Miejski Zarząd Nieruchomości
Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Data utworzenia: 2020-01-07T10:42:56.707
Data publikacji: 2020-01-09T10:53:58.227
Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości
Ulica: ul. 1-go Maja
Numer domu: 55
Numer mieszkania:
REGON: 27120497100000
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Kod pocztowy: 44-330
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Telefon: 324 787 001
Fax: 324 762 952
E-mail: dl@mzn.jastrzebie.pl
Biuletyn: 510003638-N-2020
Pozycja: 510003638-N-2020
Strona WWW: www.mzn.jastrzebie.pl
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia: 621655-N-2019
Zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie:
Rodzaj zamawiającego inny(?):
Nazwa nadana zamówieniu: Zmiana sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Numer referencyjny: DL.4221.18.2019.AWP
Rodzaj zamówienia:
Określenie przedmiotu: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zmianie sposobu użytkowania lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne dostosowane dla osób niepełnosprawnych. 2) Szczegółowy zakres robót określony został w STWiOR (Załącznik 11A, 11B, 11C do SIWZ), Projektach budowlanych (Załącznik 12A, 12B, 12C do SIWZ). Dokumenty te stanowią integralną część niniejszej SIWZ. Zakres ilościowy został zawarty w przedmiarach robót – Załączniki 13A, 13B, 13C do SIWZ. Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, które określają jedynie minimalny zakres prac. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną oraz ww. dokumentacją. Ww. dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn.: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. UWAGA: Zadanie będzie współfinansowane przez Bank Gospodarstwa Krajowego. 3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ. 4) W przedstawionej ww. dokumentacji przetargowej mogły zostać wskazane materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania, tzw. „równoważne”, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie niezbędna do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzucenia oferty z powodu ich „nierównoważności”. Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: okres gwarancji: minimum 60 miesięcy; okres rękojmi: minimum 60 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy. UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!!! Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji w miesiącach. 6) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: - na etapie złożenia oferty – stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę; - na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ; b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 10; c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami oraz sytuacji w zakresie spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego.
CPN główny przedmiot: 45262500-6
Zamów usługę dostarczania aktualnych przetargów i informacji o udzielonych zamówieniach