Dzisiaj jest: 15.11.2025, imieniny: Amielii, Idalii, Leopolda

Warsztaty dla seniorów i juniorów

Prezydent Miasta Świdnicy

Warsztaty dla seniorów i juniorów

Ogłoszenie o zamówieniu - Usługi

Ogłoszenie nr 637892-N-2019 z dnia 2019-12-20 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy Transgranicznej 2014 - 2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

NAZWA I ADRES:

Zamawiający: Prezydent Miasta Świdnicy

Regon: 57958900000000

ulica: ul. Armii Krajowej

Numer domu: 49

Numer mieszkania:

Kod pocztowy: 58-100

Miejscowość: Świdnica

Województwo: dolnośląskie

Państwo: Polska

Numer telefonu: 748 562 850

e-mail: mbp@um.swidnica.pl

Fax: 748 523 110

Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.swidnica.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):

Tak

www.bip.um.swidnica.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Tak

www.bip.um.swidnica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać

Elektronicznie

Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiste.

Adres:

Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów, pok.124, I p.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Warsztaty dla seniorów i juniorów

Numer referencyjny:

P-141/I/19

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji, merytorycznego przygotowania i przeprowadzenia zajęć warsztatowych dla seniorów w wieku 60+, dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat, w ramach projektu "Transgraniczna integracja międzypokoleniowa" dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska, nr projektu CZ.11.4.120/0.0/0.0/17_028/0001652. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień): Kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 4.2 INNE POSTANOWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - liczba części - 4. 2. Zamawiający nie ogranicza ilości składanych ofert częściowych. Część I: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajęcia twórcze. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popołudniowych, integracyjnych zajęć warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i młodzieży (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajęć twórczych, stanowiących jeden rodzaj zajęć zlecanych przez Zamawiającego, w łącznej ilości 112 godzin zegarowych, a) plastyczno - dekoracyjne - zdobienie przedmiotów różnymi technikami, wykonywanie ozdób i dekoracji, wykonywanie kompozycji z roślin, tworzenie ikon metodą decoupage itp. łącznie 32 godziny, po 16 godzin dla każdej grupy, b) rękodzielnicze - wykonywanie przedmiotów różnymi technikami rękodzielniczymi: szycie maskotek, robienie dekoracji z filcu, robienie kartek metodą scrabookingu, odnawianie przedmiotów z drewna, wyplatanie wianków z wikliny, robienie torebek na szydełku, robienie chust na drutach itp. łącznie 80 godzin, po 40 godzin dla każdej grupy. 2. Zajęcia realizowane będą dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajęcia przeprowadzi Zamawiający. 4. Poziom i intensywność zajęć muszą być dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajęć: 1) plastyczne - dekoracyjne: listopad 2020 r., grudzień 2020 r., (2 grupy w każdym miesiącu), 2) rękodzielnicze: luty 2020, marzec 2020, kwiecień 2020, styczeń 2021, luty 2021 (2 grupy w każdym miesiącu). 6. Czas przeprowadzenia każdych zajęć, w każdym miesiącu wskazanym w §2 ust. 5, wynosi 2 godziny zegarowe raz w tygodniu. Zajęcia będą przeprowadzane w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajęć, harmonogram z ilością godzin, stanowi załącznik nr 1 do umowy. 8. Zajęcia będą odbywać się w Świdnicy, w dwóch różnych lokalizacjach, w różnych częściach miasta, przedstawionych przez Wykonawcę do akceptacji przez Zamawiającego. 9. Zajęcia twórcze stanowią jedną część - rodzaj zajęć warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiającego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - październik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021) w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja międzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajęć: materiały dla każdego uczestnika, odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposażone w odpowiednią ilość miejsca, stołów i krzeseł wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajęcia będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na każdych zajęciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z budżetu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony będzie roll-up z informacją o projekcie. 