Dzisiaj jest: 19.5.2024, imieniny: Celestyny, Iwony, Piotra

Katowice Wykonanie instalacji osuszania powietrza


Przetargi na maila

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach

Przetarg Wykonanie instalacji osuszania powietrza wraz z przeróbką ciepła technologicznego oraz wykonanie dokumentacji projektowej wraz z montażem klimatyzacji w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul Raciborskiej 50

Najważniejsze Informacje

Przedmiot Zamówienia

Tryb Zamówienia

Rodzaj Ogłoszenia

Termin Składania

Nr Ogłoszenia

Ogłoszenie o Zamówieniu

2020-10-15

Ogłoszenie nr 590758-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Zamawiający

Zamawiający

Województwo

Miasto

Ulica

Nr telefonu

Adres e-mail

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach

40-074 Katowice

ul. Raciborska 37

32 758 77 01

asp@asp.katowice.pl

Szczegóły

Ogłoszenie nr 590758-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

Nazwa projektu lub programu:

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %):


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie

przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:


NAZWA I ADRES

Zamawiający: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach

Regon: 27762086000000

ulica: ul. Raciborska

Numer domu: 37

Numer mieszkania:

Kod pocztowy: 40-074

Miejscowość: Katowice

Województwo: śląskie

Państwo: Polska

Numer telefonu: 32 758 77 01

e-mail: asp@asp.katowice.pl

Fax: 32 758 77 01

Adres strony internetowej (URL): http://bip.asp.katowice.pl/artykuly/393/postepowania-pow-30-000-euro

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:


RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Inny (proszę określić):

Publiczna szkoła wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem(URL):

Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Tak

http://bip.asp.katowice.pl; https://e-ProPublico.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać

Elektronicznie

Tak

https://e-ProPublico.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Tak

Inny sposób:

w formie pisemnej na adres ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice, Dział Administracyjny

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Wykonanie instalacji osuszania powietrza wraz z przeróbką ciepła technologicznego oraz wykonanie dokumentacji projektowej wraz z montażem klimatyzacji w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 50

Numer referencyjny:

