Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Elblągu
Zabudowa wyrw po bobrach w wałach na terenie Zarządy Zlewni w Elblągu.
Ogłoszenie o zamówieniu - Roboty budowlane
Ogłoszenie nr 551526-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Nazwa projektu lub programu:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
NAZWA I ADRES:
Zamawiający: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni w Elblągu
Regon: 368302575
ulica: Junaków
Numer domu: 3
Numer mieszkania:
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Województwo: warmińsko-mazurskie
Państwo: Polska
Numer telefonu: +48552325725
e-mail: zz-elblag@wody.gov.pl
Fax: +48552327118
Adres strony internetowej (URL): www.wodypolskie.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):
Tak
www.wodypolskie.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Tak
www.wodypolskie.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać
Elektronicznie
Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Elblągu ul. Junaków 3, 82-300 Elbląg.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zabudowa wyrw po bobrach w wałach na terenie Zarządy Zlewni w Elblągu.
Numer referencyjny:
GD.ZOZ.2.281.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Jednemu Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie tylko na jedną część zamówienia.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zabudowa wyrw po bobrach w wałach na terenie Zarządy Zlewni w Elblągu. 2. Zamówienie obejmuje: ? część zamówienia nr 1 - Zabudowa uszkodzeń wałów ppow. (nory) w basenie Zalewu Wiślanego i gminy Gronowo Elbląskie - ZZ Elbląg - Zadanie nr 1; ? część zamówienia nr 2 - Zabudowa uszkodzeń wałów ppow. (nory) w basenie Jeziora Drużno gminy Markusy i Dzierzgoń - ZZ Elbląg- Zadanie nr 2; ? część zamówienia nr 3 - Zabudowa uszkodzeń wałów ppow. (nory) w basenie Jeziora Drużno gminy Elbląg i Rychliki - ZZ Elbląg- Zadanie nr 3; ? część zamówienia nr 4 - Zabudowa uszkodzeń wałów ppow. (nory) powiat malborski i nowodworski - NW Malbork - Zadanie nr 4; ? część zamówienia nr 5 - Zabudowa uszkodzeń wałów ppow. (nory) - NW Braniewo - Zadanie nr 5; ? część zamówienia nr 6 - Zabudowa uszkodzeń wałów ppow. (nory) powiat nowodworski i malborski - NW Nowy Dwór Gd. - Zadanie nr 6. Zamówienie w szczególności obejmuje: Część zamówienia nr 1: ? Zabudowa uszkodzeń korpusu wałów ppow. (nory) - 1,67 km; Część zamówienia nr 2: ? Zabudowa uszkodzeń korpusu wałów ppow. (nory) - 2,06 km; Część zamówienia nr 3: ? Zabudowa uszkodzeń korpusu wałów ppow. (nory) - 1,14 km; Część zamówienia nr 4: ? Zabudowa uszkodzeń korpusu wałów ppow. (nory) - 1,14 km; Część zamówienia nr 5: ? Zabudowa uszkodzeń korpusu wałów ppow. (nory) - 0,4 km; Część zamówienia nr 6: ? Zabudowa uszkodzeń korpusu wałów ppow. (nory) - 0,83 km. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części zamówienia nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6 stanowią załączniki, do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV:
45246400-7
Dodatkowe kody CPV:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia 2018-08-31
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP w zakresie do 40% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych zamówień.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:
lub dniach:
lub data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2018-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Część zamówienia nr 1: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 2: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 3: wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 4: wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót) w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 5: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót) w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 6: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane.
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Część zamówienia nr 1: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 2: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 3: wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 4: wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót) w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 5: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót) w rozumieniu ustawy prawo budowlane. Część zamówienia nr 6: - wykonał należycie co najmniej jedną roboty budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na konserwacji bieżącej urządzeń melioracji wodnych podstawowych i udrażnianiu kanałów lub cieków wodnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł (brutto),wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - osoba, skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi musi posiadać od co najmniej 3 lat uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej do pełnienia funkcji kierownika budowy (robót)w rozumieniu ustawy prawo budowlane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ dotyczące każdej części zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - w załączniku nr 4 do SIWZ, o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ oraz w Formularzu ofertowym - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriumZnaczeniełączna cena ofertowa brutto60,00termin wykonania zamówienia40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany sposobu spełnienia świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonywanie przedmiotu umowy; 2) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Pzp; 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4) zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 9 umowy; 5) zmiana lub wprowadzenie albo rezygnacja z podwykonawcy, który nie występuje jednocześnie jako inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziały w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trackie postępowania o udzieleniu zamówienia. 7) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3. Zamawiający w przypadkach szczególnie uzasadnionych interesem społecznym lub inną, wyższą koniecznością, zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu zakończenia robót, o okres wskazany w odrębnym aneksie do umowy. 4. Zamawiający w przypadku zagrożenia powstania dużych strat i szkód w uprawach rolnych lub z ważnych względów społecznych zastrzega sobie prawo zmiany terminu wykonania poszczególnych elementów zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
2018-05-15
godzina:
09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 2Nazwa: Zabudowa uszkodzeń wałów ppow. (nory) w basenie Jeziora Drużno gminy Markusy i Dzierzgoń - ZZ Elbląg- Zadanie nr 2.
W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.Zapoznaj się z aktualnymi przetargami na roboty budowlane
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych