Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Usługi wywozu odpadów

Dodano: 7 lat temu Czytane: 344

Przetarg na usługi związane z odbiorem odpadów

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny12150664500000, ul. Rząska, ul. Krakowska  2 , 30-901   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel.+48 261135116, +48 261133017, e-mail 35wog.szpk@ron.mil.pl, faks +48 261135059, +48 261135165. 
Adres strony internetowej (URL): http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): 
Jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 
Adres: 
35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Krakowska 2, 30-199 Rząska.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru i wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. 
Numer referencyjny: 46/INFR/17 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i wywóz, nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych wytwarzanych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie odpadów w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. na wezwanie telefoniczne lub faksem: * opróżnianie zbiorników bezodpływowych z nieczystości ciekłych, * nieczystości stałych komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), * nieczystości stałych segregowanych, * odpadów wielkogabarytowych, * użytkowanie pojemników do gromadzenia nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, * uzupełnianie worków na śmieci. 3.2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na siedem części: a) Część nr 1: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: * Rząska, ul. Krakowska 2 * Pasternik koło Krakowa - Garnizonowy Ośrodek Szkolenia. Planowana ilość - Rząska: - nieczystości stałych niesegregowanych - 1 600 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 1 300 m3 Planowana ilość - Pasternik: - nieczystości stałych niesegregowanych - 40 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 10 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu; - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. b) Część nr 2: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionego kompleksu wojskowego: * Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 200 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 170 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu; - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. c) Część nr 3: wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionego kompleksu wojskowego: * Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 200 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 120 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu; - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu. d) Część nr 4: odbiór i wywóz odpadów wielkogabarytowych na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: * Rząska, ul. Krakowska 2; * Kraków, ul. Ułanów 43, ul. Skrzatów 2, ul. Rydla 54, ul. Wrocławska 82, ul. Montelupich 3, ul. Tyniecka 45; * Niedźwiedź; * Kłaj. Planowana ilość: - odpady wielkogabarytowe - 1 000 m3 Częstotliwość wywozu: - odpady wielkogabarytowe - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. e) Część nr 5: opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019 r. z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: * Kraków, ul. Ułanów 43; * Kraków Pasternik - Garnizonowy Ośrodek Szkolenia. Planowana ilość - Kraków, ul. Ułanów 43: - nieczystości płynne - 200 m3 Planowana ilość - Kraków Pasternik: - nieczystości płynne - 40 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. f) Część nr 6: opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionego kompleksu wojskowego: * Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie. Planowana ilość: - nieczystości płynne - 6 000 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości płynne - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne. g) Część nr 7: wywóz nieczystości stałych niesegregowanych na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionego kompleksu wojskowego: * Chechło, gmina Klucze, powiat olkuski, woj. Małopolskie o Chechło - Terenowy Punkt Informacyjny; o Chechło-Dąbrówka - Platforma Widokowa (platforma widokowa przy bunkrze). Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 25 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami, nie mniej niż raz na dwa tygodnie 3.3. Dla części od 1 do 4 w cenę wywozu 1 m3 nieczystości stałych niesegregowanych, segregowanych oraz wielkogabarytowych Wykonawca musi wkalkulować koszt użytkowania pojemników wraz z ich dezynfekcją. Dla części 7 w cenę wywozu 1 m3 nieczystości stałych niesegregowanych Wykonawca musi wkalkulować koszt worków na śmieci o pojemności 60 litrów oraz 120 litrów dla siedmiu koszy o pojemności 0,04 m3 oraz dwóch o pojemności 0,12 m3 przy częstotliwości opróżniania raz na dwa tygodnie. Wykonawca zobowiązuje się wyposażyć kompleksy wojskowe w pojemniki do gromadzenia nieczystości i worki na śmieci w określonym kolorze zgodnie z podziałem frakcji oraz oznaczy je odpowiednim napisem, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r., w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. 2017, poz. 19). 3.4. Miejscem realizacji przedmiotu umowy są tereny zamknięte w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 poz.1629 z późn. zm.). 3.5. Zamawiający informuje, że dla części nr 7, przed przystąpieniem do przetargu, niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego (tj.: p. Joanna BASIŃSKA - tel. 261 13 30 47 - Samodzielny Referent Sekcji Gospodarki Komunalnej p. Renata POLIŃSKA- tel. 261 13 50 43 - Kierownik Sekcji Gospodarki Komunalnej). 

