Dzisiaj jest: 20.4.2024, imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha

Wykonanie wymiany dźwigów osobowych w budynkach

Dodano: 2 lata temu Czytane: 109

Spółdzielnia Mieszkaniowa Czuby w Lublinie ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie wymiany dźwigów osobowych w budynkach przy ulicy Romantyczna 10, Romantyczna 12, Fantastyczna 11

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”

ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin
ogłasza

przetarg nieograniczony na wykonanie wymiany dźwigów osobowych w budynkach




przy ulicy:
  • Romantyczna 10
  • Romantyczna 12
  • Fantastyczna 11
w osiedlu Skarpa.

Miejsce składania ofert

  • Spółdzielnia Mieszkaniowa Czuby, ul. Watykańska 6, pokój nr 18

Termin składania ofert 

  • do dnia 14.07.2022 r. do godziny 11.00

Otwarcie ofert 

  • Siedziba Administracji osiedla Skarpa przy ul. Przytulnej 4 w dniu 14.07.2022 r. o godzinie 13.00
Wymagane wadium – termin i sposób wniesienia określa SIWZ

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać ( po okazaniu dowodu przelewu) w siedzibie Administracji osiedla Skarpa przy ul. Przytulnej 4 w godz. 7.00 – 13.00

Cena specyfikacji 50 zł – płatność przelewem (przed odbiorem SIWZ) na konto Spółdzielni nr 22 1020 3176 0000 5302 0011 1120 .

Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie Administracji osiedla Skarpa w godz. 7.00 – 13.00, tel. 81 463-70-23
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


I. Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czuby”, ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin.

II. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.

III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:

    Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Romantycznej 10 kl. II
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Romantycznej 12 kl. I
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Fantastycznej 11 kl. II

IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: – do dnia 30.09.2022 r.
Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi harmonogram wykonania robót w uzgodnieniu z Administracją os Skarpa.

V. Wymagane gwarancje
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty wynosi minimum 60 miesięcy.

VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

    Oferty należy składać w Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”, 20-538 Lublin, ul. Watykańska 6, pokój nr 18.
    Termin składania ofert – do dnia 14.07.2022 r. do godz. 11.00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Czuby”.
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Administracji os. Skarpa przy ul. Przytulnej 4 w Lublinie w dniu 14.07.2022 r. o godzinie 13.00

VII. Termin związania ofertą
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.`

VIII. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z oferentami
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:

    Grażyna Bogan tel. 81 463-70-23
    Paweł Chudzik tel. 81 463-70-23

IX. Projekt umowy
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. nr 7) stanowiący jej integralną część. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.

X. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy
Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości 5% wartości oferty. Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie w § 14 pkt.1.

XI. Wymagania dotyczące wadium

    Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN dla całości robót
    1.1. Wadium winno być wnoszone w PLN , które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni
    nr 22102031760000530200111120, na dzień przed terminem otwarcia ofert.
    1.2. Wadium wniesione w PLN zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym).
    1.3. Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent.
    1.4. Oferentowi, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy.
    1.5. Oferent , którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
    – odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
    – zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta,
    – oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
    – odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

XII. Opis sposobu przygotowania ofert

    Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
    Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
    Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta – zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
    W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela (przedstawicieli) oferenta, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
    Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
    Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
    Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.
    Koperta powinna być zaadresowana na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa ‘Czuby” 20-538 Lublin ul. Watykańska 6,
    a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana:
    OFERTA – Wymiana dźwigów osobowych w budynkach w osiedlu Skarpa
    -Nie otwierać przed przetargiem.

XIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do SIWZ kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, niezbędne do jego wykonania, między innymi:
– koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
– badania i pomiary w czasie wykonywania, jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.

XIV. Informacje o oświadczeniach, dokumentach i załącznikach, jakie ma zawierać oferta dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu i ważności oferty

    Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
    1.1. Formularz oferty – zał. nr 1.
    1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym – zał. nr 2.
    1.3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego – zał. nr 3.
    1.4. Oświadczenie oferenta o zastosowaniu materiałów spełniających warunki techniczne Zamawiającego posiadających atesty lub aprobaty techniczne – zał. nr 4.
    1.5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa – zał. nr 5.
    1.6. Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach – zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości przewyższającej dwukrotnie wielkość zamówienia.
    1.7. Aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie w CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG/
    1.8. Aktualne zaświadczenie /do sześciu miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
    1.9. Aktualne zaświadczenie /do sześciu miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
    1.10. Dowód wpłaty wadium.
    1.11. Oferta cenowa.

XV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
cena oferty – 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:
najniższa cena/cena oferty badanej x 100=…………… pkt
Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

XVI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest:

    złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
    wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o przetargu

XVII. Unieważnienie przetargu
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.