Gmina - Miasto Płock
pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock
w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku
w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku
ponownie ogłasza wybór oferty na wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 5
w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Misjonarskiej 16 w Płocku
Lokal przeznaczony będzie do ponownego zasiedlenia.
- Termin realizacji: 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
- Okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z załączonymi do ogłoszenia przedmiarami robót i zakresem robót,
- dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty,
- stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
Warunki udziału
- Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym – Zał. 1.
- Załączenie kopii aktualnych dokumentów kierownika robót budowlanych (uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków w przypadku przystąpienia do robót.
- Przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót i zapoznanie się z przedmiarami – Zał. 2-1, wraz ze złożeniem oświadczeń o wykonaniu tych czynności – Zał. 2.
- Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO – Zał. 3.
Złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy minimum 2 osób na stanowiskach związanych z wykonywaniem robót budowlanych - Zał 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy.
Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych polegających na remoncie lokali mieszkalnych. Oświadczenie winno dotyczyć co najmniej 5 robót wykonanych terminowo i powinno zawierać informację o: zakresie branżowym remontu, wartościach brutto robót; terminie wykonania, adresie realizacji; danych Zamawiającego. Informacja nie może dotyczyć robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych – Zał. 5
Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG).
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi zawierać:
Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych polegających na remoncie lokali mieszkalnych. Oświadczenie winno dotyczyć co najmniej 5 robót wykonanych terminowo i powinno zawierać informację o: zakresie branżowym remontu, wartościach brutto robót; terminie wykonania, adresie realizacji; danych Zamawiającego. Informacja nie może dotyczyć robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych – Zał. 5
Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG).
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi zawierać:
- oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,
- oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,
- wskazywać Wykonawcę – pełnomocnika (lidera),
- zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Kryteria wyboru oferty
Kryteria wyboru oferty
- Cena - 100%
Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 11.10.2022 r. do godz. 10:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Oferta na wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Misjonarskiej 16 w Płocku. Lokal przeznaczony do ponownego zasiedlenia. Nie otwierać przed dniem 11.10.2022 r. godz. 10:15.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2022 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 11.10.2022 r. do godz. 10:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Oferta na wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Misjonarskiej 16 w Płocku. Lokal przeznaczony do ponownego zasiedlenia. Nie otwierać przed dniem 11.10.2022 r. godz. 10:15.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2022 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny