AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Wykonanie robót elektrycznych w związku z realizacją budynku nr 47 w Łodzi (zad. 11725)
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 516980-N-2018 z dnia 2018-02-12 r
Zamieszczanie ogłoszenia Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktówPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych
Informacje dodatkowe
NAZWA I ADRES:
Zamawiający AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
ulica ul Ignacego Paderewskiego
Numer domu 6
Numer mieszkania
Kod pocztowy 05-100
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Państwo Polska
Numer telefonu 22 101 21 00 do 03
e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Fax 22 101 21 04
Adres strony internetowej (URL) www.sinevia.pl
Adres profilu nabywcy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL)
Tak
www.sinevia.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.sinevia.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Nie
Inny sposób
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób
Tak
Inny sposób
w formie pisemnej osobiscie lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres
AMW Sinevia Sp. z o.o., Kierownictwo Zespołu Budów w Gnieźnie, ul Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL)
SEKCJA II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Wykonanie robót elektrycznych w związku z realizacją budynku nr 47 w Łodzi (zad. 11725)
Numer referencyjny
SVA/G/4620/010/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży elektrycznej w przebudowywanym budynku nr 47 zlokalizowanym na terenie kompleksu wojskowego 8156 w Łodzi przy ul 6 sierpnia 92, woj. łódzkie (zad. 11725). Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określają kosztorys nakładczy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. Zakres prac obejmuje wykonanie demontaże istniejących instalacji, dostawę i montaż elektrycznych tablic rozdzielczych, instalacji elektrycznych, instalacji zasilania awaryjnego (agregat), instalacji odgromowej i wyrównawczej oraz oświetlenia zewnętrznego. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów na plac budowy w Łodzi oraz wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Do wykonania przedmiotu zamówienia mogą być użyte tylko wyroby budowlane dopuszczone do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy - o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 r., poz.883 - z późn. zm.). Nazwy handlowe (marka i producent) wyrobów budowlanych występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako referencyjne. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia może użyć innych wyrobów pod warunkiem, że pod względem parametrów technicznych będą one równoważne. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada takie same lub lepsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji (SIWZ bądź załącznikach do SIWZ). Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie Zamawiającemu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, zaoferowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, poprzez przedstawienie certyfikatów lub kart katalogowych lub deklaracji zgodności itp., że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej należy złożyć do oferty. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Do oferty należy załączyć oświadczenie dotyczące zastosowania materiałów / urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową / specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót lub zastosowania materiałów / urządzeń zamiennych (równoważnych) - załącznik nr 11 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę, są określone w dokumentacji projektowej. W związku z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r poz. 710 z późn. zm.), obowiązującymi od dnia 01 stycznia 2017 r w zakresie odwróconego obowiązku podatkowego (art 17 ust. 1 pkt 8), Zamawiający informuje, że w odniesieniu do zamówienia objętego ogłoszeniem pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SIWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 45 31 00 00-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych; 45 31 23 11-0 Montaż instalacji piorunochronnej; 31 21 45 00-4 Elektryczne tablice rozdzielcze; 31 68 20 00-0 Wyroby elektryczne. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art 36a ust. 1 i 36b ust. 1 ustawy, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców 1) W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług, 2) Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w pkt. 1, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy, 5) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, 6) Przepisy pkt. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli Zamawiający przewidział to w SIWZ, 7) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy. 7. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do 31.08.2018r
II.5) Główny kod CPV
45310000-0
Dodatkowe kody CPV
Kod CPV45312311-031214500-431682000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia) Wartość bez VAT
Waluta
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 lub w art 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp w zakresie zwiększenia zakresu planowanych do wykonania instalacji elektrycznych (w zakresie okablowania i osprzętu elektrycznego) - 15%; powyższe zamówienie udzielone zostanie na zasadach zgodnych z zamówieniem podstawowym.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach
lub dniach
lub data rozpoczęcia
lub zakończenia
2018-08-31
II.9) Informacje dodatkowe
W związku z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2016 r poz. 710 z późn. zm.), obowiązującymi od dnia 01 stycznia 2017 r w zakresie odwróconego obowiązku podatkowego (art 17 ust. 1 pkt 8), Zamawiający informuje, że w odniesieniu do zamówienia objętego ogłoszeniem pozostaje on generalnym wykonawcą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Nazewnictwo użyte w SIWZ oraz w załącznikach (Wykonawca, Zamawiający) jest stosowane jedynie w odniesieniu do przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA III INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że aa) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj wykonanie robót elektrycznych o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda z wykazanych robót; bb) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu tego zamówienia w tym I) min. 1 osobą - kierownikiem robót elektrycznych specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie wykonawstwa bez ograniczeń, która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia i stale reprezentowała Wykonawcę na budowie. Osoba ta musi legitymować się uprawnieniami do kierowania robotami elektrycznymi w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie wykonawstwa bez ograniczeń, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 - z późn. zm.) wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Potwierdzeniem spełnienia wymagań będzie złożenie wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ); oraz II) brygadą liczącą min. 5 pracowników, która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia; Potwierdzeniem spełnienia wymagań będzie złożenie wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).