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00 -Usługi wywozu odpadów
Dodatkowe kody CPV: 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 556892,00 
Waluta: 

PLN 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający będzie udzielał zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zamawiający udzieli wyżej wymienionego zamówienia na zasadach tożsamych tj. ujętych w zamówieniu pierwotnym. Ceny jednostkowe (zgodne z załącznikami nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F, 3G do SIWZ) przedstawione przez Wykonawcę w przypadku udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. nie mogą być wyższe niż te zaproponowane w postępowaniu o sygn. 46/INFR/17. Zamawiający udzieli zamówienia z wolnej ręki w przypadku kiedy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu tożsame z ujętymi w zamówieniu podstawowym oraz wykaże braki podstaw do wykluczenia. Zakres usług obejmował będzie: odbiór i wywóz, nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz opróżnianie zbiorników bezodpływowych wytwarzanych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z art.67 ust. 1 pkt 6 Pzp. została uwzględniona przy obliczeniu wartości zamówienia, a całkowita wartość zamówienia podobnego wynosi 40% dla każdej części. 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia: 2018-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31 
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-01-01 2019-12-31
2018-01-01 2019-12-31
2018-01-01 2019-12-31
2018-01-01 2019-12-31
2018-01-01 2019-12-31
2018-01-01 2019-12-31
2018-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Wartość zamówienia wynosi 556 892,00 zł netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP, wynosi 159 112,00 zł netto.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: a) posiadania aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ w myśl ustawy z dnia 9 czerwca 2017 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity DZ. U. z 2017r. Nr 0, poz. 1289 z późn. zm.). Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. uprawnień. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku udziału w postepowaniu. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: a) Dokumentów potwierdzających że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę : ? część nr 1 na co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł); ? część nr 2 na co najmniej 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł); ? część nr 3 na co najmniej 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy zł); ? część nr 4 na co najmniej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł); ? część nr 5 na co najmniej 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł); ? część nr 6 na co najmniej 190 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł); ? część nr 7 na co najmniej 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł); Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 1 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z zakresu sytuacji ekonomicznej i finansowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji. 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: 10.2 Posiadania zdolności zawodowej: Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną do wykonania zdolność zawodową, składa oświadczenie w JO (zał. 2 do SIWZ) potwierdzające spełnienie niżej wskazanych wymagań: a) Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: ? części nr 1 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 35 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł) każda; ? części nr 2 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy zł) każda; ? części nr 3 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 4 000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące zł) każda; ? części nr 4 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) każda; ? części nr 5 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące zł) każda; ? części nr 6 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł) każda; ? części nr 7 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 500,00 zł brutto (słownie: pięćset zł) każda; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (zał.nr 6 do SIWZ) . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Na etapie składania ofert Wykonawca w jednolitym oświadczeniu "JO" (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia. c) Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ) oraz dowody określające czy wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. 10.3 Posiadania zdolności technicznej: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością sprzętu niezbędnego do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej. 10.4 Posiadania zdolności zawodowej w zakresie dysponowania personelem do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością pracowników niezbędnych do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) 
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Podstawy Wykluczenia badane na etapie złożenia jednolitego oświadczenia e) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). g) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). h) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). i) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia); j) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia); k) jeżeli wykonawca lub osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 14, uprawnione do reprezentowania wykonawcy pozostają w relacjach określonych w art. 17 ust. 1 pkt 2-4 z: ? zamawiającym, ? osobami uprawnionymi do reprezentowania zamawiającego, ? członkami komisji przetargowej, ? osobami, które złożyły oświadczenie, o którym mowa w art. 17 ust. 2a - chyba że jest możliwe zapewnienie bezstronności po stronie zamawiającego w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu, badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia); l) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania, badane jest na etapie składania JO (jest zawarte w treści oświadczenia). Dokumenty wskazane w ppkt 1.4 dostarczone na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust 2 Pzp. mogą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca złożył ofertę na kilka części Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej, w jednym osobnym komplecie dokumentów oznaczonym dla jakich części jest on złożony oraz trwale połączonym w sposób uniemożliwiający ich rozkompletowanie (np. zszyty). 1.5. Dokumenty jakie należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 poz. 1126) (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 1,2,4 rozporządzenia część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a, b, d, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz pkt 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 ust 1 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. d), składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższe dokumenty w formie oświadczenia, o których mowa w § 5 pkt 1 oraz 4 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 lit. a i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w § 5 pkt 2 rozporządzenia (część III SIWZ pkt 1 ppkt lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp., w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja dot. otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zamawiający zamieści przykładowy wzór ww. oświadczenia na swojej stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w część III SIWZ pkt 1 ppkt 1.1. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć "Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od dn. ... do dn. ... w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia" - (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) złożony w oryginale - załącznik musi być potwierdzony przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty dotyczące podmiotu na zasobach których polega na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp.: * dokumenty o których mowa w części III SIWZ pkt 1 ppkt 1.4 (dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust. 5 Pzp.); * oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ potwierdzającego odpowiednio że podmiot trzeci nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust 5 ustawy Pzp. w związku z § 5 pkt 5-9 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
10.1 Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; a) posiadania aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ w myśl ustawy z dnia 9 czerwca 2017 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity DZ. U. z 2017r. Nr 0, poz. 1289 z późn. zm.). Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. uprawnień. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku udziału w postepowaniu. 10.2 Posiadania zdolności zawodowej: Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną do wykonania zdolność zawodową, składa oświadczenie w JO (zał. 2 do SIWZ) potwierdzające spełnienie niżej wskazanych wymagań: a) Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawienia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla: ? części nr 1 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 35 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy zł) każda; ? części nr 2 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy zł) każda; ? części nr 3 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 4 000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące zł) każda; ? części nr 4 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) każda; ? części nr 5 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące zł) każda; ? części nr 6 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy zł) każda; ? części nr 7 - na co najmniej dwie usługi dot. usług odbioru i wywozu odpadów na kwotę co najmniej 500,00 zł brutto (słownie: pięćset zł) każda; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (zał.nr 6 do SIWZ) . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Na etapie składania ofert Wykonawca w jednolitym oświadczeniu "JO" (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia. c) Wykaz wykonanych bądź wykonywanych usług (zgodnie z zał. nr 8 do SIWZ) oraz dowody określające czy wskazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. 10.3 Posiadania zdolności technicznej: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością sprzętu niezbędnego do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej. 10.4 Posiadania zdolności zawodowej w zakresie dysponowania personelem do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a) Wykonawca musi oświadczyć, iż dysponuje lub będzie dysponował wystarczającą ilością pracowników niezbędnych do odbioru i wywozu odpadów i wykonywania usług objętych niniejszym postępowaniem. Na etapie składania ofert, Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie posiadania zdolności technicznej. 10.5 Sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał: a) Dokumentów potwierdzających że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę : ? część nr 1 na co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł); ? część nr 2 na co najmniej 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy zł); ? część nr 3 na co najmniej 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy zł); ? część nr 4 na co najmniej 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł); ? część nr 5 na co najmniej 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł); ? część nr 6 na co najmniej 190 000,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł); ? część nr 7 na co najmniej 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł); Na etapie składania ofert Wykonawca w JO (zał. nr 2 do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 1 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z zakresu sytuacji ekonomicznej i finansowej. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji. 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty: Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku "Oferta" (zał. nr 1) nw. dokumenty: * Jednolite oświadczenie (zał. nr 2); * "Formularz cenowy" (zał. nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F, 3G); * "Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od ... do ..." w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia" - (zał. nr 4) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji - w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: cześć nr 1 w kwocie - 3 300,00 zł (słownie zł: trzy tysiące trzysta) cześć nr 2 w kwocie - 400,00 zł (słownie zł: czterysta) cześć nr 3 w kwocie - 400,00 zł (słownie zł: czterysta) cześć nr 4 w kwocie - 1 900,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset) cześć nr 5 w kwocie - 250,00 zł (słownie zł: dwieście pięćdziesiąt) cześć nr 6 w kwocie - 5 300,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy trzysta) cześć nr 7 w kwocie - 50,00 zł (słownie zł: pięćdziesiąt)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Nie 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Nie 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
Nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:Nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
Kryteria Znaczenie
Kryterium ceny 60,00
Kryterium terminu płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian zapisów umowy zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp. Opis przewidywanych zmian został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ tj. wzór umowy. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-11-14, godzina: 10:30, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> Język polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr: 1 Nazwa: Wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: * Rząska, ul. Krakowska 2, * Pasternik koło Krakowa - Garnizonowy Ośrodek Szkolenia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość - Rząska: - nieczystości stałych niesegregowanych - 1 600 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 1 300 m3 Planowana ilość - Pasternik: - nieczystości stałych niesegregowanych - 40 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 10 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu; - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 158340,00
Waluta: 
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Kryterium ceny 60,00
Kryterium terminu płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 158 340,00 zł netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP, wynosi 45 240,00 zł netto.

