Dzisiaj jest: 10.11.2025, imieniny: Leny, Lubomira, Natalii

Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu

Gmina Strzegom

Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu etap II - zakończenie

Data utworzenia: 2020-01-09T09:11:13.78

Data publikacji: 2020-01-09T09:47:52.253

Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

Ulica: ul. Rynek

Numer domu: 38

Numer mieszkania:

REGON: 89071837200000

Miejscowość: Strzegom

Kod pocztowy: 58-150

Państwo: Polska

Województwo: dolnośląskie

Telefon: (074) 856-05-99

Fax: (074 ) 856-05-16

E-mail: strzegom@strzegom.pl

Biuletyn: 510003497-N-2020

Pozycja: 510003497-N-2020

Strona WWW: www.bip.strzegom.pl

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 622036-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu etap II - zakończenie

Numer referencyjny: WIiZP.271.23.2019.MKs

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Wykonanie klimatyzacji w budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu etap II - zakończenie”. 2 Zadanie polega na wykonaniu II etapu montażu klimatyzacji budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu (działki numer: 1368,AM-14 obr. Śródmieście nr 3 ,Strzegom). 3 Należy wykonać i uruchomić instalację klimatyzacyjną w budynku Urzędu Miejskiego w Strzegomiu ul. Rynek 38 (z wyłączeniem III piętra) ze wszystkimi robotami niezbędnymi do jej prawidłowego działania. Klimatyzację III piętra wykonano wraz z doprowadzeniem nowego przyłącza energetycznego oraz montażem szafy sterowniczej, do której należy podłączyć pozostałe kondygnacje budynku. Roboty wykonano w I etapie. 4 Przedmiot zamówienia obejmuje:- wykonanie klimatyzacji w budynku z wyłączeniem III-go piętra, - obudowę instalacji płytami GK z pomalowaniem, - montaż agregatów chłodniczych oraz wszystkie roboty niezbędne do uruchomienia i prawidłowego działania klimatyzacji. 5 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 6 Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w dokumentacji technicznej (projekt budowlany, projekt wykonawczy, STWiORB), stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ oraz SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ, w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 7 UWAGA: Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robot nie może stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Ewentualny brak, w przedmiarze robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 8 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 9 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 10 W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 11 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, 4) wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywanych robót, 6) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 12 Roboty w czynnym obiekcie należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. z 2019r . poz. 701). 13 Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 14 Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. 15 Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, koszty uzyskania uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. 16 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Pzp, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w STWiORB lub dokumentacji projektowej. 17 Zatrudnienie na umowę o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)roboty instalacyjne -wykonanie klimatyzacji, b)roboty związane z odprowadzeniem skroplin do instalacji kanalizacyjnej, c)roboty związane z obudową płytami GK instalacji klimatyzacyjnej, d)roboty instalacyjne elektryczne, e)roboty wykończeniowe. 18 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.17 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 19 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych-powinna jednak zawierać: imię i nazwisko osoby, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 20 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.17 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.17 SIWZ czynności. 21 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 22 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż: 1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych). Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej.

CPN główny przedmiot: 45300000-0



Strzegom Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.