Dzisiaj jest: 25.4.2024, imieniny: Jarosława, Marka, Wiki

Kąty Wrocławskie Dostawa wraz z instalacją systemu fotowoltaicznego

Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy
Dostawa wraz z instalacją systemu fotowoltaicznego na obiekcie oczyszczalni ścieków w miejscowości Jurczyce, gm. Kąty Wrocławskie

Kody CPV: 09331000-8 (Baterie słoneczne),09331200-0 (Słoneczne moduły fotoelektryczne),09332000-5 (Instalacje słoneczne),31214500-4 (Elektryczne tablice rozdzielcze),45300000-0 (Roboty instalacyjne w budynkach),45311200-2 (Roboty w zakresie instalacji elektrycznych),71320000-7 (Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania)

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 06/10/2021 06:20:29
Nr 2021/BZP 00077933

Najważniejsze Informacje o przetargu

Przedmiot Zamówienia

Rodzaj Zamawiającego

Rodzaj Ogłoszenia

Termin Składania

Nr Ogłoszenia

Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Ogłoszenie o Zamówieniu

06/21/2021 08:00:00

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077933/01 z dnia 06/10/2021 06:20:29

Zamawiający

Zamawiający

Województwo

Miasto

Ulica

Nr telefonu

Adres e-mail

Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

55-080 Kąty Wrocławskie

1 MAJA 26B
-

a.sobierajska@zgk-katy.pl

Szczegóły

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją systemu fotowoltaicznego na obiekcie oczyszczalni ścieków w miejscowości Jurczyce, gm. Kąty Wrocławskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932195516

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 MAJA 26B

1.5.2.) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-080

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 13 242

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.sobierajska@zgk-katy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-katy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z instalacją systemu fotowoltaicznego na obiekcie oczyszczalni ścieków w miejscowości Jurczyce, gm. Kąty Wrocławskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c103037-becf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/461177

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się poprzez stronę internetową: https://platformazakupowa.pl/transakcja/461177
2. Link do postępowania dostępny jest na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/461177
3. Zamawiający w zakresie pytań:
- technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
- merytorycznych wyznaczył osoby, uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami tj.: Mariusz Baran - pytania merytoryczne
Anna Sobierajska - sprawy proceduralne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostępny na stronie internetowej https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
2.Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie internetowej https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.Przykładowa instrukcja składania oferty w przetargu nieograniczonym jest dostępna na stronie internetowej: https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/461177

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora
Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kątach Wrocławskich, ul. 1-go Maja 26B, Kąty Wrocławskie, tel.: 71 / 316 61 67
II. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych
1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w sprawach przetwarzania danych osobowych i realizacji państwa praw jest możliwy pod adresem poczty elektronicznej inspektor@zgk-katy.pl, tel.: 71 316 61 67 lub listownie na adres placówki. .
III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), a także innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy oraz ochrony danych osobowych, w szczególności na podstawie przepisów:
Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019,. ze zm.)/Pzp/, oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy;
Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164).
IV. Okres przechowywania danych
Dane osobowe przechowywane będą przez okres, o którym mowa w art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentacja jest archiwizowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora (jednolitym rzeczowym wykazem akt) oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): NIE DOTYCZY

SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK/DKŚ/TP/01/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wraz z instalacją systemu fotowoltaicznego o mocy 49,95 kW na obiekcie Zamawiającego tj. oczyszczalni ścieków w miejscowości Jurczyce gm. Kąty Wrocławskie.
Zadanie obejmuje również sporządzenie dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej oraz wykonanie ekspertyzy technicznej niniejszego obiektu. Przedmiot zamówienia obejmuje urządzenia fabrycznie nowe i nieużywane. Instalacja fotowoltaiczna winna być wykonana zgodnie
z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w art. 7a ustawy Prawo energetyczne.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331000-8 - Baterie słoneczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zastosuje punktowe wagi kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w dokumentach zamówienia.
2. Zamawiający określa n/w warunki udziału w postępowaniu:
1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
2) zdolność techniczna lub zawodowa

Ad. 1) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną OC minimum 1 500 000 zł

Ad.2) Zdolność techniczna lub zawodowa
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz dwóch dostaw wraz instalacją paneli fotowoltaicznych o mocy min. 49 kW każda, o wartości co najmniej 150 000 tys. brutto każdej z podaniem ich wartości, rodzaju, dat wykonania zakończenia oraz miejsca i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Informacje należy podać w załączniku do SWZ;
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do sporządzenia projektu wykonawczego instalacji fotowoltaicznej, o min. 2 letnim doświadczeniu. Informacje należy podać w załączniku do SWZ;
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą z odpowiednimi uprawnieniami do wykonania ekspertyzy technicznej wraz z obliczeniami potwierdzające możliwość instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy min.
49 kW na obiekcie Zamawiającego. Informacje należy podać w załączniku do SWZ;
d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz punktów serwisowych zapewniających na terytorium Polski serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny na oferowaną dostawę wraz z instalacją fotowoltaiczną (moduły fotowoltaiczne i inwertery). Informacje należy podać w załączniku do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zestawienia oferowanych urządzeń zawierające w szczególności wskazanie nazwy producenta, rodzaju i mocy zainstalowanych źródeł oraz parametrów instalacji fotowoltaicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi w/w, tj.:
a) certyfikaty potwierdzające zgodność modułów fotowoltaicznych z normami PN-EN 61215:2017, PN-EN 61730-1:2018 ( lub równoważnymi ) ;
b) karty katalogowe modułów i inwerterów fotowoltaicznych podpisane przez przedstawicieli producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim, obejmujące informacje potwierdzające spełnienie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia .

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień składania, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe są składane na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia;
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności;
b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności;
c) oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału
w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
b) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw w zakresie instalacji fotowoltaicznych
b) wykaz osób z odpowiednimi uprawnieniami
c) wykaz punktów serwisowych zapewniających na terytorium Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wykonanej instalacji fotowoltaicznej (moduły fotowoltaiczne i inwertery).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zestawienia oferowanych urządzeń zawierające w szczególności wskazanie nazwy producenta, rodzaju i mocy zainstalowanych źródeł oraz parametrów instalacji fotowoltaicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi w/w, tj.:
a) certyfikaty potwierdzające zgodność modułów fotowoltaicznych z normami PN-EN 61215:2017, PN-EN 61730-1:2018 ( lub równoważnymi ) ;
b) karty katalogowe modułów i inwerterów fotowoltaicznych podpisane przez przedstawicieli producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim, obejmujące informacje potwierdzające spełnienie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zestawienia oferowanych urządzeń zawierające w szczególności wskazanie nazwy producenta, rodzaju i mocy zainstalowanych źródeł oraz parametrów instalacji fotowoltaicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi w/w, tj.:
a) certyfikaty potwierdzające zgodność modułów fotowoltaicznych z normami PN-EN 61215:2017, PN-EN 61730-1:2018 ( lub równoważnymi ) ;
b) karty katalogowe modułów i inwerterów fotowoltaicznych podpisane przez przedstawicieli producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim, obejmujące informacje potwierdzające spełnienie przez te urządzenia parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia .

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

NIE DOTYCZY

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
2. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, złożyli kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe zmiany zawarte są w SWZ- Załącznik wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII - PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/transakcja/461177

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20


W przypadku zainteresowania ogłoszeniem o przetargu zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.

Kliknij w ten link, jeśli interesują Cię ogłoszenia Kąty Wrocławskie przetargi na Dostawy

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.