Dzisiaj jest: 10.5.2024, imieniny: Antoniny, Izydory, Jana

Dostawa łodzi płaskodennych

Dodano: 7 lat temu Czytane: 283

Przetarg na dostawę łodzi płaskodennych

Przedmiot: Dostawa łodzi płaskodennych
Organizator: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
Adres: ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa
Województwo / powiat: mazowieckie, powiat Warszawa
Państwo: Polska
Telefon / fax: tel. 225 233 334, faks 225 233 332
E-mail: zzpub@kgpsp.gov.pl
Opis: Dostawa dwóch łodzi płaskodennych na potrzeby Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej
Dwie łodzie płaskodenne aluminiowe z silnikami zaburtowymi i przyczepami podłodziowymi, całość wyposażenia fabrycznie nowa, wykonana i oznakowana zgodnie z wymaganiami Państwowej Straży Pożarnej na potrzeby Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej, o parametrach techniczno-użytkowych i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, który wraz z opisem zawartym w ofercie stanowi załącznik do umowy
Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.straz.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Miejsce i termin składania: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Biuro Finansów Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej Wydział Zamówień Publicznych 00 - 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-07, godzina: 09:00,
Termin składania: 2017-11-07
Miejsce i termin realizacji: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-12-22
Wadium: nie wymagane
Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy dołączyć wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną: ,,Opis przedmiotu zamówienia";,,Streszczenie oferty", "Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji",,,Informacje dotyczące podwykonawstwa", ,,Wykaz dostaw" wraz z dowodami umożliwiającymi dokonanie oceny zgodnie z metodyką opisaną w pkt 3.1 SIWZ (Niezłożenie wykazu, nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty). Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę: ,,Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej"
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Uwagi: Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Moc silnika 10,00
Doświadczenie 15,00
Terminowość dostaw 15,00

Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Kod CPV: 34520000-8
Numer dokumentu: 608279-N-2017, BF-IV-2370/24/17

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.