Gmina - Miasto Płock
pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock
w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku
w imieniu i na rzecz której działa Inwestor Zastępczy
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej – TBS sp. z o. o.
ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku
ponownie ogłasza wybór oferty na wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 16
w budynku mieszkalnym wielorodzinnym
położonym przy ul. Kwiatka 59 w Płocku
Lokal przeznaczony będzie do ponownego zasiedlenia.
- Termin realizacji: 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
- Okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z załączonymi do ogłoszenia przedmiarami robót i zakresem robót,
- dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty,
- stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie.
Warunki udziału
- Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym – Zał. 1.
- Załączenie kopii aktualnych dokumentów kierownika robót budowlanych (uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z oświadczeniem o przyjęciu obowiązków w przypadku przystąpienia do robót.
- Przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót i zapoznanie się z przedmiarami – Zał. 2-1, wraz ze złożeniem oświadczeń o wykonaniu tych czynności – Zał. 2.
- Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO – Zał. 3.
- Złożenia oświadczenia o zatrudnieniu przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy minimum 2 osób na stanowiskach związanych z wykonywaniem robót budowlanych - Zał 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie stosunku pracy.
- Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót budowlanych polegających na remoncie lokali mieszkalnych. Oświadczenie winno dotyczyć co najmniej 5 robót wykonanych terminowo i powinno zawierać informację o: zakresie branżowym remontu, wartościach brutto robót; terminie wykonania, adresie realizacji; danych Zamawiającego. Informacja nie może dotyczyć robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych – Zał. 5.
- Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG).
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo musi zawierać:
Pełnomocnictwo musi zawierać:
- oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,
- oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,
- wskazywać Wykonawcę – pełnomocnika (lidera),
- zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Kryteria wyboru oferty
Kryteria wyboru oferty
- Cena - 100%
Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.
Miejsce i termin składania ofert
Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii – pokój nr 8, nie później niż do dnia 11.10.2022 r. do godz. 10:00.
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: „Oferta na wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 16 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Kwiatka 59 w Płocku. Lokal przeznaczony do ponownego zasiedlenia. Nie otwierać przed dniem 11.10.2022 r. godz. 10:15.”
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Miejsce i termin otwarcia ofert
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.10.2022 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 22 w budynku przy ul. Sienkiewicza 13A w Płocku.
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno–Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy, który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych – okres karencji określa się na 6 miesięcy od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.