13. Uczestnictwo w każdych zajęciach warsztatowych potwierdzone będzie przez każdego uczestnika, podpisem na listach obecności, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 7. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym odbywały się zajęcia. 14. Koszty materiałów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajęć, sprzętów i wyposażenia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza się możliwość zmiany dni przeprowadzenia zajęć, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Część II: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajęcia sportowe. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popołudniowych, integracyjnych zajęć warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i młodzieży (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajęć sportowych, stanowiących jeden rodzaj zajęć zlecanych przez Zamawiającego, w łącznej ilości 120 godzin zegarowych, a) nordic walking, łącznie 24 godziny, po 12 godzin zegarowych dla każdej grupy, b) gimnastyka - zdrowy kręgosłup, łącznie 16 godzin, po 8 godzin zegarowych dla każdej grupy, c) taniec użytkowy, łącznie 32 godziny, po 8 godzin zegarowych dla każdej grupy, d) tai chi, łącznie 48 godzin, po 24 godziny zegarowe dla każdej grupy. 2. Zajęcia realizowane będą dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajęcia przeprowadzi Zamawiający. 4. Poziom i intensywność zajęć muszą być dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajęć: a) nordic walking - maj 2020, czerwiec 2020 (2 grupy w każdym miesiącu), b) gimnastyka - zdrowy kręgosłup - styczeń 2021, luty 2021 (2 grupy w każdym miesiącu), c) taniec użytkowy - wrzesień 2020, październik 2020, marzec 2021, kwiecień 2021 (2 grupy w każdym miesiącu), d) tai chi - luty 2021, marzec 2021, kwiecień 2021 (2 grupy w każdym miesiącu). 6. Czas przeprowadzenia każdych zajęć, w każdym miesiącu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 1 godzinę zegarową raz w tygodniu dla zajęć: gimnastyka - zdrowy kręgosłup, taniec użytkowy, dla zajęć nornic - walking 1,5 godziny zegarowej raz w tygodniu, dla zajęć tai - chi 2 godziny zegarowe raz w tygodniu. Zajęcia będą przeprowadzane w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajęć, harmonogram z ilością godzin, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajęcia będą odbywać się w Świdnicy, w dwóch różnych lokalizacjach w różnych częściach miasta lub w terenie (nordic - walking), przedstawionych przez Wykonawcę do akceptacji przez Zamawiającego. 9. Zajęcia sportowe stanowią jedną część - rodzaj zajęć warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiającego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - październik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja międzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajęć stacjonarnych odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposażone w odpowiednią ilość miejsca, sprzętów wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajęcia będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na każdych zajęciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z budżetu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony będzie roll-up z informacją o projekcie. 13. Uczestnictwo w każdych zajęciach warsztatowych będzie potwierdzone przez każdego uczestnika podpisem na listach obecności, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 7. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym odbywały się zajęcia. 14. Koszty zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajęć, sprzętów i wyposażenia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza się możliwość zmiany dni przeprowadzenia zajęć, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Część III: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajęcia - gry i zabawy rozwijające umysł. