatkowe
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
Data
godzina
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian
Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków 1) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z: a) wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych lub zaistnienia kolizji z sieciami infrastruktury, niepozwalających na wykonanie zamówienia, b) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wy?konanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia, c) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia, d) zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności: ? w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy, ? w przypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców, bądź innych podmiotów, których dotyczy realizacja zamówienia, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, ? w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie nie?zbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji, gdy wykonywanie zamówienia nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania prac z Wykonawcą innych prac wykonywanych na tym samym terenie, e) wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne, f) wystąpieniem niezgodności pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów, g) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, h) zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia, i) zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia, j) wystąpieniem nadzwyczajnych warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówienia w terminie (np. pomiary, badania) k) wystąpieniem sprzeciwu właściciela terenu na lokalizację urządzenia, l) wystąpieniem niezgodności pomiędzy stanem istniejącym w terenie a tym wynikającym z map lub innej dokumentacji geodezyjnej, - pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną ze sztuką techniczną realizację prac); 3) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianą, w szczególności wynikających z zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiającego; 4) zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia; 5) w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy; 6) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: a) koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii, b) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, c) wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w założony w OPZ sposób zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, d) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, e) koniecznością wpadkowej modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in. trybu i częstotliwości wystawiania faktur, zasad i terminów rozliczeń oraz dokonywania płatności między stronami) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynności odbiorowych), wynikającą w szczególności z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub potrzeby wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji, f) zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia lub nieznanych wcześniej i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących niemożliwość, niecelowość, zbędność, czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia, g) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; 7) porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze: a) zmianą formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, b) zmianą zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy, c) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); 8) zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy PZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów - w takim przypadku dopuszcza się za uprzednią zgodą Zamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych; 9) zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji; 10) rozwiązania za porozumieniem stron umowy w całości lub w części wraz z dokonaniem pomiędzy stronami rozliczenia umowy poprzez wypłatę wynagrodzenia za zrealizowany zakres umowy (wraz z przeniesieniem praw autorskich do wykonanych opracowań projektowych oraz udzieleniem gwarancji i rękojmi na wykonaną część przedmiotu umowy) i uwzględnieniu niewypłacenia wynagrodzenia za niezrealizowany zakres umowy, w szczególności w przypadku, gdyby w toku wykonywania przedmiotu umowy okazało się, iż jego dokończenie byłoby niemożliwe, niezasadne, niecelowe lub bezprzedmiotowe ze względów ekonomicznych, technicznych, społecznych, lub innych istotnych z punktu widzenia Wykonawcy, Zamawiającego lub interesu publicznego, w szczególności w razie stwierdzenia technicznej niemożliwości wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowań projektowych w świetle wymagań określonych przez Zamawiającego, znacznego zwiększenia kosztów wykonania przedmiotu umowy lub realizacji przedmiotu opracowań projektowych w świetle wymagań określonych przez Zamawiającego, znacznego pogorszenia się sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy, ogłoszenia upadłości lub otwarcia / zarządzenia likwidacji Wykonawcy, czy też wystąpienia innych okoliczności faktycznych, prawnych, ekonomicznych czy technicznych / technologicznych, które mogą zwiększać ryzyko nienależytego wykonania zamówienia lub wykonania zamówienia niezasadnego, niemożliwego, czy niecelowego. 11) inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy)
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2018-02-16
godzina
09:30
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Wskazać powody
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą
okres w dniach
30
(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe
W ramach kryterium dodatkowe doświadczenie osoby na stanowisko Autora operatów wodnoprawnych ocenie podlegać będzie wykazanie dodatkowego doświadczenia osoby podanej na stanowisko Autora operatów wodnoprawnych związanego z wykonaniem operatów wodnoprawnych stanowiących podstawę uzyskania decyzji pozwolenie wodnoprawne na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych (ponad doświadczenie wymagane dla tej osoby w ramach warunku udziału w postępowaniu określonego w sekcji 3.1.3) pkt 2. Doświadczenie danej osoby podanej na stanowisko Autora operatów wodnoprawnych wykazywane w ramach przytoczonego warunku udziału w postępowaniu oraz w ramach niniejszego kryterium nie może się dublować (w ramach kryterium odnośnie tej osoby można wykazać jedynie doświadczenie związane z wykonaniem innych dokumentacji niż wskazywane w ramach warunku).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 2Nazwa Uzyskanie pozwoleń w zakresie usług wodnych tj wprowadzania wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi za pomocą istniejących wylotów kanalizacji deszczowej zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego, z podziałem na etapy Etap I - z podziałem na części Część II
W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.
Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na usługi
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych