Dzisiaj jest: 18.5.2024, imieniny: Alicji, Edwina, Eryka

Dostawa samochodów

Dodano: 7 lat temu Czytane: 318

Przetarg na dostawę samochodów osobowych

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dostawa samochodów osobowych typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny102127000000, ul. ul. Wiślna  7 , 31-007   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2557-300, e-mail is@mp.mofnet.gov.pl, karol.wykurz@mp.mofnet.gov.pl, faks 12 2557-465. 
Adres strony internetowej (URL): www.malopolskie.kas.gov.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
www.malopolskie.kas.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Oferty należy składać w Sekretariacie VI piętro w budynku Zamawiającego 
Adres: 
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodów osobowych typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie 
Numer referencyjny: 1201-ILL-5.260.72.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk samochodów osobowych typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: 1) Część I zamówienia - dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi; 2) Część II zamówienia - dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi; 3) Część III zamówienia - dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi; 4) Część IV zamówienia - dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi; 5) Część V zamówienia - dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi; 6) Część VI zamówienia - dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna + wymagania minimalne) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Ww. opis jest jednakowy dla wszystkich części zamówienia. 3. Dostarczone samochody muszą być: 1) fabrycznie nowe; 2) wyprodukowane w 2017 r.; 3) kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) mogą być używane bez naruszania praw osób trzecich. 4. Samochody stanowiące przedmiot zamówienia muszą: 1) Posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 2) Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg min 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi). Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru, tj. podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny; 2) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na perforację karoserii; 3) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na powłokę nadwozia; 4) na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wyposażenie dodatkowe pojazdu; Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Krakowa. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca. 

II.5) Główny kod CPV: 34.11.00.00 -Samochody osobowe
Dodatkowe kody CPV: 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-22 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularza ofertowo-cenowego stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Opis techniczny zawierający (producenta, typ, model) wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, spełniających wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ - Załącznik do formularza ofertowo-cenowego, wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) dla części I zamówienia; 2) 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) dla części II zamówienia; 3) 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) dla części III zamówienia; 4) 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) dla części IV zamówienia; 5) 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) dla części V zamówienia; 6) 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) dla części VI zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 87 1010 1270 0004 0413 9120 2000 z dopiskiem: "Wadium - postępowanie nr 1201-ILL-5.260.72.2017, część(i) ......." 5. Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość poręczanej lub gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności poręczenia lub gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do bezwarunkowej i nie-odwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy złożenia oryginałów w odrębnej kopercie w miejscu składania ofert przed upływem terminu ich składania. 8. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5. 9. Oferty, które nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zgodnie z art. 46 ust. 4a pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zgodnie z art. 46 ust. 5 pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie, co najmniej jedna z okoliczności przedstawionych w art. 144 ust. 1 ustawy. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-11-03, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 

Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> Polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna + wymagania minimalne) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony samochód musi być: 1) fabrycznie nowy; 2) wyprodukowany w 2017 r.; 3) kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) może być używany bez naruszania praw osób trzecich. 4. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi: 1) Posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 2) Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg min 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi). Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru, tj. podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny; 2) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na perforację karoserii; 3) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na powłokę nadwozia; 4) na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wyposażenie dodatkowe pojazdu; Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Krakowa. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 2 Nazwa: Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna + wymagania minimalne) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony samochód musi być: 1) fabrycznie nowy; 2) wyprodukowany w 2017 r.; 3) kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) może być używany bez naruszania praw osób trzecich. 4. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi: 1) Posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 2) Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg min 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi). Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru, tj. podpisania przez strony protokołu zdawczo- odbiorczego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny; 2) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na perforację karoserii; 3) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na powłokę nadwozia; 4) na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wyposażenie dodatkowe pojazdu; Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Krakowa. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 3 Nazwa: Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna + wymagania minimalne) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony samochód musi być: 1) fabrycznie nowy; 2) wyprodukowany w 2017 r.; 3) kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) może być używany bez naruszania praw osób trzecich. 4. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi: 1) Posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 2) Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg min 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi). Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru, tj. podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny; 2) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na perforację karoserii; 3) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na powłokę nadwozia; 4) na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wyposażenie dodatkowe pojazdu; Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Krakowa. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 4 Nazwa: Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna + wymagania minimalne) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony samochód musi być: 1) fabrycznie nowy; 2) wyprodukowany w 2017 r.; 3) kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) może być używany bez naruszania praw osób trzecich. 4. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi: 1) Posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 2) Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg min 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi). Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru, tj. podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny; 2) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na perforację karoserii; 3) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na powłokę nadwozia; 4) na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wyposażenie dodatkowe pojazdu; Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Krakowa. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 5 Nazwa: Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna + wymagania minimalne) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony samochód musi być: 1) fabrycznie nowy; 2) wyprodukowany w 2017 r.; 3) kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) może być używany bez naruszania praw osób trzecich. 4. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi: 1) Posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 2) Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg min 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi). Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru, tj. podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny; 2) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na perforację karoserii; 3) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na powłokę nadwozia; 4) na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wyposażenie dodatkowe pojazdu; Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Krakowa. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 
Część nr: 6 Nazwa: Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego typu kombi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. samochodu osobowego typu kombi dla Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna + wymagania minimalne) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Dostarczony samochód musi być: 1) fabrycznie nowy; 2) wyprodukowany w 2017 r.; 3) kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych; 4) może być używany bez naruszania praw osób trzecich. 4. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi: 1) Posiadać homologację na przewóz pięciu osób umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski; 2) Spełniać wymogi Dyrektywy CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin. 5. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: 1) na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub przebieg min 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi). Okres ten liczony jest od dnia następnego po dokonaniu odbioru, tj. podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny; 2) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na perforację karoserii; 3) na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na powłokę nadwozia; 4) na okres nie krótszy niż 24 miesiące na wyposażenie dodatkowe pojazdu; Szczegółowe warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 6. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie miasta Krakowa. Koszt ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu, pokrywa Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2017-12-22
5) Kryteria oceny ofert: 
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 30,00
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 


Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.