Przetarg Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych wyrobów z włókniny i innych artykułów jednorazowego użytku
Bartoszyce
Przedmiot Zamówienia | Tryb Zamówienia | Rodzaj Ogłoszenia | Termin Składania | Nr Ogłoszenia |
---|---|---|---|---|
Ogłoszenie o Zamówieniu | 01/14/2021 00:00:00 | Ogłoszenie nr 776522-N-2020 z dnia 12/31/2020 13:35:29 |
Zamawiający | Województwo | Miasto | Ulica | Nr telefonu | Adres e-mail |
---|---|---|---|---|---|
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II | 11-200 Bartoszyce | Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11 | 89 675 23 05 | przetargi@szpital-bartoszyce.pl |
Ogłoszenie nr 776522-N-2020 z dnia 12/31/2020 13:35:29
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Nazwa projektu lub programu:
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
NAZWA I ADRES
Zamawiający: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
Regon: 30843600000000
ulica: Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Numer domu: 11
Numer mieszkania:
Kod pocztowy: 11-200
Miejscowość: Bartoszyce
Województwo: warmińsko-mazurskie
Państwo: Polska
Numer telefonu: 89 675 23 05
e-mail: przetargi@szpital-bartoszyce.pl
Fax: 897 642 625
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-bartoszyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Tak
https://platformazakupowa.pl/transakcja/411599
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać
Elektronicznie
Tak
https://platformazakupowa.pl/transakcja/411599
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II, ul. Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych, wyrobów z włókniny i innych artykułów jednorazowego użytku.
Numer referencyjny:
22/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa towarów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z 59 zadań: Zadanie nr 01 Szpitalne wyroby papierowe Zadanie nr 02 materiały medyczne Zadanie nr 03 materiały medyczne Zadanie nr 04 Szpitalne wyroby papierowe Zadanie nr 05 Szpitalne wyroby papierowe II Zadanie nr 06 materiały medyczne Zadanie nr 07 Zestawy diagnostyczne Zadanie nr 08 Elektrody Zadanie nr 09 Jednorazowe wyroby papierowe Zadanie nr 10 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie nr 11 Jednorazowe wyroby papierowe Zadanie nr 12 Podkłady higieniczne celulozowo-foliowe Zadanie nr 13 Materiały medyczne Zadanie nr 14 Ubranie chirurgiczne Zadanie nr 15 Odzież medyczna Zadanie nr 16 Pościel z włókniny Zadanie nr 17 Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa Zadanie nr 18 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie nr 19 Odzież medyczna Zadanie nr 20 Ubranie chirurgiczne Zadanie nr 21 Prześcieradło w włókniny Zadanie nr 22 Maski chirurgiczne Zadanie nr 23 Opatrunki Zadanie nr 24 Zestawy opatrunkowe Zadanie nr 25 Sterylny zestaw do wkłucia centralnego Zadanie nr 26 Zestaw sterylny do zabiegów bariatrycznych. Zadanie nr 27 Serweta operacyjna do zabiegów na kończynie Zadanie nr 28 Serweta w kształcie worka Zadanie nr 29 Sterylna serweta z wycięciem U Zadanie nr 30 Zestaw do operacji uniwersalny Zadanie nr 31 Sterylny zestaw do artroskopii barku Zadanie nr 32 Sterylny zestaw do operacji kolana Zadanie nr 33 Zestaw do cięcia cesarskiego Zadanie nr 34 Sterylny zestaw do operacji biodra Zadanie nr 35 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie nr 36 Sterylne obłożenie do przezcewkowych zabiegów urologicznych Zadanie nr 37 Sterylna samoprzylepna kieszeń Zadanie nr 38 Sterylna serweta chirurgiczna Zadanie nr 39 Sterylna serweta chirurgiczna Zadanie nr 40 Sterylny fartuch chirurgiczny, Zadanie nr 41 Opatrunki Zadanie nr 42 Opatrunki Zadanie nr 43 Zestawy opatrunkowe Zadanie nr 44 Zestawy opatrunkowe Zadanie nr 45 Plastry Zadanie nr 46 Opatrunki Zadanie nr 47 Opatrunki Zadanie nr 48 Poduszeczka do czyszczenia elektrod Zadanie nr 49 Opatrunki Zadanie nr 50 Gaza medyczna Zadanie nr 51 Opatrunki Zadanie nr 52 Zestawy opatrunkowe Zadanie nr 53 Plastry Zadanie nr 54 Opatrunki przylepne Zadanie nr 55 Opatrunki przylepne Zadanie nr 56 Opatrunki przylepne Zadanie nr 57 Opatrunki przylepne Zadanie nr 58 Plastry Zadanie nr 59 Kompresy
II.5) Główny kod CPV
33141000-0
Dodatkowe kody CPV
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
0,00
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:
W miesiącach: 12
lub dniach:
lub data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków
zamawiający nie uszczegóławia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
zamawiający nie uszczegóławia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeśli złoży wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Nie (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Nie (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Nie (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Nie (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Nie (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Nie (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Nie (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załącznik 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Inne niezbędne dokumenty (np. pełnomocnictwa, zobowiązania).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
0
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony na zasadzie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu i odbywa się na podstawie pisemnej informacji; 2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie i na warunkach pozwalających dostosować treść umowy do nowych regulacji prawnych; 3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy (np. w wyniku przekształceń, przejęć); 4) nastąpiła zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 10; 5) w przypadku: wycofania towaru z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw towaru z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody na piśmie. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż dostawa produktu równoważnego odbędzie się po cenie nie wyższej niż cena produktu oferowanego. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu; 6) zmiany stawki podatku od towarów i usług dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia polegająca na tym, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wyliczona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, i obowiązywała będzie od dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług. 2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. 3. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienie siły wyższej lub wydłużenie okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem § 2 ust. 2. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym(jeżeli dotyczy)
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
01/14/2021 00:00:00
godzina:
09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
0
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
0
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 01
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szpitalne wyroby papierowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 02
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: materiały medyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 03
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: materiały medyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 04
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szpitalne wyroby papierowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 05
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szpitalne wyroby papierowe II
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33198000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 06
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: materiały medyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 07