ASP-DA-ZP-04-2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie instalacji osuszania powietrza wraz z przeróbką ciepła technologicznego w pomieszczeniu archiwum oraz 2 magazynach książek znajdujących się w budynku przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach, a także wykonanie dokumentacji projektowej wraz z montażem klimatyzacji do 6 pokoi gościnnych znajdujących się w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 50. ZADANIE NR 1 obejmuje prace wymienione w pkt. A-B: A. Dostawa urządzeń i montaż instalacji osuszania powietrza oraz modernizacja instalacji ciepła technologicznego zasilającej szafy klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu archiwum i dwóch magazynach książek. B. Naprawa instalacji zimnej wody przed wodomierzem w stacji wymienników ciepła. ZADANIE NR 2: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz dostawa i montaż urządzeń i instalacji klimatyzacji w 6 pokojach gościnnych. W ramach zamówienia (w cenie ofertowej zadania nr 2) Wykonawca jest zobowiązany także zapewnić w okresie gwarancyjnym konserwację i serwis dostarczonych urządzeń zgodnie z częstotliwością i wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej i instrukcji tych urządzeń, w szczególności konserwacji klimatyzacji z wymianą filtrów, co najmniej 2x w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. I. ZAKRES I OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania z możliwością składania ofert na wszystkie zadania lub na jedno z opisanych niżej zadań. Zadania nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ZADANIE NR 1 obejmuje prace wymienione w pkt. A-B: A. Dostawa urządzeń i montaż instalacji osuszania powietrza oraz modernizacja instalacji ciepła technologicznego zasilającej szafy klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu archiwum i dwóch magazynach książek. B. Naprawa instalacji zimnej wody przed wodomierzem w stacji wymienników ciepła. W zakresie Zadania nr 1 Wykonawca winien wykonać prace zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją techniczno-kosztorysową, zwaną dalej dokumentacją opracowaną przez Projektanta mgr inż. Franciszka Budnego: Ad. A: Dostawa urządzeń i montaż instalacji osuszania powietrza oraz modernizacja instalacji ciepła technologicznego zasilającej szafy klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu archiwum i dwóch magazynach książek. ? "Instalacja osuszania powietrza w pomieszczeniu archiwum i magazynach książek w segmencie C w budynku Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach"- lipiec 2019 wraz z przedmiarem z dn. 09.03.2020r. ? "Instalacja ciepła technologicznego zasilającej szafy klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu archiwum i w magazynach książek segmentu C w budynku Akademii Sztuk Pięknych przy ul. Raciborskiej 50 w Katowicach" - lipiec 2019 wraz z przedmiarem dn. 09.03.2020r. Dokumentacja, o której mowa wyżej zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie prac określonych w lit. A i obejmuje: - Projekt wykonawczy ( część opisowa i rysunkowa), - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót ( Ogólna i Szczegółowa), - Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Przedmiar robót. Dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Ad. B: Naprawa instalacji zimnej wody przed wodomierzem w stacji wymienników ciepła. ? Przedmiar robót ,,Awaryjna naprawa instalacji wody zimnej przed wodomierzem w SWC przy ul. Raciborskiej 50" z dn. 30.05.2020r. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ZADANIE NR 2: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz dostawa i montaż urządzeń i instalacji klimatyzacji w 6 pokojach gościnnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy z dnia 04.09.2020r. W ramach zamówienia (w cenie ofertowej zadania nr 2) Wykonawca jest zobowiązany także zapewnić w okresie gwarancyjnym konserwację i serwis dostarczonych urządzeń zgodnie z częstotliwością i wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej i instrukcji tych urządzeń, w szczególności konserwacji klimatyzacji z wymianą filtrów, co najmniej 2x w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W ramach zamówienia (w cenie ofertowej zadania nr 1 i zadania nr 2) Wykonawca jest zobowiązany także: ? dostarczyć i zainstalować wszystkie niezbędne do wykonania prac zgodnie z projektem, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną materiały oraz urządzenia i osprzęt, ? wykonać prace zgodnie ze sztuką budowlaną oraz nadzorowania robót przez osoby posiadające wymagane prawem uprawnienia, ? wykonać prace, w tym przejścia, przewody itp. z wykorzystaniem istniejących szachtów instalacyjnych, w sposób zapewniający najmniejszą ingerencję w substancję budynku, a także estetykę wykonania i kolorystykę pomieszczenia, ? wykonać i dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót dokumentację powykonawczą wraz z dokumentacją techniczną i instrukcją zainstalowanych urządzeń. Dokumentacja winna być wykonana w języku polskim, ? zabezpieczenia miejsca oraz urządzeń /sprzętu/ materiałów znajdujących się w obszarze prac w sposób zapewniający ich ochronę przed zniszczeniem, czy uszkodzeniem, ? dokonać uruchomienia urządzeń/instalacji, regulacji, niezbędnych pomiarów, sporządzić protokół z wykonanych pomiarów, sprawdzeń i uruchomienia instalacji oraz sporządzenie protokołu, w szczególności z prób szczelności i pomiarów elektrycznych potwierdzającego możliwość bezpiecznej eksploatacji instalacji chłodniczej i dopuszczającej ją do użytkowania przez osobę z uprawnieniami elektrycznymi, ? dokonać prac naprawczych po prowadzonych pracach budowlanych, w tym napraw tynków, malowanie ścian itp., ? w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany je naprawić i doprowadzić do stanu poprzedniego, ? właściwie zabezpieczyć, oznakować i utrzymać w należytym porządku teren prowadzenia robót, ? zorganizować we własnym zakresie i na własny koszt zaplecze prowadzonych robót, ? uporządkować miejsca, w których były wykonywane prace w tym: wywóz gruzu, odpadów, opakowań, czyszczenie zabrudzonych powierzchni. Zamawiający wymaga, aby stosowane do wykonania robót materiały i urządzenia były pierwszej jakości, fabrycznie nowe, nie pochodziły z ekspozycji, były zgodne z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami, posiadały odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia. Wykonawca będzie zobowiązany także: - uzyskać uprzednią pisemną zgodę Zamawiającego na zawarcie umowy o roboty budowlane z podwykonawcą, ? w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców przedłożyć do rozliczenia oraz na każde żądanie Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dokonanie zapłaty za wykonane roboty na rzecz podwykonawców, Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu na wykonane prace i dostarczone urządzenia gwarancji i rękojmi, co najmniej na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV

45000000-7

Dodatkowe kody CPV

Kod CPV45311100-145311000-045315700-545310000-345330000-945331000-645331200-845331210-145331220-445314300-445316000-545312310-345332200-579930000-0

II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7 Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp

Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów w miesiącach:

lub dniach:

lub data rozpoczęcia:

lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe

Zamówienie powinno być wykonane odpowiednio: zadanie nr 1 - w ciągu 40 dni od udzielenia zamówienia, zadanie nr 2 - w ciągu 60 dni od udzielenia zamówienia.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków

Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli: W zakresie nr 1 wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował, co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu instalacji urządzeń wentylacyjnych oraz sanitarnych o wartości min. 50.000 zł brutto każda i potwierdzi ich należyte wykonanie dowodami. b) dysponuje, co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia ? z uprawnieniami: ? w specjalności instalacyjnej elektrycznej zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych typu "E" z pomiarami do 1 kV. ? do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne uprawnienia osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W zakresie zadania nr 2 wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji o wartości min. 40.000 zł brutto każda z nich i potwierdzi ich należyte wykonanie dowodami. b) dysponuje, co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia z uprawnieniami: - do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ?- w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającą świadectwo kwalifikacyjne zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych typu "E" z pomiarami do 1 kV, - do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Uprawnienia, o których mowa w tirecie pierwszym i trzecim winny być zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne uprawnienia osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Wykonawca może skierować do realizacji zamówienia więcej niż jedną osobę np. 3 osoby, gdzie jedna posiada opisane wyżej wymagane uprawnienia do projektowania, druga do kierowania, a trzecia w specjalności instalacyjnej elektrycznej. Wykonawca winien wskazać podstawę do dysponowania wskazanymi osobą/ami.

