Spółdzielnia Mieszkaniowa „Śródmieście” w Gliwicach,
ul. Jasnogórska 9
ogłasza
przetarg na roboty remontowo-budowlane o wartości powyżej 40 000zł netto w 2020r. w następujących grupach robót:
ul. Jasnogórska 9
ogłasza
przetarg na roboty remontowo-budowlane o wartości powyżej 40 000zł netto w 2020r. w następujących grupach robót:
- ogólnobudowlane (malarskie, tynkarskie itp.)
- ocieplenia elewacji i stropodachów
- instalacyjne ( wod.-kan., c.o., gaz.)
- instalacyjne ( elektryczne i odgromowe )
- blacharsko – dekarskie oraz konserwacja dachów papowych – w przeliczeniu na 1m2 dachu
- remonty nawierzchni asfaltowych i brukowych- w przeliczeniu na 1m2 nawierzchni
- montaż podnośników dla osób niepełnosprawnych
Przetarg zostanie przeprowadzony w 2 etapach:
- I etap – składanie ofert ogólnych (w zakresie określonym w punkcie 1)
- II etap – składanie szczegółowych kosztorysów ofertowych przez firmy zakwalifikowane do II etapu.
Zakres przetargu będzie obejmować grupy robót budowlano-instalacyjnych, przewidywanych do wykonania w całym 2020 roku w poszczególnych branżach.
Warunkiem przystąpienia do I etapu przetargu jest przedłożenie następujących danych (w podanej kolejności):
- składniki cenotwórcze ( R, Ko, Kz, Z, inne )
- warunki płatności
- warunki i okres gwarancji na wykonane prace
- ogólne informacje o firmie oraz ilości zatrudnionych pracowników i ich kwalifikacjach zawodowych (kserokopie uprawnień do prowadzenia i nadzorowania robót oraz przynależności do Izby Budowlane)
- wyciąg z aktu rejestracji firmy
- oświadczenie o posiadaniu niezbędnych śr. finansowych na przyjęte do realizacji prace
- zaświadczenie o uregulowaniu zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego
- referencje potwierdzające doświadczenie zawodowe w danej branży oraz wykaz ważniejszych zrealizowanych prac
- polisa ubezpieczeniowa
Oferty ogólne należy składać w zamkniętej, opisanej i opieczętowanej kopercie w sekretariacie Spółdzielni ( pok. 110, I piętro ) w terminie do dnia 10.02.2020r. do godz. 1400.
Na kopercie należy umieścić adnotację: I ETAP – BRANŻA ………………………….
W przypadku składania ofert na kilka branż na kopercie należy wyraźnie wypunktować branże
O wynikach I etapu przetargu oraz szczegółach II etapu oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie w terminie do dnia 06.03.2020r.
Firmy zakwalifikowane przez Spółdzielnię do II etapu przetargu zobowiązane będą do:
Na kopercie należy umieścić adnotację: I ETAP – BRANŻA ………………………….
W przypadku składania ofert na kilka branż na kopercie należy wyraźnie wypunktować branże
O wynikach I etapu przetargu oraz szczegółach II etapu oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie w terminie do dnia 06.03.2020r.
Firmy zakwalifikowane przez Spółdzielnię do II etapu przetargu zobowiązane będą do:
- wykupienia w siedzibie Spółdzielni materiałów przetargowych do ofert szczegółowych w cenie 50, 00 zł + VAT / pakiet tematyczny (od dnia 06.03.2020r. – pokój nr 102, 103 w godz. 1000 – 1300 )
- wpłacenia wadium w kwocie 7 000,00zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100) do dnia 24.03.2020r. Nr konta – O. K. B. S. O/ Gliwice 33 8454 1079 2005 0000 5832 0004 (prosimy o xero przelewu)
Kosztorysy ofertowe szczegółowe należy składać w zamkniętych, opisanych i opieczętowanych kopertach (na każdą branżę osobno) w sekretariacie Spółdzielni ( pok. 110, I piętro) w terminie do dnia 24.03.2020r. do godz. 1400. Na kopertach umieścić adnotację: II ETAP – BRANŻA ……………..
O wynikach II etapu przetargu oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie w terminie do 28.04.2019r.
Zawarcie umowy będzie podstawą do zwrotu wadium firmie Wygrywającej przetarg.
Zwrot wadium oferentom, których oferty nie zostaną przyjęte, nastąpi po rozstrzygnięciu przetargu w terminie do 28.04.2020r.
Do udzielania dodatkowych informacji na temat przetargów uprawnieni są pracownicy Działu Technicznego tel. 231-34-56 wewn. 18, 19.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru wykonawcy, odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny lub ponownego ogłoszenia przetargu w przypadku braku rozstrzygnięcia powyższego.
Spółdzielnia nie zwraca kosztów związanych z udziałem w przetargu i przygotowaniem ofert.
Zamawiający w celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy może ustalić kwotę pieniężną zabezpieczenia, podlegającą wpłacie przez wyłonionego w przetargu Oferenta przed podpisaniem umowy lub ustalić inny sposób zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
W przypadku zawarcia umowy powyżej 100 000zł netto zamawiajacy okresli i pobierze kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości do 2% wartości netto tej umowy.
Spółdzielnia zaleca zainteresowanym przed wykonaniem kosztorysów ofertowych dokonanie wizji na obiektach w celu konfrontacji zakresu robót z przedmiarami.
W przypadku wątpliwości dot. zakresu robót ujętych w przedmiarach szczegółowych informacji udzielają :
- inspektor nadzoru robót budowlanych p. Jerzy Styczyński (tel. 231-34-56 wew. 12)
- inspektor nadzoru robót budowlanych p. Arkadiusz Lewandowski (tel. 231-34-56 wew. 40)
- inspektor nadzoru robót elektrycznych inż. Piotr Zawodny (tel. 231-34-56 wew. 12)
- inspektor nadzoru robót instalacyjnych inż. Kazimierz Heil (tel. 231-34-56 wew. 40)
Aby w pełni korzystać z możliwości serwisu
lub
zamów usługę dostarczania na Twojego maila informacji o aktualnych przetargach i informacji o udzielonych zamówieniach na podstawie wskazanych przez Ciebie słów kluczowych