Dzisiaj jest: 15.2.2025, imieniny: Arnolda, Jowity, Georginy

Wykonanie remontu nawierzchni jezdni nau

Miasto Ełk

Wykonanie remontu nawierzchni jezdni naul. Konieczki i Szosa Obwodowa w Ełku

Data utworzenia: 2019-12-30T11:30:20.327

Data publikacji: 2019-12-30T11:34:37.867

Nazwa zamawiającego: Miasto Ełk

Ulica: ul. M. J. Piłsudskiego

Numer domu: 4

Numer mieszkania:

REGON: 00000000000000

Miejscowość: Ełk

Kod pocztowy: 19-300

Państwo: Polska

Województwo: warmińsko-mazurskie

Telefon: 087 73 26 200

Fax: 087 73 26 230

E-mail: zium@um.elk.pl

Biuletyn: 510282481-N-2019

Pozycja: 510282481-N-2019

Strona WWW: www.elk.pl

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 624004-N-2019

Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:

Rodzaj zamawiającego inny(?):

Nazwa nadana zamówieniu: Wykonanie remontu nawierzchni jezdni naul. Konieczki i Szosa Obwodowa w Ełku

Numer referencyjny: O-ZP.271.36.2019

Rodzaj zamówienia:

Określenie przedmiotu: 1. Zakres remontu cząstkowego: a) masą mineralno – bitumiczną na gorąco ( z otaczarki )- roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót,oczyszczenie uszkodzonych miejsc z wycinką łat o regularnym kształcie, usunięcie rumoszu nawysypisko, skropienie lepiszczem wyboju i rozścielenie mieszanki mineralno – bitumicznej w jednejlub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń z zachowaniem niwelety jezdni,zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. zachowaniem niwelety jezdni,zagęszczenie mechaniczne poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. Szacunkowy zakres ilościowyprzedstawia się następująco: Zakres prac: ul. Konieczki i Szosa Obwodowa: - wykonanie frezowanianawierzchni bitumicznej gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 5 km - 1562 m2, -dodatek za zwiększenie głębokości frezowania o 1 cm ponad 4 cm (za 1m2 ) - 1562 m2, - wykonanie nakładki z MMA gr. 4 cm (ze spryskaniem dolnej warstwy emulsją asfaltową) - 1562m2, - dodatek zazwiększenie grubości nakładki o 1 cm ponad 4 cm (za 1m2) - 1562m2. Podane zakresy ilościowe sąszacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zaleca się, aby wykonawca (oferent)zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczeniapoświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC. 4. Wykonawca będzie zobowiązany dowykonania prac pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca1994r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotuzamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcęlub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) Wykonywanie robót związanych z wbudowywaniem masy asfaltowej z otaczarki. b) Wykonywanierobót przy frezowaniu nawierzchni bitumicznej. c) Wykonywanie nakładek z masy mineralno-asfaltowej. d) Dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, którewykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownikówfizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługęgeodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywaniaczynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcęwymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów wzakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień wprzypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzaniakontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3 W trakcie realizacji zamówienia na każdewezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłożyzamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o prace przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wpunkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lubpodwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , którychdotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładneokreślenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, ze objętewezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniemliczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru o prace oraz podpis osoby uprawnionej dozłożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) poświadczoną za zgodność zoryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osóbwykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli zostałsporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronędanych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych(RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika niepodlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiaretatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy.Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowapowinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochroniedanych osobowych.) 5.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymoguzatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynnościzamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej wwysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawiezamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającegoterminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcęlub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jakoniespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę osób wykonujących w punkcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości codo przestrzegania prawa przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się oprzeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. GWARANCJA - minimalnywymagany okres gwarancji 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

CPN główny przedmiot: 45233140-2



Ełk Udzielone zamówienia

Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.