Dzisiaj jest: 26.4.2024, imieniny: Marii, Marzeny, Ryszarda

Gliwice Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi
4WOG-1200.2712.2.2021 Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice - w podziale na 8 części

Kody CPV: 50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących),50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących),50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących),50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących),50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących),50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących),50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących),50730000-1 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących)

Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 02/26/2021 13:41:16
Nr 2021/BZP 00011408

Najważniejsze Informacje o przetargu

Przedmiot Zamówienia

Rodzaj Zamawiającego

Rodzaj Ogłoszenia

Termin Składania

Nr Ogłoszenia

Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Ogłoszenie o Zamówieniu

03/08/2021 06:30:00

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011408/01 z dnia 02/26/2021 13:41:16

Zamawiający

Zamawiający

Województwo

Miasto

Ulica

Nr telefonu

Adres e-mail

4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

44-121 Gliwice

ul. Generała Władysława Andersa 47
-

4wog.kancelaria@ron.mil.pl

Szczegóły

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
4WOG-1200.2712.2.2021 Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice - w podziale na 8 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240763798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Władysława Andersa 47

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-121

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II - INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4WOG-1200.2712.2.2021 Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji w obiektach wojskowych administrowanych przez 4 WOG Gliwice - w podziale na 8 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92b89f9f-7828-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001849/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Przegląd, konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, urządzeń chłodniczych oraz klimatyzatorów na 2021 rok w kompleksach wojskowych administrowanych przez 4 WOG

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie pytania, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywał elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.4. Oferta, oświadczenia dołączone do oferty, podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty i oświadczenia mają formę lub postać elektroniczną i opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców określone zostały w "OBWIESZCZENIU PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych".Więcej informacji zawartych jest w Rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:. 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238;. Platforma zakupowa Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-441 Poznań. b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *;c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG-1200.2712.2.2021 prowadzonym w trybie podstawowym;d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;Więcej informacji zawartych jest w Rozdziale XXII SWZ.

SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4WOG-1200.2712.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 - Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w obiektach wojskowych administrowanych przez SOI Gliwice w 2021 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 2 - Przegląd i konserwacja klimatyzatorów oraz urządzeń wentylacji mechanicznej w kompleksie wojskowym w Bytomiu, Radzionkowie i Toszku administrowanych przez SOI Bytom w 2021 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 3 - Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji w kompleksach administrowanych przez SOI Lubliniec w 2021 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 4 - Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych znajdujących się w zasobach SOI Tarnowskie Góry w 2021 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 5 - Przegląd, konserwacja i naprawa urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w kompleksach administrowanych przez SOI Katowice w 2021 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 6 - Wykonanie konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów znajdujących się w SOI Krapkowice w 2021 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 7 - Świadczenie usług konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksach wojskowych w zasobach SOI Opole w 2021 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 8 - Wykonanie usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w kompleksach wojskowych znajdujących się w zasobach SOI Bielsko-Biała w 2021 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki, które stanowią integralną część SWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia):- projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 3 do SWZ), - opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5, 7, 7a, 9, 9a, 11, 11a, 13, 15, 15a, 17, 19 do SWZ), - Formularz cenowy (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ).3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - 8 części. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia osób (przez Wykonawcę i Podwykonawców) co najmniej na okres realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zamówienia, czyli czynności konserwacji i przeglądów wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg nie dotyczy m.in. osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, dostawców materiałów, usług transportowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisane są w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ wraz z zawartymi oświadczeniami.2. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.Uwaga:W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Formularz cenowy odpowiednio dla danej części (załącznik nr 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18 do SWZ) - podpisany przez Wykonawcę lub pełnomocnika. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji. Brak podania wymaganych danych lub brak załączenia do oferty podpisanego formularza, będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;4. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy.Pełnomocnictwo do złożenia oferty oraz dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale V musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Zgodnie z przepisem art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego, pełnomocnictwo do dokonania czynności prawnej - złożenia oferty, która na mocy przepisu ustawy musi być sporządzona, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, powinno być udzielone w tej samej formie. W takim przypadku pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp., a pełnomocnictwo powinno zostać przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.2. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp., a pełnomocnictwo powinno zostać przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz w sytuacjach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII - PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-08 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-06


W przypadku zainteresowania ogłoszeniem o przetargu zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.

Kliknij w ten link, jeśli interesują Cię ogłoszenia Gliwice przetargi na Usługi

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.