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie popołudniowych, integracyjnych zajęć warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i młodzieży (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajęć - gry i zabawy rozwijające umysł, stanowiących jeden rodzaj zajęć zlecanych przez Zamawiającego, w łącznej ilości 128 godzin zegarowych, a) robotyka - budowanie z klocków połączone z nauką programowania z wykorzystaniem tabletów/komputerów - łącznie 32 godziny, po 16 godzin dla każdej grupy, b) kreatywne warsztaty rozwijające umysł powadzone w oparciu o: aplikacje na tablet/komputer, gry planszowe (np. scrabble) i karciane (np. brydż) oraz myślenie wizualne - łącznie 32 godziny, po 16 godzin dla każdej grupy, c) warsztaty integracyjno-komunikacyjne z wykorzystaniem m.in. myślenia wizualnego jako metody usprawniającej mózg poprzez poprawę komunikacji (łączenie słów i obrazów), kreatywności i zdolności zapamiętywania - łącznie 64 godziny, po 16 godzin dla każdej grupy. 2. Zajęcia realizowane będą dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajęcia przeprowadzi Zamawiający. 4. Poziom i intensywność zajęć muszą być dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajęć: a) robotyka - budowanie z klocków połączone z nauką programowania z wykorzystaniem tabletów/komputerów - wrzesień 2020, październik 2020 (2 grupy w każdym miesiącu), b) kreatywne warsztaty rozwijające umysł powadzone w oparciu o: aplikacje na tablet/komputer, gry planszowe (np. scrabble) i karciane (np. brydż) oraz myślenie wizualne - listopad 2020, grudzień 2020 (2 grupy w każdym miesiącu) c) warsztaty integracyjno-komunikacyjne z wykorzystaniem m.in. myślenia wizualnego jako metody usprawniającej mózg poprzez poprawę komunikacji (łączenie słów i obrazów), kreatywności i zdolności zapamiętywania - maj 2020, czerwiec 2020, marzec 2021, kwiecień 2021 (2 grupy w każdym miesiącu). 6. Czas przeprowadzenia każdych zajęć, w każdym miesiącu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 2 godziny zegarowe, raz w tygodniu. Zajęcia będą przeprowadzane w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, w godzinach 15.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajęć, harmonogram z ilością godzin, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajęcia będą odbywać się w Świdnicy, w dwóch różnych lokalizacjach, w różnych częściach miasta, przedstawionych przez Wykonawcę do akceptacji przez Zamawiającego. 9. Zajęcia - gry i zabawy rozwijające umysł, stanowią jedną część - rodzaj zajęć warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiającego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - październik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja międzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajęć: materiały dla każdego uczestnika, odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposażone w odpowiednią ilość miejsca, sprzętów wraz z zapleczem sanitarnym. 11. Zajęcia będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na każdych zajęciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z budżetu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska oraz rozstawiony będzie roll-up z informacją o projekcie. 13. Uczestnictwo w każdych zajęciach warsztatowych będzie potwierdzone przez każdego uczestnika podpisem na listach obecności, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 7. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym odbywały się zajęcia. 14. Koszty materiałów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajęć, sprzętów i wyposażenia ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza się możliwość zmiany dni przeprowadzenia zajęć, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Część IV: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajęcia turystyczne. Organizacja, merytoryczne przygotowanie i przeprowadzenie, integracyjnych zajęć warsztatowych dla seniorów (wiek 60+), dzieci i młodzieży (wiek 7-14), wg przedstawionego minimum programowego zajęć turystycznych, stanowiących jeden rodzaj zajęć zlecanych przez Zamawiającego, w łącznej ilości 168 godzin zegarowych: a) przyrodnicze: - poznanie osobliwości dendrologicznych Świdnicy, spotkanie z drzewoznawcą, łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - gra terenowa z rozpoznawaniem różnych drzew i ptaków, łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - wyjazd do Ceskiej Skalicy - Dolina Babuni, łącznie 18 godzin, po 9 godzin każda wycieczka dla dwóch grup razem, b) historyczne: - poznanie słynnych świdniczan - książąt świdnickich, kobiety astronom, pilota i miejsc z nimi związanych, łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - poznanie