Nie

Informacje dodatkowe:

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających A. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej odpowiednio w zakresie: 1) Zadania Nr 1: WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia - gdzie Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami: ? w specjalności instalacyjnej elektrycznej zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych typu "E" z pomiarami do 1 kV. ? do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi być zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne uprawnienia osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Wykaz powinien również zawierać informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien być sporządzony według wzoru określonego Załącznika nr 4 do SIWZ. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy. 2) zadania nr 2 WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia - gdzie Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami: - do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ?- w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającą świadectwo kwalifikacyjne zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych typu "E" z pomiarami do 1 kV, - do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Uprawnienia, o których mowa w tirecie pierwszym i trzecim winny być zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne uprawnienia osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Wykaz powinien również zawierać informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien być sporządzony według wzoru określonego Załącznika nr 4 do SIWZ. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

Brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1): odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

A. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej odpowiednio w zakresie: 1) Zadania Nr 1: L.p. Dokumenty 1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji urządzeń wentylacyjnych oraz sanitarnych o wartości min. 50.000 zł brutto każda, wraz z podaniem rodzaju tych robót, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem DOWODÓW określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz robót powinien być sporządzony według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia - gdzie Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami: ? w specjalności instalacyjnej elektrycznej zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych typu "E" z pomiarami do 1 kV. ? do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi być zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne uprawnienia osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Wykaz powinien również zawierać informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien być sporządzony według wzoru określonego Załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy. 2) Zadania NR 2: L.p. Dokumenty 1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji o wartości min. 40.000 zł brutto każda z nich, wraz z podaniem rodzaju tych robót, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem DOWODÓW określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz robót powinien być sporządzony według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia - gdzie Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą z uprawnieniami: - do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ?- w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającą świadectwo kwalifikacyjne zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych typu "E" z pomiarami do 1 kV, - do kierowania robotami budowalnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Uprawnienia, o których mowa w tirecie pierwszym i trzecim winny być zgodne z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne uprawnienia osób których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Wykaz powinien również zawierać informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób powinien być sporządzony według wzoru określonego Załącznika nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) w zakresie zadania nr 1 - uproszczony Kosztorys ofertowy. b) w zakresie zadania nr 2 - Kalkulację kosztów - wg wzoru określonego w załączniku nr 1a do SIWZ do formularza ofertowego. Załączniki wymienione w lit. a) i b) stanowią część oferty i w trakcie postępowania nie podlegają uzupełnieniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów o ile na nich polega - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

IV.2.2) Kryteria

Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia40 60

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp(przetarg nieograniczony)

Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data:

godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ - odpowiednio do zadania nr 1 i zadania nr 2. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a także w przypadkach określonych w art. 15r USTAWY Z DNIA 2.03.2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. Zamawiający przewiduje zmianę osób, skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia, w uzasadnionych przypadkach na wniosek Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe - wskazane przez Wykonawcę osoby, kwalifikacji i uprawnień, co najmniej w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu w SIWZ. Z uwagi na przyjęte w ZADANIU NR 1 kryterium oceny ofert - termin realizacji zamówienia - termin realizacji wskazany przez Wykonawcę jest wiążący. Przedłużenie terminu wykonania umowy w zakresie zadania nr 1 może nastąpić wyłącznie z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy powstałych po udzieleniu zamówienia. W uzasadnionych przypadkach, takich jak: brak dostępności na rynku, zaprzestanie / wycofanie produkcji, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany urządzeń określonych w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zamiany na urządzenia, spełniające wymagania określone w SIWZ oraz o równoważnych parametrach, właściwościach i sposobie działania z zachowaniem zaoferowanych warunków gwarancyjnych. Równoważność winien wykazać Wykonawca.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym(jeżeli dotyczy)

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

2020-10-15

godzina:

10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski

IV.6.3) Termin związania ofertą

okres w dniach:

30

(od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Zamawiający nie przewiduje należytego wykonania umowy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 2Nazwa: Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z montażem klimatyzacji


W przypadku zainteresowania daną ofertą przetargową zalecany jest zawsze bezpośredni kontakt z Zamawiającym.


Kliknij w ten link, jeśli interesują Cię Katowice aktulane przetargi na Roboty budowlane

Strona pochodzi z serwisu www.e-przetargi.pl

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.