Ogłoszenie nr 510275101-N-2019 z dnia 17-12-2019 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju: Zakup mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620937-N-2019
Numer ogłoszenia: 620937-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 17756000000000, ul. ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6881212, 84 6881211, e-mail czp_bilgoraj@zus.pl, faks 846 866 974.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Zakup mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
030000/271/4/2019-ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju. 2. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) upzp. 1)Część I – Zakup mebli biurowych; 2)Część II – Zakup foteli biurowych. 3. Przedmiotem zamówienia w zakresie cz. II, której dotyczy ogłoszenie jest zakup krzeseł-foteli biurowych obrotowych na potrzeby pracowników Oddziału w ilości 31 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39113100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup foteli biurowych
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 6930.89
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Domi Styl Maciej Banaszek
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Minkowice 206 Kod pocztowy: 21-007 Miejscowość: Mełgiew Kraj/woj.: lubelskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6672.75
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6672.75 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15404.52 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.