legend związanych ze Świdnicą, przejście trasą wg gry na urządzenia mobilne "Z perspektywy kawki", łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - wyjazd do Nachodu - zamek, Rynek, łącznie 18 godzin, po 9 godzin każda wycieczka dla dwóch grup razem, c) kulturalne: - spotkanie z lokalnymi twórcami, łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - szlakiem świdnickich dzieł sztuki - malarskich i rzeźbiarskich, w tym przejście trasą "Szlak Kamienia", łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - wyjazd do Hronova - dom Aloisa Jiraszka - czeskiego pisarza i dramaturga, łącznie 18 godzin, po 9 godzin każda wycieczka dla dwóch grup razem, d) kulturowe: - poznanie ciekawych obiektów Świdnicy - Kościół Pokoju, Katedra, kamienice w Rynku, łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - gra terenowa z rozwiązywaniem zadań z wiedzy o zabytkach miasta, logicznych i manualnych, łącznie 12 godzin, po 3 godziny każda grupa, - wyjazd do Kłodzka - twierdza, zabytki miasta, łącznie 18 godzin, po 9 godzin każda wycieczka dla dwóch grup razem. 2. Zajęcia realizowane będą dla 20 osobowych grup. 3. Nabór uczestników na zajęcia przeprowadzi Zamawiający. 4. Poziom i intensywność zajęć muszą być dostosowane do grupy wiekowej uczestników. 5. Termin przeprowadzenia zajęć: a) stacjonarne - przyrodnicze, historyczne, kulturalne, kulturowe - lipiec 2020, maj 2021 (4 grupy w każdym miesiącu) b) wyjazdowe - przyrodnicze, historyczne, kulturalne, kulturowe - sierpień 2020, czerwiec 2021 (4 grupy w każdym miesiącu) 6. Czas przeprowadzenia każdych zajęć, w każdym miesiącu wskazanym w §2 ust. 5 wynosi 3 godziny zegarowe dla każdej grupy, raz w tygodniu dla zajęć stacjonarnych w Świdnicy i 9 godzin zegarowych 2 razy w miesiącu dla zajęć wyjazdowych. Zajęcia przeprowadzane będą: a) dla zajęć stacjonarnych: w lipcu 2020 w każdy dzień tygodnia, w godzinach 10.00 - 18.00, w maju 2021 w soboty lub niedziele, w godzinach 10.00 - 18.00 lub od poniedziałku do piątku, w godzinach 15.00 - 18.00, b) dla zajęć wyjazdowych: w sierpniu 2020 w każdy dzień tygodnia, w godzinach 8.00 - 19.00, w czerwcu 2021 w soboty lub niedziele, w godzinach 8.00 - 19.00. 7. Program z merytorycznym opisem zajęć, harmonogram z ilością godzin, stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 8. Zajęcia stacjonarne będą odbywać się w Świdnicy, zajęcia wyjazdowe w miastach partnerów projektu. 9. Zajęcia turystyczne stanowią jedną część - rodzaj zajęć warsztatowych, przeprowadzanych przez Zamawiającego w trakcie 4 semestrów ( I semestr luty 2020 - czerwiec 2020, II semestr lipiec 2020 - październik 2020, III semestr listopad 2020 - luty 2021, IV semestr marzec 2021 - czerwiec 2021), w ramach realizacji projektu "Transgraniczna integracja międzypokoleniowa". 10. Wykonawca zapewni uczestnikom podczas zajęć stacjonarnych odpowiednie sale do ich przeprowadzania, wyposażone w odpowiednią ilość miejsca, sprzętów wraz z zapleczem sanitarnym, na zajęcia wyjazdowe transportu klimatyzowanym autokarem z nagłośnieniem i przewodnikiem oraz bilety wstępu do zwiedzanych obiektów. 11. Zajęcia będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie kompetencje i kwalifikacje. 12. Na każdych zajęciach uczestnikom przekazana zostanie informacja o dofinansowaniu projektu z budżetu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Programu Współpracy Transgranicznej 2014-2020 Interreg V-A Republika Czeska - Polska. 13. Uczestnictwo w każdych zajęciach warsztatowych będzie potwierdzone przez każdego uczestnika podpisem na listach obecności, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 7. dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym odbywały się zajęcia. 14. Koszty materiałów, zapewnienia miejsca - sal do przeprowadzenia zajęć, sprzętów i wyposażenia oraz transportu klimatyzowanym autokarem z nagłośnieniem i przewodnikiem, biletów wstępu do zwiedzanych obiektów, ponosi Wykonawca. 15. Dopuszcza się możliwość zmiany dni i godzin przeprowadzenia zajęć, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: 1) I część zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2021 r. 2) II część zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2021 r.. 3) III część zamówienia - od dnia 01.05.2020 r. do dnia 30.04.2021 r. 4) IV część zamówienia - od dnia 01.07.2020 r. do dnia 27.06.2021 r.