Tak
Informacje dodatkowe
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia
Tak (podstawa wykluczenia określona w art 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności do albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; 3) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art 22a ustawy, w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt 1); 4) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art 22a ustawy) - dokument wymieniony w pkt 1).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) wykazu robót budowlanych: - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim charakterem robocie budowlanej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. wykonanie robót elektrycznych o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto każda z wykazanych robót - wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W związku z powyższym, wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 3) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W art 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) oświadczenia, w celu potwierdzenia, że zastosowane do realizacji materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w ust. 22 i 23 - wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ; b) oświadczenia o atestach na materiały - wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu/ach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) zał. nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy; 3) zał. nr 5 do SIWZ Kosztorys ofertowy, 4) zał. nr 10 do SIWZ oświadczenie o certyfikatach; 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 6) zał. nr 11 do SIWZ oświadczenie dotyczące zastosowanych materiałów / urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową / specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót lub zastosowania materiałów / urządzeń zamiennych (równoważnych) (w przypadku złożenia oferty równoważnej - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) wymagań określonych przez Zamawiającego - certyfikatów lub kart katalogowych lub specyfikacji technicznych lub deklaracji zgodności charakteryzujących parametry oferowanych materiałów zamiennych, dokumentów potwierdzających parametry techniczne, z których jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej - zgodnie z ww. złożonym oświadczeniem). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w art 24 ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
SEKCJA IV PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Informacje dodatkowe
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Umowa ramowa będzie zawarta
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej
Informacje dodatkowe
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Informacje dodatkowe
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień)
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów)
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody
Wstępny harmonogram postępowania
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań
Należy podać informacje na temat etapów dialogu
Informacje dodatkowe
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Informacje dodatkowe
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania
Czas trwania
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
Data
godzina
Termin otwarcia licytacji elektronicznej
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Informacje dodatkowe
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian
1. Zmiany umowy mogą być dokonane na podstawie art 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zgodnie z art 144 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania robót (np. klęski żywiołowe, strajki) lub występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady, niska temperatura itp.) uniemożliwiających wykonywanie robót w takim stopniu, że termin wykonania może być zagrożony - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji, 2) wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji w/w robót oraz zmianę wynagrodzenia umownego, 3) wystąpienia poważnych rozbieżności między dokumentacją projektową a stanem rzeczywistym powodujących konieczność wstrzymania robót, potwierdzoną przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji robót oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, 4) wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub niewykonanych; Zamawiający dokona zmiany wartości umowy wg wskaźników (w tym narzutów, stawek) podstawowej oferty Wykonawcy, 5) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika robót z ramienia Wykonawcy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ, po uprzednim uzgodnieniu personaliów z Zamawiającym, 6) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności, zależnych od Zamawiającego lub okoliczności wynikających z działań Inwestora (np. przedłużenie lub skrócenie terminu realizacji zadania, istotna zmiana w dokumentacji projektowej) - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zmianę wynagrodzenia umownego, oraz zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza również zmianę postanowień umowy na podstawie przesłanek określonych w art 144 ust.1 pkt 2-6 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy)
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2018-02-27
godzina
12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Wskazać powody
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą
okres w dniach
30
(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.
Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na roboty budowlane
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych