SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA „RUDA”
01-684 Warszawa, ul. Klaudyny 18a,
tel. ( 22 ) 833 59 09; 833 91 79; faks ( 22 ) 833 61 27
tel. ( 22 ) 833 59 09; 833 91 79; faks ( 22 ) 833 61 27
ogłasza następujące przetargi nieograniczone
Wykonanie projektów wymiany WLZ lokatorskich wraz z dostosowaniem istniejących rozdzielni głównych do podłączenia nowych WLZ’tów w 11 budynkach znajdujących się w zasobach SB-M „RUDA”.
Miejsce realizacji zamówienia
- Warszawa Bielany
Wymagany termin realizacji
- 31.07.2022 r.
Wadium
- 5500,- zł
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 100 zł można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego – pok. 18 sekretariat
- Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – pok. 18 sekretariat.
- Termin składania ofert upływa w dniu 06.06.2022 r. o godz. 14.00
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.06.2022 r. o godz. 15.30 w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna.
Wykonanie projektów dołożenia przewodu (PE) LgYżo 25mm2 w istniejącej instalacji WLZ lokatorskich w szafkach licznikowych na korytarzach w 6 budynkach znajdujących się w zasobach SB-M „RUDA”.
Miejsce realizacji zamówienia
- Warszawa Bielany
Wymagany termin realizacji
- 31.07.2022 r.
Wadium
- 3 000,- zł
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 100 zł można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego – pok. 18 sekretariat
- Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – pok. 18 sekretariat.
- Termin składania ofert upływa w dniu 06.06.2022 r. o godz. 14.00
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.06.2022 r. o godz. 16.00 w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna.
Wymiana 6 szt. aparatur sterowych w dźwigach osobowych w 3 budynkach 21 kondygnacyjnych znajdujących się w zasobach SB-M „RUDA”
Miejsce realizacji zamówienia
- Warszawa Bielany
Wymagany termin realizacji
- 31.10.2022 r.
Wadium
- 22 500,- zł
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 100 zł można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego – pok. 18 sekretariat
- Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – pok. 18 sekretariat.
- Termin składania ofert upływa w dniu 06.06.2022 r. o godz. 14.00
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.06.2022 r. o godz. 16.30 w siedzibie Zamawiającego – sala konferencyjna.
Osobami uprawnionymi do kontaktów z oferentami są
- Marcin Zięba inspektor nadzoru ds. elektrycznych - tel. 608 064 219
- Krzysztof Maciak inspektor nadzoru ds. dźwigów – tel. 501 588 684
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
- cena – 70 %
- okres gwarancji – 10%
- ocena doświadczenia Wykonawcy - referencje – do 5%
Z dwoma lub trzema oferentami, którzy złożą najkorzystniejsze oferty zostaną przeprowadzone negocjacje cenowe.