II.5) Główny kod CPV:

80570000-0

Dodatkowe kody CPV:

KryteriaZnaczenieCena ofertowa za całość zadania brutto - C60,00Doświadczenie prowadzących zajęcia międzypokoleniowe w danej części przedmiotu zamówienia (DPZM)40,00

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:

167101,52

Waluta:

PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:

lub dniach:

lub data rozpoczęcia:

lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

Termin realizacji zamówienia: 1) I część zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2021 r. 2) II część zamówienia - od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2021 r.. 3) III część zamówienia - od dnia 01.05.2020 r. do dnia 30.04.2021 r. 4) IV część zamówienia - od dnia 01.07.2020 r. do dnia 27.06.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

VI a. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - CZĘŚĆ I O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania (umowy) polegające na realizacji wspólnych warsztatów twórczych (plastycznych, rękodzielniczych) dla dorosłych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin. VI b. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - CZĘŚĆ II O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania (umowy) polegające na realizacji wspólnych warsztatów sportowych dla dorosłych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin. VI c. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - CZĘŚĆ III O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania (umowy) polegające na realizacji wspólnych warsztatów w postaci gier i zabaw rozwijających umysł dla dorosłych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin. VI d. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - CZĘŚĆ IV O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania (umowy) polegające na realizacji wspólnych warsztatów turystycznych (wycieczek połączonych z grami i zabawami terenowymi) dla dorosłych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin.

Tak

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

Nie

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

10. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część 1: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadań (umów) polegających na realizacji wspólnych warsztatów twórczych (plastycznych, rękodzielniczych) dla dorosłych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilości uczestników i godzin, oraz załączeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ), b) dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część 2: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadań (umów) polegających na realizacji wspólnych warsztatów sportowych dla dorosłych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilości uczestników i godzin, oraz załączeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ), c) dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część 3: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadań (umów) polegających na realizacji wspólnych warsztatów w postaci gier i zabaw rozwijających umysł dla dorosłych i dzieci, dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilości uczestników i godzin, oraz załączeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ), d) dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na część 4: wykazu wykonanych co najmniej 2 zadań (umów) polegających na realizacji wspólnych warsztatów turystycznych (wycieczek połączonych z grami i zabawami terenowymi) dla co najmniej 20 uczestników każde warsztaty, w ilości min 16 godzin, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wykonywanego zamówienia, nazwy odbiorców, dat wykonania, ilości uczestników i godzin, oraz załączeniem dowodów ich wykonania, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 5 do SIWZ),

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

5. Ponadto każdy Wykonawca musi do oferty dołączyć (jeżeli dotyczy): 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23, ust. 2 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

KryteriumZnaczenieCena oferty brutto (C)60,00Doświadczenie prowadzących zajęcia międzypokoleniowe w danej części przedmiotu zamówienia (DPZM)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data:

godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

1. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi część 3 niniejszej SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Nie wymaga się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 2. Zmiany umowy w szczególności mogą dotyczyć: 1) zmian kadrowych w przypadku: a) zmiany osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem określonym w § 4, ust. 3 umowy, b) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych, 2) w wypadkach przewidzianych w art. 144 ustawy PZP.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

2020-01-10

godzina:

09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:

okres w dniach:

30

(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 2Nazwa: Warsztaty dla seniorów i juniorów - zajęcia sportowe

W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.

Przetargi

Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na usługi

Spędzasz dużo czasu na codziennym wyszukiwaniu przetargów?
Jeśli tak, to zamów na swój adres e-mail codzienne aktualne przetargi i informacje o udzielonych zamówieniach
Przejdź do formularza zamówienia usługi i kliknij na link

Przesyłanie na email aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.