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestawy diagnostyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 08
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Elektrody
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 09
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Jednorazowe wyroby papierowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33772000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 10 Nazwa: Zadanie nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 11 Nazwa: Zadanie nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Jednorazowe wyroby papierowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33772000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podkłady higieniczne celulozowo-foliowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 13 Nazwa: Zadanie nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Materiały medyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 14 Nazwa: Zadanie nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ubranie chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 15 Nazwa: Zadanie nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odzież medyczna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 16 Nazwa: Zadanie nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pościel z włókniny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 17 Nazwa: Zadanie nr 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 18 Nazwa: Zadanie nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 19 Nazwa: Zadanie nr 19
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odzież medyczna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 20 Nazwa: Zadanie nr 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ubranie chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33199000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 21 Nazwa: Zadanie nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Prześcieradło w włókniny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 22 Nazwa: Zadanie nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Maski chirurgiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 23 Nazwa: Zadanie nr 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 24 Nazwa: Zadanie nr 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestawy opatrunkowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 25 Nazwa: Zadanie nr 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylny zestaw do wkłucia centralnego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 26 Nazwa: Zadanie nr 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestaw sterylny do zabiegów bariatrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 27 Nazwa: Zadanie nr 27
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Serweta operacyjna do zabiegów na kończynie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 28 Nazwa: Zadanie nr 28
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Serweta w kształcie worka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 29 Nazwa: Zadanie nr 29
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylna serweta z wycięciem U
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 30 Nazwa: Zadanie nr 30
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestaw do operacji uniwersalny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 31 Nazwa: Zadanie nr 31
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylny zestaw do artroskopii barku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 32 Nazwa: Zadanie nr 32
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylny zestaw do operacji kolana
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 33 Nazwa: Zadanie nr 33
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestaw do cięcia cesarskiego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 34 Nazwa: Zadanie nr 34
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylny zestaw do operacji biodra
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 35 Nazwa: Zadanie nr 35
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 36 Nazwa: Zadanie nr 36
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylne obłożenie do przezcewkowych zabiegów urologicznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 37 Nazwa: Zadanie nr 37
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylna samoprzylepna kieszeń
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 38 Nazwa: Zadanie nr 38
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylna serweta chirurgiczna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 39 Nazwa: Zadanie nr 39
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylna serweta chirurgiczna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 40 Nazwa: Zadanie nr 40
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sterylny fartuch chirurgiczny,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 41 Nazwa: Zadanie nr 41
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 42 Nazwa: Zadanie nr 42
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 43 Nazwa: Zadanie nr 43
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestawy opatrunkowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 44 Nazwa: Zadanie nr 44
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestawy opatrunkowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 45 Nazwa: Zadanie nr 45
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Plastry
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 46 Nazwa: Zadanie nr 46
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 47 Nazwa: Zadanie nr 47
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 48 Nazwa: Zadanie nr 48
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Poduszeczka do czyszczenia elektrod
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 49 Nazwa: Zadanie nr 49
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 50 Nazwa: Zadanie nr 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Gaza medyczna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141114-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 51 Nazwa: Zadanie nr 51
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 52 Nazwa: Zadanie nr 52
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zestawy opatrunkowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 53 Nazwa: Zadanie nr 53
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Plastry
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 54 Nazwa: Zadanie nr 54
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki przylepne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 55 Nazwa: Zadanie nr 55
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki przylepne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 56 Nazwa: Zadanie nr 56
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki przylepne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 57 Nazwa: Zadanie nr 57
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opatrunki przylepne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141111-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 58 Nazwa: Zadanie nr 58
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Plastry
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141112-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 59 Nazwa: Zadanie nr 59
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kompresy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141119-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin rozpatrzenia reklamacji | 10,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności | 15,00 |
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena (PLN) | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.