OGŁOSZENIE
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Bacieczki” w Białymstoku organizuje przetarg nieograniczony na wykonanie remontu rozdzielnic elektrycznych TG w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Białymstoku
- przy ul. Swobodnej 28 (2 szt.),
- Swobodnej 30 (2 szt.),
- Swobodnej 32 (1 szt.),
- Swobodnej 12 (1 szt.),
- Swobodnej 14 (2 szt.),
- Swobodnej 16 (1 szt.),
- Swobodnej 18 (2 szt.),
- Szerokiej 6 (1 szt.),
- Szerokiej 8 (2 szt.),
- Szerokiej 10 (1 szt.),
- Szczegółowe dane dotyczące zamówienia znajdują się w załączonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Oferty w zamkniętych kopertach należy składać w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej „Bacieczki” ul. Swobodna 25, 15-756 Białystok do dnia do dnia 18.06.2025 r. do godziny 14.00 z dopiskiem ‘Remont rozdzielnic’ i nazwą oferenta.
- Oferty dostarczone jako otwarte nie będą rozpatrywane.
- Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od otwarcia ofert.
- Spółdzielnia Mieszkaniowa „Bacieczki” zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
- O rozstrzygnięciu przetargu oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Kryterium wyboru oferty: 100% wartość brutto (określona w formularzu nr 1)
Do oferty należy dołączyć:
- Dane dotyczące wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz wartość netto i brutto zamówienia łącznie dla całego zakresu robót – zgodnie z treścią Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1.
- Dokumenty uwiarygadniające sytuację ekonomiczną oferenta tj.:
1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Aktualną informację z właściwego rejestru KRS lub CEIDG.
4. Informację o zrealizowanych podobnych pracach w ostatnich 5 latach.
5. Referencje zleceniodawców o zrealizowanych podobnych pracach w ostatnich 5 latach.
6. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i uprawnienia, nie ogłoszono upadłości firmy, nie wszczęto wobec firmy postępowania likwidacyjnego nie podlega wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2.
7. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy.
8. Termin realizacji zamówienia zgodnie z harmonogramem określonym w umowie, nie później niż do 30.09.2025 r.
9. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z miejscem prowadzenia prac remontowych, zakresem prac, projektem umowy i odbył wizję lokalną terenu – Załącznik nr 3.
10. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
11. DTR, karty katalogowe, aprobatę techniczną
12. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 11.250,00 zł na rachunek bankowy:
2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Aktualną informację z właściwego rejestru KRS lub CEIDG.
4. Informację o zrealizowanych podobnych pracach w ostatnich 5 latach.
5. Referencje zleceniodawców o zrealizowanych podobnych pracach w ostatnich 5 latach.
6. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i uprawnienia, nie ogłoszono upadłości firmy, nie wszczęto wobec firmy postępowania likwidacyjnego nie podlega wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2.
7. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy.
8. Termin realizacji zamówienia zgodnie z harmonogramem określonym w umowie, nie później niż do 30.09.2025 r.
9. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z miejscem prowadzenia prac remontowych, zakresem prac, projektem umowy i odbył wizję lokalną terenu – Załącznik nr 3.
10. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
11. DTR, karty katalogowe, aprobatę techniczną
12. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 11.250,00 zł na rachunek bankowy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Bacieczki” w Białymstoku
PKO BP S.A. I O/Białystok 29 1020 1332 0000 1802 0036 0800
do dnia 18.06.2025 r. do godziny 14.00.
PKO BP S.A. I O/Białystok 29 1020 1332 0000 1802 0036 0800
do dnia 18.06.2025 r. do godziny 14.00.
Wadium zostanie zwrócone po rozstrzygnięciu przetargu, jeśli oferta nie zostanie przyjęta lub zostanie zatrzymana i przepada jeżeli oferent wygrał przetarg i w przeciągu 2-ch tygodni od daty rozstrzygnięcia przetargu odstąpił od zawarcia umowy. Z dokumentacją techniczną budynków oraz zasięgnąć informację w sprawie przedmiotu przetargu można w siedzibie spółdzielni pok. 4 lub 7 tel. 856748905 lub 856536840
TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – do dnia 30.09.2025 r.