Dzisiaj jest: 29.3.2024, imieniny: Marka, Wiktoryny, Zenona

Wykonanie naprawy dachu z uzupełnieniem docieplenia

Dodano: 2 lata temu Czytane: 115

Spółdzielnia Mieszkaniowa CHEMIK w Policach ogłasza przetarg na wykonanie naprawy dachu wraz z uzupełnieniem docieplenia w przestrzeni między stropowej po akcji gaśniczej dachu budynku

Spółdzielnia Mieszkaniowa „CHEMIK” z siedzibą w Policach

przy ulicy Roweckiego 42

zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty na wykonanie naprawy dachu

wraz z uzupełnieniem docieplenia w przestrzeni między stropowej
po akcji gaśniczej dachu budynku przy ul. 1 Maja 9-13 w Policach

 

Zakres robót będzie obejmować

  • Usunięcie wraz z utylizacją pozostałego docieplenia w przestrzeni między stropowej nad lokalami nr 9 oraz 10 przy ul. 1 Maja 9 w Policach (powierzchnia około 100 m2).
  • Uzupełnienie docieplenia przestrzeni między stropowej wełną mineralną o grubości 150 mm, współczynniku przewodzenia ciepła (?) 0.033 W/mK oraz klasie reakcji na ogień A1 (powierzchnia około 150 m2)
  • Odtworzenie stropu w dachu poprzez wykonanie szalunków wykonanie zbrojenia oraz betonowanie siedmiu otworów o powierzchni 3,5 m2 każdy.
  • Położenie jednowarstwowej papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia o parametrach nie gorszych jak:
    • minimalna grubość 5,2 mm,
    • włóknina poliestrowa mocno rozciągliwa 250g/m2,
    • odporność na spływanie w podwyższonej temp.  100 °C
    • giętkość w niskiej temperaturze  -20 °C
    • wodoszczelność  10kPa
  • krycie papą zabetonowanych otworów z niezbędnym zakładem oraz marginesem, aby zapewnić szczelność połaci.
  • Przedstawienie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych potwierdzających wbudowanie materiałów o wymaganych właściwościach technicznych.
  • Wykonanie dokumentacji zdjęciowej prowadzonych prac zanikających.
  • Sprzątanie po wykonanych pracach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 519 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 21 z późn. zm). Na Wykonawcy spoczywają obowiązki w zakresie gospodarowania odpadami wynikającymi z w/w ustaw.
Termin wykonania do 19 sierpnia 2022 roku, gwarancja 60 miesięcy.
Wymagana opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 500 000,00 zł

Oferta powinna zawierać

  • Formularz oferty
  • Kserokopie opłaconej polisy ubezpieczeniowej
Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z opisem „Naprawa dachu w budynku przy ul. 1 Maja 9-13 w Policach” w sekretariacie Spółdzielni do dnia 15 lipca 2022 roku do godziny 15°° w sekretariacie Spółdzielni, za pośrednictwem poczty bądź mailowo. W przypadku mailowego złożenia oferty proszę o zaszyfrowanie wiadomości oraz przesłanie hasła do otwarcia pliku po godzinie 15°° 15 lipca 2022 roku.

Zastrzegamy sobie prawo do odwołania postępowania bez podania przyczyn.
Osoba do kontaktu: Łukasz Treder telefon – 607 451 200, 91 42 44 541

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.