 
Część nr: 2 Nazwa: Wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionego kompleksu wojskowego: * Kłaj, gmina Kłaj, powiat wielicki, woj. Małopolskie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 200 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 170 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu; - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21616,00
Waluta: 
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Kryterium ceny 60,00
Kryterium terminu płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 21 616,00 zł netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP, wynosi 6 176,00 zł netto.

 
Część nr: 3 Nazwa: Wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych wraz z użytkowaniem pojemników na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionego kompleksu wojskowego: * Niedźwiedź, gmina Słomniki, powiat krakowski, woj. Małopolskie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - nieczystości stałych niesegregowanych - 200 m3 - nieczystości stałych segregowanych - 120 m3 Częstotliwość wywozu: - nieczystości stałych niesegregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu; - nieczystości stałych segregowanych - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne, nie mniej niż raz w tygodniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 19376,00
Waluta: 
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Kryterium ceny 60,00
Kryterium terminu płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 19 376,00 zł netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP, wynosi 5 536,00 zł netto.

 
Część nr: 4 Nazwa: Odbiór i wywóz odpadów wielkogabarytowych na okres od 01.01.2018r. do 31.12.2019r. z niżej wymienionych kompleksów wojskowych: * Rząska, ul. Krakowska 2; * Kraków, ul. Ułanów 43, ul. Skrzatów 2, ul. Rydla 54, ul. Wrocławska 82, * Niedźwiedź; * Kłaj.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Planowana ilość: - odpady wielkogabarytowe - 1 000 m3 Częstotliwość wywozu: - odpady wielkogabarytowe - zgodnie z potrzebami na wezwanie telefoniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90511000-2, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 91000,00
Waluta: 
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Kryterium ceny 60,00
Kryterium terminu płatności faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wartość zamówienia wynosi 91 000,00 zł netto, w tym wartość zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP, wynosi 26 000,00 zł netto.

 
Część nr: 5 Nazwa: Opróżnianie zbiorników bezodpływowych na okres od 01.01.2018r

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.